|

کاربرد مخزن ۱۰۰۰ لیتری + 5 مزایا تانکر ۱۰۰۰ لیتری

منبع‌های آب ۱۰۰۰ لیتری

با ویژگی‌های برتر منبع آب 1000 لیتری آشنا شوید: بررسی پرفروش ‌ترین تانکرهای 1000 لیتری برای ذخیره‌سازی آب در خانه، باغ یا محیط‌های صنعتی +…

لینک کوتاه کپی شد

کاربردهای مخزن 1000 لیتری چیست؟

تصور کنید روزهایی را که به دلیل قطعی آب، مجبورید برای تامین نیازهای روزمره‌تان، زمان و انرژی زیادی صرف کنید. یا در فصل‌های گرم سال که نیاز به آب بیشتر احساس می‌شود، با کمبود آن مواجه شوید. پس اگر با مشکل قطعی و کمبود آب سالم مواجه هستید، بهترین توصیه‌ی ما استفاده از مخازن نگهداری آب مانند مخزن 1000 لیتری است. این مخازن با حجم و ابعاد مناسب خود  می‌توانند به شما کمک کنند تا آب سالم و تمیز را ذخیره کرده و در مواقع ضروری به راحتی از آن استفاده کنید.

حال با ما همراه باشید تا ضمن معرفی این مخزن پرفروش، ویژگی‌ها، کاربردها و قیمت منبع آب ۱۰۰۰ لیتری را بررسی کنیم.

معرفی منبع آب ۱۰۰۰ لیتری

مخزن 1000 لیتری از مواد پلی اتیلن با کیفیت و آنتی‌باکتریال ساخته شده است. این مخزن بهداشتی و ایمن، برای ذخیره‌سازی آب آشامیدنی و مواد غذایی بسیار کاربرد دارد. مخازن ۱۰۰۰ لیتری در سه نوع ۱ لایه، ۳لایه و بصورت سفارشی ۴ لایه تولید می‌شوند که در نتیجه‌‌ی اضافه شدن تعداد لایه‌های آن، طول عمر تانکر افزایش پیدا میکند. 

پرفروش ‌ترین نوع تانکر ۱۰۰۰ لیتری

منبع ۱۰۰۰ لیتری افقی: مخازن افقی به دلیل طراحی خاص خود، برای نصب در مکان‌هایی با ارتفاع محدود مناسب هستند. این مخازن به راحتی قابل حمل و نصب بوده و برای ذخیره‌سازی آب و مواد شیمیایی کاربرد فراوانی دارند.

منبع ۱۰۰۰ لیتری عمودی: مخازن عمودی پلی‌اتیلن 1000 لیتری بیشتر برای ذخیره‌سازی در فضاهای باز و محیط‌های با ارتفاع زیاد مانند پشت بام‌ها و باغ‌ها مناسب هستند. 

منبع ۱۰۰۰ لیتری افقی:

کاربردهای مخازن ۱۰۰۰ لیتری پلی اتیلن

به طور معمول از منبع آب ۱۰۰۰ لیتری برای نگهداری و حمل انواع مایعات در صنایع گوناگون استفاده می‌شود؛ که در ادامه به معرفی آنها‌ می‌پردازیم:

  • ذخیره‌سازی آب

مخازن پلی اتیلن به دلیل مقاومت عالی در برابر خوردگی و خاصیت آنتی‌باکتریال، برای ذخیره‌سازی آب آشامیدنی و آب‌های صنعتی گزینه‌ی ایده‌آلی هستند.

  • صنایع شیمیایی

در صنایع شیمیایی مانند حمل و نقل مواد اولیه و دارویی، منبع ۱۰۰۰ لیتری کاربرد بسیاری دارند و از آنجایی که در برابر انواع مواد شیمیایی واکنشی از خود نشان نمی‌دهند، می‌توانند یک انتخاب هوشمندانه برای  نگهداری و حمل مواد این صنعت محسوب می‌شوند.

  • کشاورزی

یکی دیگر از کاربرد‌های گسترده این منبع‌ها ذخیره و حمل آب و کودهای مایع مورد نیاز کشاورزی است؛ تا فرآیندهای زراعی بهبود و بهره‌وری آن افزایش پیدا کند.

  • تصفیه فاضلاب

مخازن پلی اتیلن در تصفیه فاضلاب برای نگهداری و تصفیه آب‌های آلوده نیز استفاده می‌شوند.

  • مواد و صنایع غذایی

لازم به ذکر است، مخازن پلی اتیلن به دلیل نشان فود گرید و بهداشتی بودن، در صنایع غذایی برای ذخیره مواد اولیه به کار می‌روند. 

تانکر ۱۰۰۰ لیتری عمودی

مزایا تانکر ۱۰۰۰ لیتری پلی‌اتیلن

  1. مقاومت در برابر خوردگی: پلی اتیلن از مقاومت خوبی در برابر خوردگی و تاثیرات شیمیایی برخوردار است که این ویژگی آن را برای ذخیره‌سازی انواع مایعات مناسب می‌سازد.
  2. سبک وزن و قابل حمل بودن: این منبع آب به دلیل وزن سبک و قابل حمل خود برای استفاده در مکان‌های مختلف و جابه‌جایی آسان مناسب هستند.
  3. استحکام مکانیکی: پلی اتیلن دارای استحکام مکانیکی مناسبی است که آن را برای استفاده در شرایط مختلف از جمله در فضای باز و شرایط جوی نامساعد مثل گرما یا سرمای شدید مقاوم می کند.
  4. قیمت منصفانه: مخازن 1000 لیتری به طور معمول با قیمت مناسبی در مقایسه با سایر مخازن مثل:(مخزن فلزی و مخزن فایبرگلاس) تولید می‌شوند.
  5. ساختار ۳ لایه آنتی باکتریال: مخزن آب 1000 لیتری سه لایه به دلیل ساختار ویژه خود، از رشد جلبک‌ها جلوگیری کرده و با لایه میانی تیره رنگ خود مانع نفوذ نور خورشید به داخل مخزن می‌شوند و این شرایط، محیط تاریکی را ایجاد می‌کند که برای رشد انواع میکروب‌ها نامناسب است. 

منبع ۱۰۰۰ لیتری زیرپله

قیمت منبع آب ۱۰۰۰ لیتری

قیمت منبع آب 1000 لیتری پلی اتیلن بسته به تعداد لایه‌ها، ابعاد، شکل ظاهری و برند تولید کننده‌ی آن می‌تواند متفاوت باشد. در حال حاضر، قیمت این مخازن در بازار به شرح زیر است:

  • قیمت تانکر ۱۰۰۰ لیتری افقی و بیضی شکل 3 لایه:

    حدود 6،349،900 تومان  

  • قیمت تانکر ۱۰۰۰ لیتری عمودی 3 لایه:

    قیمت‌های مخزن 1000 لیتری عمودی با توجه به بلند و کوتاه بودن ارتفاع آن از 5،449،900 تومان تا 5،949،900 تومان متغیر است.

  • قیمت تانکر ۱۰۰۰ لیتری قیفی 3 لایه:

    حدود 6،999،900 تومان است.

  • قیمت تانکر ۱۰۰۰ لیتری زیر پله 3 لایه:

    قیمت مخزن زیر پله مکعبی 8،299،900 تومان و قیمت مخزن زیرپله افقی 7،499،900 تومان می‌باشد.

البته توجه داشته باشید که این قیمت‌ها ممکن است با توجه به تخفیف‌ها و شرایط بازار تغییر کند. پس حتما قبل از اقدام به خرید استعلام قیمت را در نظر داشته باشید.

مخزن ۱۰۰۰ لیتری برای چه کسانی مناسب است؟

انتخاب مخزن آب مناسب بستگی به نیازهای خاص شما دارد. این انتخاب می‌تواند به کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و حفظ منابع آبی کمک کند. برای مثال مخزن ۱۰۰۰ لیتری در مصارف خانگی جوابگوی نیاز یک ساختمان 8 واحد و در مصارف کشاورزی برای آبیاری باغ‌ها و مزارع مناسب است. لیست ابعاد و قیمت مخزن آب در سایت فروشگاهی مخزن مارکت قابل مشاهده است، همچنین شما می‌توانید با بررسی دقیق ویژگی‌ها و مقایسه گزینه‌های مختلف، بهترین تصمیم را برای خرید مخزن آب مورد نظر خود بگیرید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها