|

ترند ۲۰۲۲

رنگ موهای ترند 2022؛ امسال عید چه رنگ مویی مُدِ؟

Trend Hair Clolors of 2022

اگر می خواهید بدانید که چه رنگ موهایی برای سال 2022 از طرف طراحان مُد و فشن برگزیده شده اند ما برخی از مهمترین هارا به شما معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هر سال در صنعت مد و فشن معیارهای زیبایی و زیبایی شناسی تا حدودی دستخوش تغییر می شوند؛ رنگ مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. رنگ مو می تواند نشان دهنده برخی از ویژگی های شخصیتی شما باشد علاوه بر این می تواند جذابیت بصری شما را چند برابر کند اما باید در نظر داشته باشید که اگر رنگ موی مناسبی را برای خود انتخاب نکنید می تواند باعث تاثیر منفی بر ظاهر شما شود.

اگر می خواهید بدانید که چه رنگ موهایی برای سال 2022 از طرف طراحان مد و فشن برگزیده شده اند ما برخی از مهمترین های آن ها را به شما معرفی می کنیم.

7 رنگ موی ترند سال 2022:

       پلاتینی

چند سالی می شود که رنگ موی پلاتینی در مرکز توجه قرار گرفته است و مردم علاقه زیادی نسبت به آن نشان می دهند. سال 2022 نیز سالی است که جایگاه ویژه ای برای این رنگ مو قائل شده است و به طور گسترده ای از آن استقبال می کند. ویژگی بسیار جذاب رنگ پلاتینی این است که برای هر نوع مویی با هر حالت و هر قد و اندازه ای جذاب است. با این حال بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید موهایی که میزبان این رنگ مو خواهند بود نیازمند توجه و مراقبت زیادی هستند، چرا که مواد شیمیایی مورد نیازی که روی موی شما قرار می گیرد تا بتواند این رنگ موی جذاب را به شما بدهد، می توانند بسیار آسیب زا باشند. لذا مهم است که از شامپو های مناسب استفاده کنید و همیشه موهای خود را هیدراته نگه دارید.

platinum+hair

       بِلوند

ممکن است با خودتان فکر کنید بلوند هرگز از مد نمی افتد، خب درست می گویید اما سال 2022 یک تفاوت کوچک با سال های دیگر دارد و آن هم استفاده از طیف های متنوع بلند است مانند بلوند قارچی که سایه هایی تیره مانند خاکستری یا قهوه ای روشن دارد.

از طرفی دیگر بلوند با سایه صورتی روشن نیز همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است، بلوند ترکیبی با رنگ خاص بژ نیز برای امسال بیشتر از سال گذشته مورد توجه خواهد بود.

Strawberry blonde

       قرمز

رنگ موی قرمز مدت هاست که جزء رنگ های محبوب به حساب میاد، برای سال 2022 نیز به احتمال زیاد همچنان موفق عمل خواهد کرد. برای کسانی که به این رنگ مو خیلی علاقه دارند بهتر است به سراغ رنگ موی قرمز متمایل به مسی بروند چرا که آسیب کمتری به موهای شان وارد می کند.

reddish copper

       هایلایت

هایلایت از آن دسته رنگ موهایی است که می تواند تغییر بسیار زیادی را در ظاهر شما ایجاد کند، در عین حال که ظاهری نسبتا ساده دارد اما همچنان پر زرق و برق است. می توانید از هایلایت پلاتینیوم استفاده کنید که یک تیر و دو نشان خواهد بود و ظاهری شیک و مدرن به شما خواهد داد.

hair-highlights

       قهوه ای

مشخص است که رنگ موی قهوه ای همیشه جزیی از مد خواهد بود؛ از آن دست مدهایی است که هرگز قدیمی نمی شود. اما برای سال 2022 نیازی نیست که به یک قهوه ای ساده بسنده کنید می توانید از هایلایت هایی ظریف و ترکیبی استفاده کنید تا بیشتر از همیشه بدرخشید. قهوه ای روشن با هایلایتی از رنگ مسی یا طلایی انتخاب بی نظیری خواهد بود. فراموش نکنید اگر می خواهید شادابی موهای خود را حفظ کنید از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید.

Brown- Highlight

       آمبره کاراملی

برخلاف آمبره های تهاجمی که سال گذشته با آن رو به رو بودیم سال 2022 از آمبره کاراملی استقبال می کند که بسیار ملایم است و کمی درخشش به موهای شما می دهد. این رنگ مو به ویژه برای خانم هایی که به طور طبیعی موهای تیره ای دارند می خواهند کمی ظاهر خود را تغییر دهند یک انتخاب ایده آل است.

Caramel Ombre

       ریشه های تیره

اگر بلوند هستید و دوست دارید که موهایی سالم و طبیعی داشته باشید و در عین همچنان براساس مد سال باشید، قطعا بهترین گزینه برای شما ریشه های تیره صاف و ساده می باشد.  ویژگی منحصر به فرد این رنگ مو این است که نیاز شما برای مراجعه به سالن های آرایشگاه را کاهش می دهد.

Smooth and exposed roots

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها