|

آشنایی با معجزه ای به نام ماسک ورق طلا؛ اینجوری پوستتو عین یه تیکه طلا شفاف و گوگولی کن

اینجا قراره با ماسک ورق طلا و معجزه اون برای داشتن پوستی شفاف و بی نظیر آشنا بشین و از این به بعد با اعتماد به نفس بالا در عموم ظاهر شین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به امروز یکی از اصلی ترین دغدغه های هر خانومی پوست اون بوده و برای اینکه بتونه یه پوست شفاف و بی نظیر برای خودش بسازه، موارد مختلفی رو امتحان کرده. در این زمینه ماسک های بی شماری در بازار یافت میشه که هر کدومشون با شعارهای جورواجور سعی دارن نظر شما رو در راستای خریدشون جلب کنن. اما واقعیت اینه که پوست برای اینکه بتونه صاف و درخشان باشه، می بایست ویتامین و مواد مغذی از دست رفته اش رو دوباره به دست بیاره.

در این زمینه یکی از خفن ترین ماسک هایی که میتونیم به شما معرفی کنیم، ماسک ورق طلاس که شاید تابحال اسمش رو زیاد شنیده باشین اما از خواص معجزه آسای اون خبر ندارین. در این مقاله قصد داریم شما رو با ویژگی های منحصر به فرد و دلچسب این ماسک جذاب آشنا کنیم. با ما همراه باشید:

d

چرا به این ماسک، ورق طلا می گویند؟!

طلا از اون دسته فلزاتی به شمار میاد که خانوما واسش حسابی سر و دست میشکونن و دوست دارن تا میتونن از این فلز جذاب و چشم گیر داشته باشن. اما بهتره بدونین طلا فقط برای زیبایی و جلوه زیورآلاتتون به کار نمیاد و شما میتونین با یه ماسکی به اسم ماسک ورق طلا پوستتون رو هم عین طلا درخشان و شفاف کنین. دلیل این نامگذاری استفاده از گرد طلا در ساخت ماسک است که باعث میشه خواص فوق العاده طلا، پوستی ویژه و شاداب برای شما به ارمغان بیاره.

ddk

خواص ماسک طلا برای پوست

1. یکی از خاصیت های باورنکردنی ماسک طلا اینه که رطوبت پوست شما رو به حد تعادل و مناسبی میرسونه. واسه همین اگه پوست خشکی دارین این ماسک برای شما گزینه فوق العاده ای محسوب میشه.

2. اگه دوست دارین پوستتون از شر هر چی جوشه راحت بشه، باز هم بهترین کار استفاده از ماسک ورق طلاس. این ماسک تمام منافذ پوست شما رو باز میکنه و باعث میشه سلول های مرده از بین برن و پوستی شفاف و بی نظیر بهتون هدیه میده.

3. اگه چین و چروک دارین و میخواین یه جوری از بین برن تا هیچ ردی از اونا روی چهرتون باقی نمونه، ماسک ورق طلا رو انتخاب کنین. این ماسک رو اگه مرتبا به کار ببرین، قطعا هم از خطوط و چین و چروک های پوستتون رهایی پیدا میکنین و هم تمام لکه هایی که روی پوست شما جا خوش کردن، از بین خواهند رفت.

4. بسیاری از خانوما پس از گذشت مدت زمانی حس میکنن که رنگ پوستشون دچار تغییراتی شده و دیگه مثل قبل نیست. این تیرگی پوست یکی از آسیب هاییه که ایجاد لایه های مختلف براتون رقم میزنه. در این زمینه ماسک ورق طلا معجزه کرده و با تقویت غده های عرق پوست اکسیژن موردنیاز برای طراوت رنگدانه های پوست تقویت میکنه.

5. یکی از معضلاتی که خانومای سن دار معمولا باهاش مواجه میشن، شل شدن پوسته. اگه میخواین از این موضوع رهایی پیدا کنین و عین جوونیتون بدرخشین، پس از معجزه ماسک ورق طلا غافل نشین. این ماسک کلاژن های پوست شما رو تقویت میکنه و مانع از آسیب رسیدن به پوستتون میشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی