|

استایل های قدیمی

هفت اشتباه استایل که شما را مسن یا قدیمی نشان خواهد داد!

Want To Keep Up With The Times? Avoid These Fashion Mistakes

برخی از اشتباهات مد و ظاهری وجود دارند که اگر می خواهید جوان و شاداب به نظر برسید باید از آن ها اجتناب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همان طور که می دانید دنیای مد و فشن مدام و با گذشت هر سال زیر و رو می شود. لباسی که سال گذشته جدید و نوآورانه محسوب می شد امسال چندان طرفداری نخواهد نداشت. برای همین برخی از اشتباهات مد و ظاهری وجود دارند که اگر می خواهید جوان و شاداب به نظر برسید باید از آن ها اجتناب کنید. درست است که هیچ اصل ثابتی وجود ندارد اما برخی از اشتباهات استایلی هستند که این روز ها ابدا نباید مرتکبشان شوید.

بیایید هفت مورد از استایل هایی را که قدیمی شده اند و باید از آن ها دوری کرد با هم بررسی کنیم.

1.مدل موهای پوف دار

دو یا سه دهه ی پیش خیلی جذاب به نظر می رسید اگر می توانستید موهای خود را جوری آرایش کنید که حجمشان زیاد تر شود و پوف کرده به نظر برسند. برای مدت طولانی پوش دادن موها یکی از جذاب ترین سبک های طراحی مو به حساب می آمد اما امروز دیگر نه. پوش دادن و حجم دار کردن مو علاوه بر اینکه دیگر مد نیست و ظاهر شما را قدیمی و مسن نشان می دهد بلکه به موهای شما نیز آسیب جدی وارد می کند.

Poofy_ Big Hairdo

2.رژ لب و لباس همرنگ

ست کردن رنگ رژ لب با لباسِ تنتان در زیبایی شما تاثیر چشمگیری دارد اما اگر این دو را همرنگ انتخاب کنید نه تنها شما را زیباتر نمی کنند بلکه باعث می شوند مسن تر نیز به نظر برسید. به این ترتیب سعی کنید که از رنگ های ست و یا تناژ های مختلف استفاده نمایید.

3.باریک کردن ابروها

تا چند سال گذشته باریک کردن ابروها شاید از جذاب ترین و به روزترین مد ها به حساب می آمد اما در حال حاضر ابروهای پر پشت و پهن که ظاهری طبیعی دارند، در بین مردم از محبوبت بیشتری برخوردار هستند.

4.لباس های همسان

ست کردن لباس ها کار فوق العاده ایست چرا که می تواند شما را زیباتر و سرحال تر نشان دهد علاوه بر این با احساس راحتی و اعتماد به نفس شما نیز رابطه ای مستقیم دارد. با این حال پوشیدن لباس های یک دستی که تقریبا تک رنگ محسوب می شوند و یا زیادی هماهنگ هستند چندان جالب نیست علاوه بر این، می تواند شما را مسن تر از آنچه هستید نشان دهد.

Matchy-Matchy Outfits

5.کیف دستی های خیلی بزرگ

مدت هاست که به کیف های خیل بزرگ لقب کیف دستی های "بانوی پیر" را داده اند؛ سال 2022 است مگر چه مقدار وسیله را همراه خود به این طرف و آن طرف می برید؟ استفاده از کیف دستی های کوچک و شیک ظاهر شما را بهتر و به روز تر می کند.

6.مدل موی ثابت

اگرچه گاهی مواقع یک مدل موی خاص بیش از حد به شما و استایلتان می آید اما بعد از مدتی می تواند خسته کننده هم باشد؛ پس فقط کافی است هر از گاهی رنگ مو و یا مدل موی خود را تغییر دهید، شاید هم هر دو. با یک مدل موی تازه شما کاملا به فرد جدیدی تبدیل خواهید شد. زمانِ حفظ کردن یک مدل موی ثابت، مدت هاست که گذشت است.

7.مشکی یک دست

درست است که پوشیدن لباس های مشکی باعث می شود شما لاغر تر و حتا گاها بلند قامت تر به نظر برسید با این حال بهتر است کمی رنگ به آن اضافی کنید و مثلا به همراه یک کت مشکی بلوزی با رنگی متفاوت حتا ترجیحا شاد را انتخاب کنید. خیلی از مواقع پوشیدن لباس های یک دست مشکی شما را شکسته و مسن نشان می دهد.

Black

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من مدل موی ثابت و لباس تمام مشکی جذابه.با موی پف کرده کم تر موافقم اما افتضاح نیست!الان هم میدونید چند نفر دارن در فشن شو ها از کیف بزرگ استفاده میکنند؟باید در استفاده از لباس همسان مواظب باشیم نه اینکه اصلا استفاده نکنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها