|

فرش قرمز

دوست داری یه خونه نوستالژی اما شیییک داشته باشی؟ بیا که فرش قرمز داره چشمک میزنه

How to Coordinate Living Room With a Red Carpet

فرش قرمز برای ما ایرانی ها یادآور سنت و قدمت،یادآور اصالت و زیبایی خانه های قدیمی است و می تونه ظاهری جسورانه و چشمگیر به خونه شما اضافه کنه

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فرش قرمز برای ما ایرانی ها یادآوری از سنت و قدمت است، یادآور اصالت و زیبایی خانه های قدیمی است؛ فرقی نمی کنه که که شما چه تناژ رنگی از فرش قرمز رو انتخاب کنید در هر حال می تونه ظاهری جسورانه و چشمگیر رو به خونه ی شما اضافه کنه. هر چند که انتخاب یک فرش قرمز برای دکور کردن خونه فوق العاده هوشمندانه و بی نقص است، اما احتمالا هنگام ست کردن اون با دیگر آیتم ها دچار مشکل خواهید شد چون خیلی مهمه که شما رنگی رو انتخاب کنید که بتونه با قرمز هماهنگ بشه و جذابیت بصری رو در منزل شما ایجاد کنه.

دقیقا زمانی که شما تصمیم گرفتید که دوست دارید فضای خونتون سنتی و اصیل باشه یا کلاسیک با المان های مینیمال، اون موقع است که می تویند انتخاب های خودتون رو محدود کنید و به بهترین گزینه ی ممکن برسید.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

چه رنگی برای دیوار ها مناسب تر است؟

وقتی که شما تصمیم گرفتید تا برای دکور خونه خودتون از فرش قرمز استفاده کنید مهمه که به رنگ دیوار ها هم توجه داشته باشید، بهترین گزینه اینه که از رنگ های خنثی برای دیوار استفاده کنید، سفید، کرم و بژ می تونند فضای اتاق رو باز تر و روشن تر کنند به علاوه باعث میشوند که جذابیت فرش شما هم بیشتر به چشم بیاد. کنتراستی که بین رنگ فرش و دیوار ها ایجاد میشه بسیار چشمگیر خواهد بود.

به گزارش شایانیوز، اگر شما از فرشِ با رنگ قرمز تیره مثل آجری یا شرابی استفاده می کنید، طوسی هم می تونه گزینه ی خوبی برای رنگ دیوار ها باشه. اما اگر دوست ندارید که از رنگ های خنثی برای دیوار ها استفاده کنید و ترجیح می دید به جای تزئینات و مبلمان این دیوارها باشند که با رنگ سرزنده اشون خود نمایی می کنند آبی یکی از بهترین و جذاب ترین انتخاب هاست، که برخلاف قرمز تناژ سردی داره و می تونه باعث ایجاد حس تعادل بشه.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

چه رنگی برای مبلمان مناسب تر است؟

همان طور که گفتیم انتخاب رنگی که بتونه خودش رو با قرمز در دکوراسیون منزل شما هماهنگ کنه کمی سخت تر از چیزیه که به نظر میاد اما  شدنیه و زمانی هم که شما گزینه های درست رو انتخاب کردید می تونه یک جذابیت بی حد به شما هدیه بده. نکته ای که خوب است به آن توجه داشته باشید این است که غالبا بهتر است اگر رنگ دیوارها رو از تناژ های غیر خنثی انتخاب می کنید برای انتخاب مبلمان به سراغ رنگ های خنثی برید اما نهایتا، آن چه مهمه اینه که دیوارها، فرش و مبلمان با هم هماهنگی و همخونی داشته باشند.

یکی از بهترین کارهایی که شما می تونید انجام بدید اینه که به پالت چرخه ی رنگی توجه کنید، برای مثال با نگاه کردن به چرخه ی رنگ ها متوجه می شوید که سبز دقیقا رنگ مقابل قرمز است و به همین خاطر هم مکمل آن به حساب می آید و می تواند یک ترکیب بی نظیر برای شما ایجاد کند.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

شما می تونید با کمی جسارت و تغییر در تناژ رنگی و استفاده از یشمی به خاص بودن و منحصر به فرد بودن دکوراسیون منزلتون کمک کنید.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

آبی رنگ دیگری است که در مقابل قرمز و در کنار سبز قرار می گیرد بنابراین درست مانند سبز با ایجاد یک کنتراست حساب شده جذابیت بصری چیدمان خونه ی شما رو افزایش میده.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

استفاده از رنگ های خنثی هم که راحت ترین و البته کم ریسک ترین گزینه ی ممکنه، با این حال دو رنگ خنثی هستند که می توانند همنشینی و زیبایی بیشتری را ایجاد کنند، یکی از این رنگ ها کرم است. دقیقا همان طور که در مورد رنگ دیوار ها قبل تر اشاره کردیم، کنتراستی که بین روشنی و تیرگی کرم و قرمز ایجاد می شود فضایی آرام بخش و مطلوب را به شما هدیه می دهد، بنابراین مبل کرم رنگ نیز انتخاب خوبی است.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

رنگ خنثی دیگر که می تواند همچنان ترکیبی دلپذیر و البته کمی سنگین تر با فرش قرمزِ شما ایجاد کند طوسی است. مطمئنا همه ی شما می دانید که همنشینی طوسی و قرمز بسیار جذاب و دوست داشتنی است، در ارتباط با طراحی و دکوراسیون منزل هم هیمن طور است، مبلمان طوسی با یک فرش قرمز قطعا بی نقص خواهند بود.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

و نهایتا برای آن هایی که عاشق رنگ قرمز هستند و نمی توانند به یک فرش قرمز رنگ بسنده کنند پیشنهاد می کنیم که سایه ای روشن تر یا تیره تر از فرش را برای مبل قرمز خود انتخاب کنند، به علاوه اینکه اضافه کردن یک رنگ سوم خیلی هوشمندانه است چراکه باعث می شود تا دکوراسیون شما از حالت مونوکرومی خارج شود و باعث خستگی و کلافگی شما نشود.

با فرش قرمز چطور خونم رو بچینم؟

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها