|

اصول ست کردن با مانتو طرح دار و رنگی

با مانتو طرح دار و رنگی یکی یه دونه شو؛ اصولی سِتش کن و یه استایل خوشگل بساز

یکی از آیتم هایی که ست کردن رو برای ما سخت می کنه مانتو های طرح دار هستند، حالا چیکار کنیم که استایلمون هفت رنگ نشه و خیلی هم ساده نباشه؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همون طوری که می دونید یکی از مهمترین اصول شیک پوشی و داشتن یک استایل شیک و بی نقص اینه که بدونیم لباس ها و وسایلمون رو باید چطور با هم دیگه ست کنیم. ست کردن اصل شاخصه یک استایل زیباست؛ اما متاسفانه گاهی وقت ها ست کردن لباس ها با هم دیگه یا با کیف و کفش و اکسسوری ها برای ما کار سختی میشه، این جور وقتاست که یه اشتباه کوچیک می نتونه باعث از ریخت افتادن تیپ و ظاهر بشه.

یکی از آیتم هایی که خیلی وقت ها ست کردن رو برای ما سخت می کنه مانتو های طرح دار هستند، که اتفاقا امسال خیلی هم مد شدند. غالبا مانتوهای طرح دار از یک یا دو رنگ تشکیل شدند که اتفاقا رنگ قسمت طرح دار با رنگ اصلی مانتو کلی فرق می کنه. خب حالا اینجور وقتا باید چیکار کنیم که استایلمون هفت رنگ نشه و خیلی هم ساده و تک رنگ نباشه؟ به خوندن ادامه بدید که ما بهتون میگیم.

1.ست کردن با شال

به گزارش شایانیوز، یکی از راحت ترین گزینه های ممکن اینه که طرح مانتوتون رو با رنگ شالتون ست کنید، این طوری هم یک جلوه ی خاص به استالیتون میدید و هم تناسب رنگی خیلی خوبی رو ایجاد می کنید.

اصولی ست کن تا بدرخشی

2.ست کردن با کفش

استفاده از شال همرنگ با طرح مانتو باعث میشه که رنگ زیادی به تیپ و استایل شما اضافه بشه اما شما اگر دوست ندارید که انقدر پوششتون رنگی باشه بهترین کار ممکن اینه که برید سراغ کفشتون. کفش ها علی رغم این که توی هر پوششی و استایلی خیلی جلوه دارند اما به خاطر این که هم آیتم کوچکی هستند و هم پایین بدن قرار دارند خیلی توی چشم نمیان.

اصولی ست کن تا بدرخشی

3.ست کردن با کیف

استفاده از کیف همرنگ با طرح مانتو هم دقیقا تاثیری مشابه با گزینه ی قبلی داره، به خاطر این که کیف هم مثل کفش هم می تونه جذابیت بصری استایل شما رو افزایش بده و هم اونقدر آیتم بزرگی نیست که حسابی توی چشم باشه، به خصوص اگر از کیف های کوچیک و مینی ای که این روز ها مد شدند استفاده کنید.

اصولی ست کن تا بدرخشی

4.ست کردن با شال و کیف

مسئله اینجاست که شما چقدر دوست دارید رنگی بپوشید و طرح مانتوتون چقدر دست شما رو باز می گذاره تا از آیتم های رنگی استفاده کنید. مسلما همون طور که می تونید کیفتون رو و یا شالتون رو به تنهایی با رنگِ طرح مانتوتون ست کنید، می تونید از اونها در کنار هم نیز استفاده کنید که البته قطعا استایل شما رنگ بیشتری به خودش می گیره.

اصولی ست کن تا بدرخشی

5.ست کردن با شلوار یا دامن

گزینه ی دیگه ای که برای ست کردن شما وجود داره اینه که رنگ ثانویه ی مانتوتون رو با لباس پایین تنه یعنی شلوار یا دامنتون ست کنید. بهتون قول میدیم که این گزینه یکی از بهترین و قطعی ترین گزینه های ممکنه که حتما خوشتون خواهد اومد.

اصولی ست کن تا بدرخشی

به نظر شما کاربران شایانیوز به چه روش های دیگه ای میشه یه مانتو طرح دار رو ست کرد؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: mahshiid_ff , kh.arghavaan , mimo.by.mina

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها