|

اصول ست کردن با رنگ صورتی

با مانتو صورتی هم خوشتیپ و دلبر باش هم مقتدر و با کلاس؛ بهترررینِ خودت شو

how to use pink on my style correctly

صورتی یکی از جذاب ترین و دلبرانه ترین رنگ هایی است که هر خانمی می تونه توی پوشش خودش ازش استفاده کنه پس خیلی هم مهمه که این رنگ رو بشناسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معمولا رنگ صورتی برای ما تداعی کننده ی حس زنانگی و البته لطافت است اما جالب است بدانید که در گذشته هیچ جنسیتی برای این رنگ تداعی نشده بود و همه ی مردم از این رنگ استقبال می کردند با این حال خوشبختانه امروزه نیز این روند رو به تغییر است و صورتی در تلاش است تا جایگاه خود را به عنوان یک رنگِ خالص و بدون جنسیت پس بگیرد.

رنگ صورتی نشانه چیست؟

همان طور که می دانید هر رنگی نشانه و نمایانگر برخی از ویژگی های خاص است مانند سفید که نمادی برای صلح و پاکی در نظر گرفته می شود و یا آبی که نمادی برای آرامش و رهایی است؛ اما صورتی نماد چیست؟ رنگ صورتی نمادی برای مهربانی، محبت، امید، عشق و بخشش به شمار می رود. برای همین هم استفاده از این رنگ در پوشش شما می تواند به افزایش احساس آرامش و محبت و کنترل استرس و خشم شما کمک کند.

اصول ست کردن با زنگ صورتی

چطور از رنگ صورتی در پوشش خود استفاده کنیم؟

به گزارش شایانیوز، برای استفاده از رنگ صورتی در استایل باید توجه داشته باشید که قبل از هر چیز ابدا نباید در استفاده از آن زیاده روی کنید چراکه نه تنها می تواند از لحاظ بصری جلوه ای نامطلوب ایجاد کند بلکه باعث می شود شما فردی بی مسئولیت و سست به نظر برسید. از طرف دیگر رنگ صورتی می تواند ضربان قلب و فشار خون شما را بالا ببرد، پس فراموش نکنید که رعایت اعتدال در استفاده از این رنگ بسیار مهم است.

و اما در رابطه با ست کردن آن با دیگر رنگ ها باید بگوییم که، وقتی به چرخه ی رنگ ها نگاه می کنید متوجه می شوید که رنگ مکمل صورتی سبز می باشد بنابراین انواع تناژ رنگ سبز بسته به صورتی ای که شما انتخاب کرده اید می تواند ترکیبی زیبا و چشم نواز را در استایل شما ایجاد کند، اما جدای از سبز، آبی نیز یکی از بهترین و لطیف ترین رنگ ها برای همنشینی با صورتی می باشد، اگر دوست ندارید که ظاهری خیلی روشن و ملایم داشته باشید می توانید از سرمه ای استفاده کنید. بزرگترین مزیت رنگ سرمه ای در همنشینی با صورتی این است که ترکیب عالی ای را با تمامی تناژ های این رنگ ایجاد می کند.

در ارتباط با رنگ های خنثی نیز هم که مسلما شما خودتان خوب می دانید می توانند با تمامی رنگ ها ترکیبی زیبا ایجاد نمایند و صورتی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد، در حقیقت یکی از بهترین و رایج ترین ست ها با رنگ صورتی طوسی است، چرا که کنتراست ایجاد شده در استایل شما، جذابیت بصری بالایی را ایجاد می کند.

و اما اگر همچنان نمی دانید که چگونه می توانید از این رنگ در پوشش و استایل خود استفاده کنید، با ما همراه باشید که در ادامه چند نمونه از استایل های زیبا و جذاب با رنگ صورتی را با شما به اشتراک می گذاریم که امیدواریم بتوانید از آن ها ایده هایی خوب و کاربردی بگیرید.

اصول ست کردن با زنگ صورتی

اصول ست کردن با زنگ صورتی

اصول ست کردن با زنگ صورتی

اصول ست کردن با زنگ صورتی

اصول ست کردن با زنگ صورتی

اصول ست کردن با زنگ صورتی

اصول ست کردن با زنگ صورتی

اصول ست کردن با زنگ صورتیاصول ست کردن با زنگ صورتیاصول ست کردن با زنگ صورتیاصول ست کردن با زنگ صورتی

عکس ها از صفحات: mahshiid_ff , maryam_shbnd , naazaniin_life , mimo.by.mina , kh.arghavaan

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها