|

پاهای کشیده و جذاب

می‌خوای پاهات کشیده و بلندتر به نظر بیاد؛ این ترفند های ساده سِت کردن رو یاد بگیر!

How to look taller?

با چند ترفند ساده و کاربردی میتونی کاری کنی که پاهات کشیده تر و قدت بلند تر دیده بشن، اما اگه نمیدونی که این ترفند ها چی هستن ما بهت میگیم.

لینک کوتاه کپی شد
6

احتمالاً بسیاری از شما دوست دارید که بلندقامت تر دیده بشید، واقعیت این است که پاهای کشیده جزئی جدایی ناپذیر از یک استایل زیبا هستند و بسیاری از ما آرزوی داشتن آنها را داریم.

به گزارش «شایانیوز» درسته که همه ما قدبلند نیستیم با این حال با یکسری از ترفندها و رعایت چند نکته ساده در استایلمون می تونیم پوشش خودمون رو جوری انتخاب کنیم که قامت مون بلندتر و پاهامون کشیده تر به نظر برسند. اگر شما هم نمی دونید که چطور باید تیپ بزنید تا پاهاتون کشیده تر و زیباتر دیده بشه ما به شما راه کارهایی ساده معرفی میکنیم که به کمک آن ها میتونید پاهای زیبا و کشیده ی خودتون رو در یک استایل جذاب به نمایش بگذارید.

۱. کفش نوک تیز

پوشیدن کفش نوک تیز یکی از ساده ترین راهکار ها برای کشیده تر نشان دادن پاهاست. به طور معمول کفش های نوک تیز کفش های پاشنه بلند هستند اما با این حال با کمی گشت و گذار می تونید کالج‌ها یا کفش های بدون پاشنه نوک تیز هم پیدا کنید فرقی نمی کنه که از چه کفشی استفاده کنید مهم اینه که برای شما راحت باشه‌. به خاطر داشته باشید که کفش های نوک تیز و می توانید با هر نوع لباسی که دلتون می خواد ست کنید.

چطور لباس بپوشیم که پاهامون کشیده تر به نظر بیان؟

۲. شلوار فاق بلند

شلوارهای فاق بلند علاوه بر اینکه خیلی کلاسیک و البته راحت هستند به کشیده تر نشان دادن قامت شما هم کمک می کند. میتونید از شلوارهای فاق بلند لی پارچه ای یا کتان استفاده کنید فرقی نمی کنه که قد ۹۰ دوست دارین یا بلند تر یا کوتاهتر به هر حال اون چیزی که مهمه فاق بلند بودن شلوار شماست تا بتونه نیم تنه پاینی شما را بلند تر از چیزی که هست نشون بده.

چطور لباس بپوشیم که پاهامون کشیده تر به نظر بیان؟

۳.اورال

این روزها چیزی که حسابی روی مده لباس های اورال جذاب و رنگارنگ که فوق العاده راحت و زیبا هستند. بهار بهترین موقع برای پوشیدن اورال است. ست کردن یه اورال پاچه گشاد با کفش های پاشنه بلند نوک تیز معجزه می‌کنه.

چطور لباس بپوشیم که پاهامون کشیده تر به نظر بیان؟

۴.شلوار پاچه گشاد

درسته که اصولاً شلوارهای پاچه گشاد برای خانم ها و آقایان بلند قد در نظر گرفته میشه اما با کمی زیرکی و انتخاب ست مناسب شلوارهای پاچه گشاد در کنار یک سری از کفش های پاشنه بلند می توانند پاهای شما را کشیده تر از حد عادی نشون بدن در نتیجه با بلندتر نشان دادن نیم تنه پایینی باعث میشه که قد شما بلندتر از چیزی که هست دیده بشه.

چطور لباس بپوشیم که پاهامون کشیده تر به نظر بیان؟

۵.کفش همرنگ شلوار

شاید شما هم مثل خیلی دیگر از خانم ها دوست داشته باشید که رنگ کیف و کفش تون رو با هم ست کنید اما اگر دوست دارین که باهاتون کشیده تر و لاغرتر دیده بشن بهتره که به سراغ ست کردن رنگ شلوار تون با کفش تون برید استفاده از شلوار و کفش همرنگ باعث میشه که از نوک پا تا انتهای پاتون مرزی وجود نداشته باشه و به این ترتیب پاهای شما بلندتر و کشیده تر به نظر میان.

چطور لباس بپوشیم که پاهامون کشیده تر به نظر بیان؟

۶.شلوار راه راه (عمودی)

لباسهای با طرح راه راه عمودی همیشه شما را لاغر تر و بلند قامت تر نشون میده در نتیجه پوشیدن شلوار با راه های عمودی یه انتخاب فوق العاده هوشمندانه برای شماست که دوست دارید پاهاتون کشیده به نظر برسند.

چطور لباس بپوشیم که پاهامون کشیده تر به نظر بیان؟

۷.کفش هم رنگ پا

یکی دیگر از ترفندهایی که میتونه خیلی کاربردی و کمک کننده باشه اینه که از کفش های شیشه ای یا کفش های رنگ پا استفاده کنید کفش هایی که رنگ کرمی شون دقیقا رنگ پوست شما هستند. 

چطور لباس بپوشیم که پاهامون کشیده تر به نظر بیان؟

به نظر شما کاربران شایانیوز دیگه چه ترفند هایی هستند که کمک میکنند تا پاها کشیده تر و بلند تر به نظر برسند. نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها