|

وسایل اتاق نشیمنت رو اینجوری بخر

واسه دکور خونه به ترتیب خرید کن تا چیدمانت اصولی باشه؛ لوکس بازی که الکی پلکی نیست

خرید کردن برای خونه کار راحتی نیست، شما باید به نحوی آیتم ها رو انتخاب کنید که با هم در تناسب باشند و گرنه زیبایی ای در کار نخواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای کسانی که می خوان دکور خونشون رو صفر تا صد تغییر بدن و یه چیدمان حرفه ای داشته باشند خرید کردن یکی از سخت ترین کارهای ممکن است به خاطر اینکه شما باید بتوانید با تصور و تصویرسازی ذهنی آیتم ها را متناسب و در یک سبک انتخاب کنید در غیر این صورت طراحی چیدمان خونه شما ابداً نمیتونه یک طراحی حرفه ای و حساب شده باشه، با این حال اگر شما بتونید اصولی و به ترتیب خرید کنید این پروسه رو برای خودتون راحت تر میکنید در ادامه ما به شما کمک میکنیم تا بدونید که خرید لوازم و اسباب و اثاثیه اتاق نشیمن که در واقع قلب و مرکز خونه است رو از کجا باید شروع کنید و چه طور باید پیش ببرید.

مسئله اینجاست که خرید لوازم و اسباب و اثاثیه فقط با توجه به سلیقه و استایل هایی که شما دوست دارین نباید از انتخاب بشن شما باید جوری خرید کنید که تمام مبلمان و وسایل تون از یک سبک خاص پیروی کنند و با هم در تناسب باشند در غیر این صورت هم کلی ضرر مالی میتونه بهتون وارد بشه و هم کلی ازتون وقت و انرژی بگیره و نهایتا هم از نتیجه کلی رضایت خاطر نداشته باشید.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

برای خرید اسباب و اثاثیه لازمه که شما به چند نکته بسیار مهم توجه کنید از جمله پتانسیل و ابعاد فضای سالن نشیمن شما، همینطور روحیه اعضای خانواده و شرایط فیزیولوژیکی انها، سن و سلیقه هم دو آیتم مهم دیگه هستند که باید بهشون توجه بشه، طبیعتاً مهم ترین آیتم هم بودجه مورد نظر است. حالا بریم سراغ ترتیب تهیه وسایل.

۱.انتخاب رنگ های مناسب

در قدم اول باید سه تا رنگ متناسب با سبک دکوراسیون روحیات فردی، پتانسیل فضا و البته سلیقه شخصی انتخاب کنید. اساساً انتخاب سه رنگ کافیه و میتونه به شما کمک کنه تا یک دکور خوب برای منزل خودتون طراحی کنید اما اگر دوست دارید میتونید این عدد رو کمتر یا بیشتر هم بکنید.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

۲. آیتم های بزرگ و تو چشم

بعد از انتخاب رنگ هایی که مدنظرتونه باید برید سراغ خریدن لوازم و مبلمانی که بزرگ هستند و در سالن، مرکز توجه قرار می‌گیرند؛ به عبارتی اسباب و اثاثیه اصلی سالن نشیمن را انتخاب کنید مثل مبل، پرده و فرش.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

۳. انتخاب فرش مناسب

یه فرش مناسب میتونه به خونه شما عمق بده شخصیت بده و جذابیت بصری بسیار زیادی ایجاد کند. برای انتخاب فرش باید حتماً طول و عرض سالن رو اندازه بگیرید و فرشی رو انتخاب کنید که نه کاملاً به دیوار بچسبد به نه اونقدر کوچیک باشه و از دیوار فاصله داشته باشه که لابلای مبل ها گم بشه و به چشم نیاد.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

۴. انتخاب مبلمان مناسب

در انتخاب مبل ها باید به چند نکته مهم توجه کنید یک ابعاد اتاق نشیمن شما، دو فضای رفت و آمد و سه طبیعتاً سبک کلی چیدمان شماست. 

شما باید مبلمانی رو انتخاب کنید که وقتی اونها رو به دور فرش میچینید پایه جلوی مبل ها روی فرش قرار بگیره، و از طرف دیگه بین مبل ها فاصله کافی باشه و اونا به هم نچسبند تا مسیر رفت و آمد مسدود نشه.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

۵. انتخاب پرده مناسب

در انتخاب پرده علاوه بر اینکه باید رنگ، جنس و طرح اون با فرش و مبلمان شما تناسب داشته باشه، پیشنهاد ما اینه که چه پنجره شما نیمه است و چه بلنده پرده اتاق نشیمن رو بلند و سرتاسری انتخاب کنید چون این کار باعث شیک تر دیده شدن فضای کلی میشه.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

۶. نورپردازی سالن

به گزارش شایانیوز، بعد از انتخاب آیتم های بزرگ و اساسی اتاق نشیمن نوبت میرسه به خرید لوستر و آباژور و دیوارکوب و هر وسیله دیگه ای که برای نورپردازی سالن مد نظر دارید.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

۷.خرید دکوری ها

نهایتا میرسیم به خرید تابلو، ساعت و گیاهان آپارتمانی. در آخر اکسسوری ها و دکوری های کوچکتری که برای میز کانتر، عسلی یا هر چیز دیگه ای در نظر داریم رو انتخاب میکنیم میتونید از شمع، ظروف دکوری، مجسمه، سینی یا هر چیز دیگه ای که دلتون می خواد و با سبک چیدمان خونتون تطبیق داره استفاده کنید.

خرید لوازم اتاق نشیمن رو از کجا شروع کنیم ؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکات دیگه ای رو باید در چیدمان خونه رعایت کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها