|

شیکول جان مانتو های تیره و مشکیو ول دِه؛ بیا با این رنگی رنگیا استایلتو بساز

اگه دلتون یه استایل رنگارنگ میخواد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهتون بگیم که مانتو های رنگی رو چجوری خوشگل ست کنید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- اگه بگیم مانتو مشکی گل سر سبد کمد خانومای ایرانیه بی راه نگفتیم. علاقه خاص خانومای ایرانی به رنگ های خنثی به خصوص مشکی بر کسی پوشیده نیست. دلیلش هم اینِ که مشکی به همه می یاد برای هر موقعیتی مناسبِ ست کردنش هم راحتِ اما گاهی اوقات دلتون تنوع میخواد. اینجور مواقع باید برید سراغ مانتو های رنگی تا یه استایل جذاب و جدید برای خودتون بسازید.

اگه شما هم از رنگ های تیره مثل مشکی و سرمه ای خسته شدید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا چنتا رنگ خوشگل بهتون معرفی کنیم.

با رنگ طبیعت تیپ بزن

 سبز رنگ طبیعتِ و از ترکیب آبی و زرد ایجاد میشه.این رنگ جذاب حس آرامش آبی و خوش بینی زرد رو القا میکنه. سبز طیفی از رنگ های فسفری، سبز لجنی، زمردی، یشمی، سبز ارتشی و سبز پسته ای رو شامل میشه. خوبی سبز اینِ که با رنگ‌های زیادی ست میشه اما ترکیبش با زرد، بژ، صورتی، قرمز و آبی تیره مطمئنا از شما یه خانوم شیک پوش میسازه. اگه قرارِ به محیطی رسمی یا نیمه رسمی برید و انتخاب اصلی شما رنگ سبزِ، آبی بهترین مکملش. تقریبا بیشتر طیف های آبی برای ست شدن با سبز مناسبِ اما پیشنهاد ما آبی تیره یا کاربنی است. 

d

اگه دلت یه رنگ جیغ میخواد قرمز بهترینِ

 قرمز از اون رنگ های جسورانه و مهیجِ که هیچ وقت از مد نمی افته پس اگه این رنگ دوست دارید با اطمینان کامل لباس قرمزاتونُ بپوشید. خوبی قرمز اینِ که میتونید اونُ با انواع رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و بهترین استایل های اسپرت و رسمی رو برای خودتون بسازید. 

 اگه یه مانتوی قرمز خریدید اما نمیدونید سایر آیتم ها رو چه رنگی انتخاب کنید باید بهتون بگیم که قرمز معمولا با رنگ های مشکی، سفید، زرد، کرم یا خاکی، شتری، آبی، طلایی، نقره ای، سبز، خردلی، صورتی، خاکستری و طوسی به راحتی ست میشه.

download (6)

با بنفش باشکوه و هنرمندانه تیپ بزن

 بنفش از ترکیب قرمز و آبی به دست می‌یاد و طیف گسترده ای از رنگ ها از بادمجانی تا یاسی روشن رو شامل میشه. هر چه در این طیف به سمت تناژ تیره پیش بریم، مکمل های این رنگ روشن‌تر میشه به طوری که رنگ زرد رو معمولا به عنوان مچ اصلی بادمجانی می‌بینیم که ترکیب فوق العاده ای در کنار یکدیگر می‌سازند. به گزارش شایانیوز بنفش با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، زرد، صورتی، طوسی، آبی، سبز و قرمز هارمونی جذابی رو ایجاد میکنه.

d

با نارنجی خوشگل تیپ بزن

نارنجی از ترکیب قرمز و زرد به دست می یاد و جزء رنگ های گرمِ. این رنگ، از یک طرف انرژی و سرزندگی قرمز داره از سوی دیگه شادی و خصوصیات دوستانه زرد رو هم دارا می باشد. نارنجی رو میتونید با رنگ هایی مثل سفید، مشکی، آبی، کرم، طوسی و خاکستری ست کنید. اگه ریسک پذیر باشید باید بگیم که ترکیب نارنجی با سرخابی، سبز و زرد هم بسیار جذاب میشه.

download (13)

 اگه میخواین یه مانتوی نارنجی بخرید اول باید ببینید که این رنگ بهتون می یاد یا نه. چون نارنجی از اون دست رنگ هایی است که به همه نمی یاد بنابراین در ابتدای امر باید رنگ پوستتون بشناسید. به رگ دستاتون نگاه کنید اگه بیشتر آبی دیدید، رنگ پوست شما سردِ و روشن هستید. اگه رگ دستاتون سبز بود رنگ پوست شما گرمِ و شما گندمی هستید. و اگر هم سبز داشتید و هم آبی بهتون تبریک میگم چون نچرال و خنثی هستید و تقریبا همچی بهتون میاد! تست دیگه اینکه اگر رنگ سفید و مشکی در کنار پوست شما به خوبی می نشیند، پوست سردی دارید. و اگر کرم و قهوه ای خیلی بهتون میاد و به تنتون میشینه پوست گرمی دارید!

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

عکس ها از صفحات saraimani_collection , maat.designnn​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی