|

راهکارهایی برای زیباتر شدن

کارهایی که انجام دادنشون خیلی زود پیرت می کنه؛ حواست به زیباییت باشه خوشگل بانو

اگر دنبال پوستی شاداب و جوان هستید باید بدونید که اجتناب کردن از برخی کارها و یا عادت ها امری حیاتی است چون اونها روند پیری رو سرعت میبخشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی جوانی هدیه ایست که همه ی ما خوب میدونیم ابدی نیست و به مرور زمان جای خودش رو به چین و چروک هایی میده که البته اون ها هم به نوبه خودشون زیبا هستند و باید با آغوش باز بپذیریمشون، اما با همه این اوصاف خانم ها همیشه به دنبال این هستند که این روند رو کند کنند و هرچه بیشتر طراوت و شادابی جوانی رو حفظ کنند، نکته ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که همیشه نباید به فکر این باشید که چه کارهایی رو انجام بدید تا پوستی بهتر و جوان تر داشته باشید بعضی وقتا انجام ندادن یک سری از کار ها و یا انجام دادن اون ها هم می تونه این روند رو تسریع ببخشه و باعث پیر شدن زود تر شما بشه.

از اونجایی که زیبایی و خوشحالی شما کاربران عزیزِ شایانیوز برای ما خیلی مهمه تصمیم گرفتیم تا چند تا نکته رو بهتون یادآور بشیم که اگر شما حواستون به اون ها نباشه می تونند سرعت پیر شدن پوست شما رو بالا ببرند، پس به خوندن ادامه بدید که این نکته ها قطعا به کارتون خواهند اومد.

هفت راهکار ساده برای جلوگیری از پیری:

1.استفاده نکردن ماسک صورت و مرطوب کردن گردن

خیلی مهمه که شما حواستون به آبرسانی پوستتون و مرطوب نگه داشتن اون باشه، پوستی که آبرسانی نشه به سرعت طراوت خودش رو از دست میده و دچار چین و چروک میشه پس بهتره که حتما از برخی انواع ماسک های صورت و البته مرطوب کننده برای گردنتون استفاده کنید.

کارهایی که انجام دادنشون خیلی زود پیرت می کنه

2.پاک نکردن آرایش قبل از خواب

نگه داشتن آرایش برای مدت زمان طولانی به روی صورت به خودی خود برای پوست شما بده حالا فکرش رو بکنید که اگر شب قبل از خواب آرایش صورتتون رو پاک نکنید چه فاجعه ای برای پوستتون رخ میده! در حالی که تمام منافذ پوست شما بسته شده و دیگه توانایی تنفس نداره شما چندین ساعت رو سپری می کنید و این برای زیبایی و سلامت پوست شما یک فاجعه است.

3.استفاده از رژ لب های خیلی خشک

به گزارش شایانیوز، رژ لب هایی که خیلی خشک هستند یا رژ لب های 24 ساعته ای که باعث خشکی لب میشند اصلا پیشنهاد نمی شود به خاطر اینکه باعث پوسته پوسته شدن لب هاتون میشن و در مواردی حتا انقدر لب های شما رو خشک می کنند که باعث ترک خوردن لب ها میشن. تمام این اتفاق ها برای زیبایی لب های شما آسیب رسان هستند.

کارهایی که انجام دادنشون خیلی زود پیرت می کنه

4.آب کافی نخوردن

نوشیدن آب کافی در طول روز یکی از اصلی ترین و مهم ترین کارهایی است که برای سلامت و زیبایی هرکس پیشنهاد می شود. هیدراته ماندن بدن امر بسیار مهمی است که اصلا نباید آن را دست کم گرفت. کم آبی می تواند  پوست را در برابر اختلالات پوستی و چین و چروک های زودرس آسیب پذیر تر کند.

5.ورزش نکردن

مطمئنا نیازی نیست که درباره فواید سلامتی و زیبایی ورزش برای شما چیزی بگوییم حتما تاکنون بارها و بارها در رابطه با آن شنیده اید پس به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال پوستی سفت و با طراوت هستید ورزش کردن یک اصل بسیار مهم به حساب می آید.

کارهایی که انجام دادنشون خیلی زود پیرت می کنه

6.استفاده نکردن از دستکش هنگام کار

دست های شما بیشتر از آنچه فکرش را بکنید در معرض آسیب هستند چرا که زمانی که شما مشغول به کار هستید از کارهای خانه مانند ظرف شستن گرفته تا کارهای دستی مانند کار کردن با گل و گیاه، چوب و غیره، در تمام مدت دست های شما در معرض تماس با عواملی هستند که هر یک به نوعی می تواند به آن آسیب وارد کند بنابراین برای داشتن دست هایی جوان و شاداب استفاده از دستکش را فراموش نکنید.

7.آرایش زیاد و استفاده روزانه از کرم پودر سنگین

همان طور که قبل تر هم اشاره کردیم استفاده بلند مدت و یا طولانی از لوازم آرایش اصولا چیزی نیست که برای برخورداری از یک پوست خوب توصیه شود اما به معنای این هم نیست که شما نباید آرایش کنید هر چند که باید به خاطر داشته باشید یک آرایش روزانه سبک با یک آرایش سنگین خیلی تفاوت دارد. اصولا زمانی که شما از حجم بالای لوازم آرایش استفاده می کنید و یا اینکه از کرم پودر های سنگین به صورت روزانه استفاده می کنید چنانچه راه تنفسی پوست خود را مسدود می کنید، سلامت و زیبایی پوستتان را در معرض خطر قرار می دهید.

کارهایی که انجام دادنشون خیلی زود پیرت می کنه

به نظر شما کاربران شایانیوز چه عوامل دیگری می تواند روند پیری را سرعت بخشد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای زندگی ای بهتر، صفحه زندگی سالم ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها