|

ویلا با نمای شیشه ای در تهران: زندگی لوکس در قلب شهر با کرتین وال

ویلا با نمای شیشه ای در تهران: زندگی لوکس در قلب شهر با کرتین وال

اگر به دنبال یک زندگی لوکس در دل شهر هستید وقت آن رسیده که نمای کرتین وال را برای ساخت ویلای لوکس خودتان استفاده کنید

لینک کوتاه کپی شد

دیگر وقت آن رسیده که کمی از زندگی شهری فاصله بگیرید و به سراغ زندگی لوکس در دل طبیعت بروید. ساخت ویلا با روش های جدید می تواند زیبایی ویلا را چندین برابر کند. نمای شیشه ای ویلا، می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی ویلا داشته باشد و ساختار آن را بهبود ببخشد. اگر به دنبال یک زندگی لوکس در دل شهر هستید وقت آن رسیده که نمای کرتین وال را برای ساخت ویلای لوکس خودتان استفاده کنید و از زیبایی ویلا و محیط اطراف آن نهایت لذت را ببرید.

ویلا با نمای شیشه ای در تهران: زندگی لوکس در قلب شهر با کرتین وال

ویلا با نمای شیشه ای؛ منحصر به فرد و خاص

اگر می خواهید یک زندگی لوکس در دل تهران داشته باشید، نیازی به ساخت ساختمان های لوکس و گران قیمت نیست. می توانید یک ویلا با نمای شیشه ای برای خودتان بسازید و در اطراف آن از درخت ها و گل های مختلف استفاده کنید. نمای شیشه ای ویلا، لذت بسیار زیادی را به شما برای یک زندگی لاکچری و خاص خواهد داد. می توانید بدون هیچ محدودیتی، نمای شیشه ای را طراحی کرده و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرید.

نمای شیشه ای ویلا مزایای زیادی را به همراه دارد. اول اینکه نور طبیعی را به داخل ویلای شما تزریق می کند و باعث می شود تا شاداب و سرحال باشید. دوم اینکه می تواند باعث جذاب تر نشان دادن ویلا شود. سوما اینکه شما با هر بار بیدار شدن در ویلا، احساس می کنید که در دل طبیعت هستید. به خصوص اگر اطراف ویلا را به صورت حرفه ای چمن کاری و درخت کاری کرده باشید.

مزایای این نما شامل سبکی و وزن کمتر نسبت به نماهای سنتی است که بدون افزایش بار ساختمان، در تأسیسات خانگی و تجاری قابل‌استفاده است. کرتین وال به‌صورت افقی و عمودی طراحی شده و با تنوع در طراحی، جلوه بصری منحصربه‌فرد به ساختمان‌ها می‌بخشد. شیشه‌های کرتین وال نیز می‌توانند شفاف، نیمه شفاف یا مات باشند، این تنوع به طراحان اجازه می‌دهد تا طراحی مطلوبی با نورپذیری مناسب و حفظ حریم شخصی ایجاد کنند.

نمای کرتین وال شرکت آراد

نمای کرتین وال در ایران یا همان لامل، یکی از جنبه‌های بارز معماری مدرن است که با استفاده از سازه‌هایی ایستا و سبک، ساختمان‌ها را تزئین می‌کند. در این روش، وزن شیشه‌ها و شاسی‌های مربوطه بر روی ساختمان تحمیل می‌شود، اما هیچ بار اضافی بر آن نیست. این نمای شیشه‌ای، با کنترل مؤثر سنگینی و بارهای جانبی مانند باد، طوفان و بارش‌ها، به عنوان پوشش خارجی ساختمان عمل می‌کند و جذابیت و زیبایی خاصی به ساختمان می‌بخشد.

کرتین وال برای ویلاهای لاکچری

کرتین وال یکی از انواع روش های ساخت ویلا و سازه های مختلف است که در آن نمای سازه با کمک شیشه ساخته می شود و می تواند زیبایی فوق العاده ای به ویلا بدهد. اگر دوست دارید یک ویلای فوق لاکچری داشته باشید که بتوانید آن را اجاره بدهید یا برای استراحت خودتان از ویلا استفاده کنید، وقت آن رسیده که نمای کرتین وال را امتحان کنید. این نوع نما، خود ایستا است و هیچ بار اضافه ای را به سازه ویلای شما اضافه نمی کند.

اجرای نمای کرتین وال مانند سایر نماهای مدرن همچون نمای فلزی با روش های مختلفی امکان پذیر است. می توانید این نما را با فریم های فلزی اجرا کنید و ساختار کلاسیک گونه به نما بدهید. اما اگر به دنبال اجرای یک ویلای مدرن هستید، می توانید بدون فریم از این نما استفاده کنید. نمای کرتین وال با شیشه های رفلکسی نیز قابل اجرا است. در این صورت دیگر نیازی به نگرانی از بابت دید سایر افراد به داخل ویلا وجود ندارد.

کرتین وال برای ویلاهای لاکچری

کرتین وال برای ویلاهای لاکچری

هزینه اجرای نمای شیشه ای ویلا و کرتین وال

هر چیزی که نسبت به سایر روش های ساختمان سازی برتری داشته باشد، لزوما گران قیمت نیست. این روزها ساخت ویلا هزینه های زیادی را به همراه دارد. به طوری که افراد مجبورند با پرداخت هزینه بسیار بالا، یک ویلا با نمای سنگی، چوبی و ... بسازند که شاید به اندازه ویلاهای مدرن جذابیت نداشته باشند. با وجود اینکه نمای کرتین وال یک نمای جذاب و جدید است، اما باز هم چندان هزینه بر نیست.

نمای شیشه ای ویلا می تواند با هزینه اندک اجرا شود. با وجود این نمای جذاب در ویلای خودتان، دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای ساخت ویلا نیست. این نماها با هزینه اندک، ولی ظاهر فوق العاده جذاب و مدرن قابل اجرا هستند. نمای کرتین ویلا به واسطه اینکه تاثیری روی وزن اضافه ساختمان نمی گذارد و یک نمای آزاد و خود ایستا است، انتخاب بسیار عالی برای اجرا در ویلاهای مسکونی است. فقط کافیست که طرح نما و جزئیات آن را برای مهندسین مشخص کنید.

محاسبات کرتین وال نما

در این بین یکی از شرکت های فعال در زمینه اجرای کرتین وال در کشور امارات به نام شرکت العالمی alaalamy.com برای ویلاهای کشور های عربی نمای کرتین وال با کمترین هزینه های سازه ای و استراکچری را پیشنهاد داده است که در نوع خود قابل توجه می باشد.

کرتین وال با کمترین پشتیبانی استراکچری

"بهترین روش برای پوشش بیرونی ساختمان با کمترین نیاز به استفاده از تکیه گاه سازه ای. این به این دلیل است که کرتین وال از مواد سبک وزن ساخته شده است که آن را به یک راه حل مقرون به صرفه برای ساخت تبدیل می کند. این روش ها معمولاً در امارات متحده عربی و کشورهای عربی استفاده می شوند، زیرا آب و هوای آنجا می تواند کاملاً گرم و آفتابی باشد. استفاده از کرتین وال می تواند به کاهش افزایش گرما و تابش خیره کننده کمک کند و در عین حال نمای جذابی را نیز ارائه دهد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها