|

ایده لباس عقد و نامزدی

کلی ایده ناب واسه لباس عقد و نامزدی؛ متفاوت انتخاب کن و حساااابی به چشم بیا

Bridal Engagement Looks That Are Not Dresses

اگر شما به دنبال ایده هایی خاص هستید تا در مهمانی رویاییتان بیشتر از همیشه بدرخشید ما به شما ایده هایی نو و تازه می دهیم تا متفاوت ظاهر شوید

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- انتخاب کردن لباسی که می خواهید برای مراسم عقد یا نامزدیتان بپوشید بدون شک یکی از سخت ترین تصمیم هایی است که باید بگیرید. تصمیم گیری برای آن که لباستان ساده باشد یا پر زرق و برق، بلند باشد یا کوتاه، کلاسیک باشد یا کاملا روی مد و کلی دو راهی دیگر همگی باهم باعث می شوند که این انتخاب برای شما دشوار تر شود. اما سوال این جاست که آیا تا به حال فکر کرده اید که کمی خارج از چارچوب و غیر قابل انتظار فکر کنید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که به دنبال لباسی منحصر به فرد و  به دور از انتخاب های معمول باشید؟

اگر شما به دنبال ایده هایی خاص هستید تا در مهمانی رویاییتان بیشتر از همیشه بدرخشید ما در این جا هفت استایل و سبکِ لباس عقد و نامزدی را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن ها می توانید دور از انتظار و به یاد ماندنی ظاهر شوید.

کت و شلوار

تا به حال به یک کت شلوار سفید و اتو کشیده فکر کرده بودید؟! بدون شک با یک کت شلوار سفید و تاپ توری خواهید درخشید. پارچه های سفیدِ توری همیشه تداعی کننده ی عروس و لباس عروس هستند. این ست یک انتخاب برازنده و بی نظیر برای شما خواهد بود. حتا بانو های جوانی که حجاب کامل دارند نیز هم می توانند از ایده ی کت شلوار برای مراسم عقد و نامزدی خود استفاده کنند تا با ظاهر همیشگی خود حسابی فرق داشته باشند.

کت شلوار- سفید

رنگ مورد علاقه

این روز منحصرا برای شماست باید همه چیز دقیقا همان طوری باشد که شما آرزویش را داشته اید و از آن لذت می برید، پس اگر که دوست دارید در این روز لباسی با رنگ مورد علاقه ی خودتان را به تن کنید، باید این کار را انجام دهید. اگر هم خیلی دوست دارید که کژوال و یا کمی اسپرت اما در عین حال عروس وار باشید می توایند دامنتان را رنگ مورد نظرتان در نظر بگیرید و با یک تاپ گیپور یا توری سفید، بژ، کرم و یا هر رنگ دیگری از این دست ست کنید. اگر هم نه که می توانید پیراهن های بلند و تک رنگ پرنسسی را انتخاب کنید و چون شاهزاده ها در مراسم خود بدرخشید.

رنگ مورد علاقه

بژ

شاید با خودتان فکر کنید که چقدر خسته کننده خواهد بود اگر لباس عقد، نامزدی و عروسیتان همگی سفید باشند، خب حق دارید. درست است که به ما آموخته اند که لباس عروس سفید است اما همان طور که گفتیم این روز، روزِ خاص شماست پس آن چیزی را انتخاب کنید که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. اگر دوست دارید که متفاوت باشید اما همچنان به اصول کلاسیک و سنتی پایبند باشید، از پیراهن های بلند و یا میدی به رنگ بژ و یا حداقل نباتی استفاده کنید؛ رنگ هایی روشن و درخشان و چون سفید پاک و زیبا.

بژ

ساده اما ساتن

ساتن از آن دست پارچه هایی است که به تنهایی و بدون هیچ گونه طراحی و یا زرق و برق خاصی می درخشد و شیک است پس اگر می خواهید که لباستان نهایت سادگی و آراستگی را داشته باشد باید به سراغ لباس های ساتن و ساده بروید که البته به خوبی دوخته شده اند و برش های قشنگی دارند و حسابی به تن شما می نشینند. حالا این به شما بر می گردد که می خواهید یک دست لباس راحت و بی قید و بند انتخاب کنید و یا همچون دیگر عروس ها پیراهن های بلند و دنباله دار را ترجیح می دهید؛ به هر حال آنچه مهم است جنس پارچه ی لباس شماست و البته دوخت عالی آن.

ساده+اما+ساتن

اورال

اورال ها یک انتخاب فوق العاده بی نظیر و هوشمندانه هستند. راحت، شیک و مناسب برای رقصیدن و پایکوبی کردن. اورال های زیبایی وجود دارند که دنباله دار هستند و یا بالاتنه های گیپور و توری دارند. در هر حال اورال گزینه ی انتخابی فوق العاده ایست که باید کمی بیشتر به آن ها فکر کنید.

اورال

دامن ماکسی و نیم تنه

یکی از بهترین گزینه های ممکن دامن ماکسی به همراه تاپ یا نیم تنه ی توری می باشد. اگر دوست دارید می توانید دامن خود را حریر انتخاب کنید اگر هم نه می توانید هم دامن خود را گیپور انتخاب کنید و هم نیم تنه تان را تا ظاهری بوهمیایی داشته باشید. در هر حال شما با یک چنین استایلی قطعا توی چشم خواهید بود و می درخشید.

دامن+ماکسی+و+نیم+تنه

شلوار فاق بلند و نیم تنه

اگر می خواهید که اندام خود را به رخ بکشید ترکیب یک شلوار فاق بلند با نیم تنه های طرح دار انتخاب بی نظیری خواهد بود. این ترکیب یک استایل عالی برای نامزدی و یا مجلس عقد شما می باشد که هم فوق العاده شیک است و هم به شما آزادی عمل می دهد.

شلوار فاق بلند و نیم تنه

درخشش با نیم تنه های پر زرق و برق

اگر می خواهید که کمی زرق و برق داشته باشید اما همچنان ساده باشید و در عین حال تعادل را در لباس پوشیدنتان رعایت کنید، خوب است که به سراغ دامن های ساده و نیم تنه های طرح دار و کار شده بروید.

درخشش با نیم تنه های پر زرق و برق

در هر حال به خاطر داشته باشید که هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و شما آزادید تا هر طور که دلتان می خواهد و همیشه دوست داشته اید در مراسم خود بدرخشید.

عکس ها از صفحه ی shivayaghooti.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها