|

اصول شیک پوشی

شال و روسریت سه سوته خوشگل ببند؛ اول "فرم صورت" بشناس بعد با این ویدیوها کارو تموم کن!

شال و روسری

فرم بستن شال و روسری در نمایش بهتر چهره خیلی مهمِ اما خیلی از خانم ها به این مسئله توجه نمیکنن و شال و روسریشون ساده میبندن.

لینک کوتاه کپی شد
13

از اون جایی که شال و روسری یکی از اکسسوری های ثابت خانم های ایرانیه نقش مهمی در تیپ و ظاهر داره و برای داشتن یه استایل شیک نباید ازش غافل شید. پس اگه میخواین حسابی خوشتیپ و جذاب شید موقع خرید شال و روسری باید به رنگ، جنس و مدلش توجه کنید و سعی کنید اونی رو بخرید که با بقیه لباس هاتون و رنگ پوستتون هماهنگی داشته باشه. 

به گزارش «شایانیوز»، خیلیا به شال و روسری فقط به عنوان پوششی برای پوشاندن موها نگاه میکنن اما حقیقت اینِ که میشه بهش به عنوان ابزاری برای زیباتر شدن هم نگاه کرد، حالا چجوری؟؟ باید انتخاب درستی داشته باشید یعنی موقع خرید علاوه بر رنگ و جنسش به فرم صورتتون هم توجه کنید و اونی رو بخرید که به صورتتون می یاد برای این کار جلوی آینه بایستید و فرم صورتتون براساس تصویر زیر پیدا کنید.

شخصیت-شناسی-از-صورت

_ اگر صورت مربعی شکل دارید شال بهترین گزینه برای شماست و به نسبت روسری جذابیت بیشتری خواهید داشت.

_ اگر صورت بیضی شکلی دارید شما خوش شانس هستید و همه مدل شال و روسری بهتون میاد.

_ اگر صورتتان ذوزنقه ای شکل است یعنی عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است، پس شال و روسری را طوری سر کنید که لبه های فک را بپوشاند.

_ اگر صورت گردی دارید یعنی پیشانی عریض و کوتاهی دارید، کناره های شال و روسری را تا نزنید و از پارچه های محکم استفاده کنید.

_ اگر صورتی مثلثی شکل دارید یعنی پیشانی عریض تری نسبت به چانه دارید، شال رو طوری سر کنید که عرض پیشانی رو کم کنه.

شال یا روسریتُ متفاوت ببند

فرم بستن شال و روسری در نمایش بهتر چهره خیلی مهمِ اما خیلی از خانم ها به این مسئله توجه نمیکنن و شال و روسریشون ساده میبندن. اما یه سری از خانم های باسلیقه هستن که متفاوت میبندن و همین متفاوت بستن خیلی خیلی تو ظاهرشون تاثیر میذاره و جذابیتشونُ صد برابر بیشتر میکنه. اگه دوست دارید برای عید یه ظاهر جذاب داشته باشید چنتا مدل متفاوت بستن شال یا روسری رو یاد بگیرید. اگه میخواین مدل های متفاوت بستن شال یا روسری رو یاد بگیرید ویدئوهایی که در ادامه میزایم از دست ندید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

ویدئو ها از صفحات shabnam_vakili , mahnazi.style , narges_stayl1 , zarii_stylee

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی