|

استایل درجه یک با سرخابی

عاشق مانتو و لباس سرخابی هستی اما نمیدونی چه جوری ست کنی؛ ما تیپ های خفن رو بهت میگیم

، do you know how to use it? Best Styles with pink

برای خانم ها سرخابی یکی از زیباترین رنگ های ممکنه اما شاید به خاطر تند بودنش نمی دونید که چطور یه ست شیک و زیبا بزنید، خب ما به شما میگیم.

لینک کوتاه کپی شد
7

اگر از طرفدارهای رنگ‌ سرخابی هستید قطعاً بهار بهترین فصل برای پوشیدن این رنگ فوق‌العاده است تا میون رنگارنگی طبیعت حسابی بدرخشید و به چشم بیاید. اما سوال مهم اینجاست که آیا میدونید رنگ سرخابی رو چطور باید ست کنید و چطور میتونید توی پوششتون از رنگ سرخابی استفاده کنید، تا بین این همه زیبایی مثل یک گل بدرخشید؟!

به گزارش «شایانیوز» ما به شما چند تا از بهترین ترکیب رنگی ها با سرخابی رو معرفی می کنیم که با کمک آنها می توانید یه استایل فوق العاده شیک و زیبا و البته راحت و مناسب برای خودتون بسازید.

۱. سرخابی و بنفش

قبل از هرچیز بهتره که حواسمون به رنگ سال باشه، بنفش، رنگی که مطمئناً بهار و تابستان امسال خیابونا رو پر میکنه. برای اینکه حسابی روی مُد باشید و از رنگ سال هم تبعیت کنید یکی از بهترین ست های ممکن ترکیب بنفش با سرخابی که می تونه بهتون یه استایل شاد، فشن و درجه یک بده. میان تمام رنگ های تیره و استایل هایی که دست کم رنگ تیره در اونها به کار رفته شما میتونید با ترکیب کردن سرخابی، بنفش که رنگ سال هم هست و کرم، یک استایل رنگی و درخشان داشته باشید.

استایل درجه یک با ترکیب رنگی های سرخابی

۲.سرخابی و سفید

یکی از رنگ هایی که پایه ثابت بهاره و تابستانه سفیده. سفید رنگ خنثی ایست که چهره شما را باز میکنه و ظاهری درخشان تمیز بهتون میده. ترکیب سفید و سرخابی میتونه زیبایی شما را دوچندان کنه به علاوه از آنجایی که سفید جزو رنگهای خنثی به حساب میاد ریسک‌پذیری این استایل هم خیلی کمه و مطمئناً شما ظاهری شیک و فوق العاده خواهید داشت.

استایل درجه یک با ترکیب رنگی های سرخابی

۳.سرخابی و آبی پاستلی

ترکیب دو رنگ سرخابی و آبی، بی شک یکی از بهترین گزینه های ممکن است که اگر شما دوست دارید خیلی شیک، متفاوت و منحصر به فرد باشید بهتره که آبی پاستلی رو انتخاب کنید. آبی پاستیلی یک لطافت خاصی داره که باعث میشه ظاهر شما منحصربفرد باشه به علاوه تناقض تندی سرخابی و آرامی آبی پاستلی تعادل بسیار خوبی رو در استایل شما ایجاد میکنه.

استایل درجه یک با ترکیب رنگی های سرخابی

۴.سرخابی و مشکی و سبز

اگر جزو دسته آدم های هستید که به دنبال استایل های خاص و سبک‌های سنتی میرید، ترکیب رنگی سرخابی مشکی و سبز میتونه بهتون یک استایل فوق العاده شیک، خاص و سنتی بده این ترکیب رنگی شاید چندان متناسب به نظر نرسد اما همنشینی رنگها در کنار هم شما را متعجب خواهد کرد. کافیه یک بار این سه رنگ رو در کنار هم استفاده کنید. جلوه و درخشش وسایلتون باعث میشه که هرگز نتونید سرخابی را با رنگ دیگه تصور کنید.

استایل درجه یک با ترکیب رنگی های سرخابی

۵.سرخابی و سورمه ای

بدون شک اولین ترکیب رنگی که توی ذهن شما شکل گرفته ترکیب سرخابی با سرمه‌ایه. سرمه ای رنگ نسبتا خنثی ایست که تناژی از آبی داره به خاطر همین هم میتونه آرامش رو القا کنه و به اندازه مشکی گرفته نباشه. همنشینی سرخابی با سرمه ای تناقضی زیبا از روشنایی و تیرگی داره. برای این که ظاهرتون بهتر بشه می تونید از رنگ سفید هم در ترکیب رنگ استایلتون استفاده کنید تا تناقضات رو بیشتر نشون بدید. فراموش نکنید که سفید در پالت رنگی خنثی به حساب میاد پس اصلا نیاز نیست که نگران استفاده کردن از اون باشید.

استایل درجه یک با ترکیب رنگی های سرخابی

۶.سرخابی و طوسی روشن

طوسی یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با رنگ صورتی و البته سرخابی است این ترکیب رنگی ظاهری بدون ریسک اما همچنان شیک و زیبا به شما میده. یکی از بهترین انتخاب های شما قطعاً طوسی روشن است. رنگ طوسی این امکان رو به شما میده تا هرچقدر که دلتون می خواد با لباس‌ها و لوازم جانبی مثل کیف و کفش سرخابی بدرخشید و خودنمایی کنید.

استایل درجه یک با ترکیب رنگی های سرخابی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه ترکیب رنگهای دیگه ای در کنار سرخابی می توانند یک استایل فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بسازند نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید؟

عکس ها از صفحات: itisnewsha.s , mom.moda , lifeofdoriskl , negarlookbook , _soka_collection , fatemebeiiigiii.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها