|

آغار فروش خودرو سوزوکی جیمنی برای اولین بار در ایران آن هم با یک فرصت طلایی اقساطی!

آزادسازی واردات خودرو حتی با سقف محدود ۲۰ هزار یورویی، همچنان با واردات برخی خودروهای اقتصادی ارزشمند از بعضی برند های مطرح همراه خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آزادسازی واردات خودرو حتی با سقف محدود ۲۰ هزار یورویی، همچنان با واردات برخی خودروهای اقتصادی ارزشمند از بعضی برند های مطرح همراه خواهد بود که برای بازار فرسوده ماشین‌های وارداتی کشور هنوز هم خبر خوبی به حساب می‌آید.

سوزوکی جیمنی (Jimny) یکی از گزینه‌های طلایی سبد خودروهای وارداتی کشور است که در دو نسخه ۳ و ۵ در از سوی راسا موتور به بازار عرضه می‌شود.

حالا اما شرکت واردکننده محصولات سوزوکی ساخت هند در ایران امروز یکشنبه 22 مهرماه 1403 قیمت قطعی خودرو سوزوکی جیمنی 5 درب را برای عرضه به بازار اعلام کرد.

قیمت قطعی اعلام شده این خودرو 2/579/000/000 میلیارد تومان است که در این شرایط فروش متقاضی نیازمند 850/000/000 میلیون تومان پیش پرداخت برای خرید خودرو می باشد. 

الباقی مبلغ خودرو که 1/729/000/000 میلیارد تومان است در زمان تحویل باد تسویه شود.

این شرایط گزاری با توجه به مبلغ بالای قیمت خودرو کمی عجیب است که فردی یکهو 1 میلیارد و 729 میلیون تومان را یکجا بپردازد!

05kfrkm8spy1fewvjth

مزایا و معایب سوزوکی جیمنی

+ قیمت نهایی مناسب

+ توانایی فنی در بیراهه‌نوردی

+ اعتبار برند سوزوکی

+ ارائه در دو نسخه ۳ و ۵ در

– ابعاد کوچک

– پیشرانه نه‌چندان قوی

– عرضه نسخه کم‌آپشن و تک دیفرانسیل

طراحی خارجی

نمای خارجی سوزوکی جیمنی یک مکعب مستطیل کامل، بسیار ساده و تقریبا بدون نقص است. البته نباید در این نمای ظاهری به دنبال المان‌های کیفی یا متریال خیره‌کننده باشید، چرا که این خودرو با هدف بیراهه‌نوردی اقتصادی ساخته شده است و هیچ نیتی در ارائه ویژگی‌های لوکس در آن دیده نمی‌شود.

59111020-6414-l__4642

با این حال نمای خارجی جیمنی بسیار شبیه به نسخه‌های ابتدایی دوران تولید است که شباهت نزدیکی به رقبای برتر و قدیمی نظیر جیپ رنگلر و مرسدس بنز کلاس G دارد. دقیقا به همین دلیل با ابعاد خارجی جمع و جور خود، همچنان ظاهری خشن و بیابانی را به نمایش می‌گذارد.

2032870

طراحی داخلی

نمای داخلی سوزوکی جیمنی نیز همانند نمای خارجی، فریاد کوچکی و فشردگی سر می‌دهد. فضای داخل با در نظر گرفتن ردیف دوم صندلی‌ها برای پنج سرنشین تعبیه شده، اما باید آن را بیشتر یک خودرو چهار نفره درون‌شهری یا دو نفره آفرودی دانست. چرا که در صورت استفاده از صندلی‌های عقب، فضای بار خودرو تنها ۸۵ لیتر جا دارد که شاید فقط در حد و اندازه سه کوله‌پشتی باشد. این فضا در صورت عدم استفاده از صندلی‌های عقب تا ۳۳۷ لیتر افزایش می‌یابد که برای کمپینگ دو نفره مناسب است. همچنین در این فضا خبری از متریال اگزاتیک و باکیفیت نیست.

1709470205279

طبیعتا فضای بار در نسخه ۵ در به دلیل داشتن فاصله محور بیشتر، با خوابیدن ردیف دوم صندلی‌ها فضای بار بسیار بزرگتری را در اختیار مالک قرار می‌دهد.

مشخصات فنی و عملکرد سوزوکی جیمنی

mghpg4y4joaszzbd7d7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها