|

ترند ۲۰۲۲

هفت ترندِ زیبایی 2022 به گفته مجله VOGUE؛ با جدید ترین ها بدرخشید

The 7 Biggest Beauty Trends From the Spring 2022

بدون شک وُگ معتبرترین منبع برای بررسی ترند های سال جدید می باشد پس نگاهی می اندازیم به هفت ترند زیباییِ بهار 2022 به نقل از وُگ.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وُگ یکی از محبوب ترین و معتبرترین نشریات و مجله های ماهانه مد و سبک زندگی می باشد که در سرتاسر دنیا شهرت بسیار زیادی دارد و به نظر می رسد که به بیش از 23 زبان زنده دنیا منتشر می شود و نسخه ایتالیایی این مجله به نام Vogue Italia به عنوان معتبرترین مجله مد در جهان شناخته می شود. اصولا کمتر کسی پیدا می شود که حتی اگر علاقه ای به دنیای مد، فشن، طراحی و دیزاین نداشته باشد هم، اسم این مجله را نشنیده باشد.

از طرفی دیگر پس از به پایان رسیدن هفته مد، معمولا این مجله خبرهایی را منتشر می کند که از ترند ها و فشن های سال جدید خبر می دهند. بیایید نگاهی بیاندازیم به هفت ترند زیبایی بهار و تابستان 2022 به معرفی وُگ.

1.درخشان و براق باشید

آنچه که قرار است بهار و تابستان پیش رو را حسابی جذاب و چشم نواز کند اکلیل ها و اسپری های براق کننده هستند. اسپری های براق کننده مو و یا بدن زیبایی و درخشش خاصی به شما می دهند بدون آنکه بیش از حد جلب توجه کنند.

Go-Big-or-Go-Home Glitter

2.آکسسوار و لوازم زینتی مو

استفاده از آکسسوار های بزرگ و توی چشم از ترند های بسیار جذاب 2022 است که به شما اجازه می دهد تا جسورانه در میان انواع متفاوت لوازم زینتی جذاب و بزرگِ مو هر چه را که می پسندید انتخاب کنید. به خصوص اگر موهایی بلند دارید حتما باید از گیره های بزرگ و چنگگ دار استفاده نمایید.

Head-Swiveling Hair Accessories

3.رنگ موهای فانتزی

برای بهار و تابستان امسال مو حقیقتا به یک آکسسوار تبدیل شده است که شما با استفاده از رنگ های فانتزی و دلبر می توانید موهایتان را با استایلتان ست کنید.

Artfully Crafted Hair

4.خط چشم های تند و رنگی

برای مدت ها خط چشم های مشکی دنیای مد را احاطه کرده بودند اما حالا همه چیز فرق می کند، سال جدید آماده است تا با جذاب ترین رنگ ها چشم های شما را زیبا تر و چهره تان را باز تر و جوان تر کند. این خط چشم هایی نئونی و براق باعث می شوند تا شما متفاوت تر از همیشه بدرخشید.

Neon Bright Eyes

5.لب های براق

واقعیت این است که بهار فصل درخشش است، پس باید بدرخشید اما چه چیزی می تواند بیشتر از لب هایی براق، زیبا باشد. ترندِ آرایشی بهار 2022 دقیقا درخشش پوست مو و لب های شماست.

High-Gloss Pouts

6.فرق وسط

فرق وسط از جمله مدل موهایی است که هرگز قدیمی نمی شود فقط گاهی توجه کمتری به آن می شود اما همیشه و همیشه طراحان مد و آرایش از آن استقبال می کنند.

Hermès

7.تزئینات صورت

تزئینات صورت چه از طریق ابزاری مانند سنگ های رنگی و چه از طریق لوازم آرایشی در هر حال باعث می شوند که شما ظاهری متفاوت و دور از انتظار داشته باشید، هرچند که باید اعتراف کنیم استفاده از این ترند آرایشی چندان جای استقبال ندارد و زیادی شلوغ به نظر می آید، اما اگر می خواهید که حسابی خودتان را با ترند های مد بهار  2022 وفق دهید نباید از آرایش های سه بعدی چشم پوشی کنید.

3D Embellishments

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها