|

اصول شیک پوشی

واسه عید 1401 شال و روسریتُ خوشگل و متفاوت ببند؛ اگه بلد نیستی اینجا کلی ویدئو آموزشی هست

شال و روسری

اگه دوست دارید برای عید یه ظاهر جذاب و شیک داشته باشید چنتا مدل متفاوت بستن شال یا روسری رو یاد بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

نزدیک عید هستیم و خیلی از خانم ها تو این فکرَن که امسال چی بپوشن که حسابی خوشتیپ شن اما همون طور که می دونید خوشتیپی یه فرآیندِ که بخشی از او مربوط به خرید لباسِ، یه خانم شیک پوش و جذاب علاوه بر خرید لباس به سلامت پوستش اهمیت میده، به ناخن هاش رسیدگی میکنه، آرایش میکنه البته نه اونقدر غلیظ که تو چشم باشه، در مورد اینکه موهاش چه رنگی باشه فکر میکنه، موقع خرید لباس حساب شده عمل میکنه یعنی لباسی رو میخره که متناسب با اندامش باشه نه صرفا اون چیزی که خوشِش اومده، تو ست کردن آیتم ها مهارت داره یعنی طوری لباس میپوشه که نه خیلی رنگی رنگی باشه نه خیلی سرد و بی روح. خلاصه اینکه همه این موارد و خیلی چیزای دیگه تو خوشتیپ شدن تاثیر داره پس فکر نکنید با خرید یه دست لباسِ شیک همه چیز تمومه. 

به گزارش «شایانیوز»، خیلیا موقع خرید لباس فقط به مانتو توجه میکنن درستِ که مانتو مهم ترین لباس در پوشش خانم هاس اما برای داشتن ظاهری شیک علاوه بر مانتو باید به بقیه آیتم ها مثل شال و روسری هم توجه کنید. موقع خرید شال یا روسری علاوه بر رنگ و طرحش باید به مدل و رنگ بقیه لباس هاتون هم توجه کنید مثلا شما یه مانتوی سنتی رو نمیتونید با یه روسری ابریشمی کوچیک ست کنید و توقع خوشتیپ شدن داشته باشید چون این دو تا لباس هیچ سنخیتی با هم ندارن. پس برای داشتن یه استایل خاص و چشمگیر باید کل این فرآیندُ مدنظر قرار بدید.

چه مدل شال روسری ای بخریم؟

موقع خرید شال یا روسری باید به فرم صورتتون توجه کنید برای این کار جلوی آینه بایستید و فرم صورتتون براساس تصوسر زیر پیدا کنید.

شخصیت-شناسی-از-صورت

_ اگر صورتی مربعی شکل دارید شال بهترین گزینه برای شماست و به نسبت روسری جذابیت بیشتری خواهید داشت.

_ اگر صورت بیضی شکلی دارید شما خوش شانس هستید و همه مدل شال و روسری بهتون میاد.

_ اگر صورتتان ذوزنقه ای شکل است یعنی عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است، پس شال و روسری را طوری سر کنید که لبه های فک را بپوشاند.

_ اگر صورت گردی دارید یعنی پیشانی عریض و کوتاهی دارید، کناره های شال و روسری را تا نزنید و از پارچه های محکم استفاده کنید.

_ اگر صورتی مثلثی شکل دارید یعنی پیشانی عریض تری نسبت به چانه خود دارید،  شال رو طوری سر کنید که عرض پیشانی رو کم کنه.

130149_271

شال یا روسریتُ متفاوت ببند

بیشتر خانم ها شال و روسری هاشون یه شکل میبندن در واقع اکثرا یا گره میزنن یا اینکه یک طرف یا دو طرف شال یا روسری رو روی دوششون آویزون میکنن. اما یه سری از خانم های باسلیقه هستن که متفاوت میبندن و همین متفاوت بستن خیلی خیلی تو ظاهرشون تاثیر میذاره و جذابیتشونُ صد برابر بیشتر میکنه. اگه دوست دارید برای عید یه ظاهر جذاب داشته باشید چنتا مدل متفاوت بستن شال یا روسری رو یاد بگیرید. اگه میخواین مدل های متفاوت بستن شال یا روسری رو یاد بگیرید ویدئوهایی که در ادامه میزاریم از دست ندید.

ویدئو از صفحه faziscarf

ویدئو از صفحه faziscarf

ویدئو از صفحه faziscarf

ویدئو از صفحه elma_official

ویدئو از صفحه reyhaneh_style

ویدئو از صفحه leila_lifestyle

ویدئو از صفحه faziscarf

ویدئو از صفحه samira_zibaeiii

ویدئو از صفحه reyhaneh_style

ویدئو از صفحه narges_style1

ویدئو از صفحه zarii_stylee

ویدئو از صفحه zarii_stylee

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها