|

شومیز رو چطور ست کنیم؟

خانومی بیا تو بهار جای مانتو شومیز بپوش؛ هم خاصِ و دلبر هم خنکِ و راحت!

How to wear Shomiz this spring

یکی از جذاب ترین ترندهای امسال مانتوهای شومیزی هستند که خیلی هم خوشگلن و حسابی به دل میشینن، حالا میدونی چطور باید باهاشون تیپ بزنی؟

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- یکی از جذاب ترین ترندهای امسال که حسابی هم مورد استقبال قرار گرفته اند مانتوهای شومیزی هستند که فوق العاده جذاب و دلبرند. شومیزها علاوه بر اینکه خیلی خوشگلند، فوق العاده راحت هم هستند و ست کردن باهاشون خیلی خیلی کار آسونیه. شما به کمک کفش و شلوار مناسب می تونید با مانتو شومیزی بسته به موقعیت یک استایل درجه یک برای خودتون بسازید. در کل این مدل از مانتوها برای اکثر مکان ها و موقعیت ها مناسبه. الان هم که با شروع فصل گرما این مانتوها حسابی غوغا می کنند.

حالا اگه نمی دونید که شومیز رو چطور میشه ست کرد و ایده ای برای ساختن استایلتون ندارید حتما به خوندن ادامه بدید تا در ادامه ما به شما کلی ایده ی جالب و دوست داشتنی بدیم. قبل از هرچیز فقط در نظر داشته باشید که شومیز ها رو می تونید با انواع و اقسام شلوار ها و کفش ها ست کنید فقط مهمه که بدونید برای کجا دارید آماده می شید.

1.شومیز با مام استایل یا مام فیت

شلوار های مام استایل و مام فیت خودشون یکی از ترند های جذاب و در عین حال راحت امسال هستند که اتفاقا ست کردن اون ها با شومیز هم بسیار انتخاب جذاب و نازیه. با ترکیب شومیز و مام استایل شما می تونید یه تیپ فوق العاده راحت، خنک و آزاد داشته باشید.

شومیز رو چطور ست کنیم

2.شومیز با شلوار بگ

راحت تر از شلوارهای مام استایل فقط شلوارهای بگی هستند که اتفاقا تن خور خیلی جذابی هم دارند. خیلی از خانم ها به خاطر اینکه قد بلندی ندارد از پوشیدن شلوار بگی امتناع می کنند چون باعث میشه قدشون کوتاه تر هم دیده بشه، اما یکی از ترفندهای ساده برای پوشیدن شلوارهای بگی اینه که اونها رو با مانتوهای خیلی کوتاه ست کنید تا باعث کوتاه قامت دیده شدن شما نشه؛ خب حالا چه گزینه ای بهتر از شومیز؟!

شومیز رو چطور ست کنیم

3.شومیز با دامن

به گزارش شایانیوز، اگه دوست دارید که دیگه خیلی راحت باشید و لباستون هم حسابی خنک و بهاری باشه یه پیشنهاد جذاب اینه که شومیز هاتون رو با دامن ست کنید. با این ترکیب شما می تونید یه تیپ درجه یک، جذاب و منحصر به فرد بزنید که خیلی هم راحت و خنکه.

شومیز رو چطور ست کنیم

4.شومیز با شلوار راسته

گزینه ی بعد ست کردن شومیز با شلوار راسته است. این که شما دوست دارید از شلوار راسته ی جین استفاده کنید یا پارچه ای کاملا به سلیقه ی شخیصتون و بقیه ی انتخاب هاتون بر می گرده اما به طور کلی هم نشینی شومیز با شلوار راسته خیلی جذاب میشه.

شومیز رو چطور ست کنیم

5.شومیز با پیراهن

شومیز در کل لباس بهاری ایه اما با بعضی از ست ها بهاری تر هم میشه مثل شومیز با دامن یا شومیز با پیراهن. اگه تاحالا از این سبک استایل ها نداشتید یه بار امتحانش کنید، جسارت به خرج بدید و یه تیپِ متفاوت و منحصر به فرد بزنید، مطمئنا خودتون هم از تیپ جدیدتون خوشتون میاد.

شومیز رو چطور ست کنیم

6.شومیز با شلوار جاگر

اگه فقط یکم شومیزتون رو بلند انتخاب کنید یکی از اسپرت ترین و جذاب ترین استایل های خیابونی رو می تونید با شومیز و شلوار جاگر داشته باشید، که خیلی هم فشن و جذابه.

شومیز رو چطور ست کنیم

7.شومیز با شلوار چاک دار

یکی از شلوار هایی که این چند وقتِ اخیر خیلی رو بورس بوده و بهش توجه ویژه ای شده شلوارهای چاک دار هستند. این شلوارها نسبتا جدیدند و مدت های زیادی بود که تو دنیای مد و فشن جایی نداشتند، اما امسال بالاخره جایگاه خودشون رو پیدا کردند. مطمئنا همون طوری که خودتون تا حالا حدس زدید ست کردن این شلوار ها با شومیز می تونه انتخاب قشنگی باشه. اگه شومیزتون رو گشاد انتخاب می کنید می تونید با شلوارِ چاک دار جین بپپوشید، اگه هم شومیزتون رو نسبتا فیت انتخاب می کنید، ترکیبش با شلوار چاک دار پارچه ای خیلی جذاب میشه.

شومیز رو چطور ست کنیم

به نظر شما کاربران شایانیوز شومیز رو به چه روش های دیگه ای میشه ست کرد که هم خوشگل باشه هم راحت و روی مد؟ نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: kh.arghavaan , thetaranneh , mahshid_ff

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها