|

شیشه بالکن متحرک چیست

در این مطلب ابتدا انواع شیشه بالکن را معرفی می‌کنیم و سپس شما را با شیشه بالکن متحرک و کاربرد‌های آن آشنا خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امروزه به دلیل افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، تعداد آپارتمان‌ها بسیار زیاد شده است. دیگر مانند گذشته زندگی در خانه‌های حیاط‌دار رواج ندارد و مردم از داشتن حیاط و فضای آزاد محروم شده‌اند. در اکثر ساختمان‌های مسکونی و تجاری وجود بالکن نعمت بزرگی است که ساکنین می‌توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از بالکن و تراس‌ها نیز مشکلاتی از قبیل سرمای زمستان، بارندگی، گرد و غبار، سقوط فرزندان از ارتفاع و… وجود دارد.

برای کاهش مشکلات می‌توانید از شیشه بالکن استفاده کنید. این شیشه‌ها در عرض ۵۰-۶۰ سانتی‌متر نصب شده و در مدل‌های متفاوتی عرضه می‌شوند که با توجه به کاربرد مورد نیاز خود می‌توانید آن را انتخاب کنید. در این مطلب ابتدا انواع شیشه بالکن را معرفی می‌کنیم و سپس شما را با شیشه بالکن متحرک و کاربرد‌های آن آشنا خواهیم کرد. 

انواع شیشه بالکن

شیشه بالکن‌ها به طور کلی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند. شیشه بالکن‌های ثابت قابلیت حرکت ندارند و فقط روی ریل خود باز و بسته می‌شوند؛ اما شیشه‌ بالکن‌های متحرک را می‌توان از ریل خارج و از فضای بالکن نیز استفاده کرد.

شیشه بالکن متحرک

این نوع شیشه بالکن‌ها معمولا از یک شیشه ثابت و چند پنل متحرک تشکیل شده است که قابلیت جابه‌جایی دارند. شما می‌توانید در صورت لزوم شیشه‌ها را از روی ریل خود خارج کرده و از فضای باز بالکن استفاده کنید. همچنین هنگام شستشوی می‌توانید به آسانی با بازکردن پنل‌ها شیشه‌ها را بشویید.

 

شیشه بالکن تاشو یک نوع شیشه بالکن متحرک است که امروزه بسیار محبوب است. برای خرید شیشه بالکن های متحرک می‌توانید به شرکت فروش بالکن سهند مراجعه کنید. 

مزایای شیشه بالکن متحرک

  • شستشوی آسان‌تر

  • استفاده از فضای بالکن در مواقع لزوم

  • دوام بیشتر

  • جلوگیری از ورود هوای نامطبوع به خانه

  • زیباسازی نمای ساختمان

  • نصب آسان بدون تخریب محل

یراق‌آلات شیشه بالکن متحرک

یراق‌آلات و مواد مصرفی برای تولید بالکن‌های شیشه‌ای بسیار مهم است زیرا باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد؛ همچنین به دلیل اینکه در زیر باران، برف و نور خورشید مستقیم است از زنگ‌زدگی و رنگ‌پریدگی آن جلوگیری شود. مواد اولیه مرغوب تاثیر بسیاری در عملکرد صحیح و طول عمر این محصول دارد. 

در صورت استفاده از اجناس بی کیفیت ممکن است شما با مشکلات زیر مواجه شوید:

  • زنگ‌زدگی آلومینیوم‌ها؛

  • سیاه‌شدن و پریدن رنگ اتصالات؛

  • شکنندگی و خش‌افتادن شیشه‌ها؛

  • گیرکردن خطوط ریلی؛

  • هرزشدن سریع پیچ و مهره‌ها و اتصالات؛

  • از بین رفتن درزهای پلاستیکی.

همینطور بخوانید: انواع شیشه بالکن به همراه قیمت

قیمت شیشه بالکن متحرک

عوامل بسیاری در قیمت شیشه بالکن متحرک تاثیر دارند. از جمله مواد اولیه استفاده‌شده، رنگ شیشه، متراژ محل و هزینه نصب و حمل که در شرکت‌های مختلف، متغیر است. استفاده از یراق‌آلات مرغوب، رنگ‌های سفارشی و متراژهای بزرگ می‌تواند باعث افزایش قیمت شیشه بالکن شما شود؛ اما باید توجه کرد که ایمنی ساکنین را فدای هزینه کمتر نکنیم. 

هزینه نصب و جابه‌جایی این محصول از ۲.۸۵۰.۰۰۰ شروع می‌شود؛ همچنین هزینه شیشه بالکن متحرک برای هر متر با توجه به رنگ های متفاوت بین ۲.۸۰۰.۰۰۰ تا ۳.۵۰۰.۰۰۰ متغیر است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت، به سایت فروش شیشه بالکن سهند مراجعه کنید. 

مراکز فروش شیشه بالکن متحرک

برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بهتر است از مراکز فروش معتبر، شیشه بالکن خود را تهیه کنید. علاوه بر این که مواد مصرفی استفاده‌شده در شیشه بالکن‌ها بسیار مهم است، نصب آن نیز باید از دقت بالایی برخوردار باشد. به دلیل اینکه بالکن‌های شیشه‌ای اکثرا در ارتفاعات نسبتا زیادی نصب می‌شوند باید دارای امنیت کافی باشند. 

مشکلات ناشی از نصب غیراستاندارد عبارتند از:

  • شل‌شدن پیچ‌ها و مهره‌ها؛

  • خروج شیشه‌ها از ریل؛

  • سقوط احتمالی شیشه؛

  • عدم حرکت شیشه‌ها روی ریل؛

  • عبور هوا و صدا از لای درزها.

 شرکت بالکن سهند

شرکت بالکن سهند سال‌ها است که در زمینه شیشه بالکن، کابین دوش، سقف شیشه‌ای، آلاچیق شیشه‌ای و… فعالیت می‌کند و بیش از هزاران پروژه موفق در کارنامه کاری خود دارد. این مرکز با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و نو‌آوری‌های جدید بهترین خدمات را برای مشتریان ارائه می‌کند. شرکت بالکن سهند مواد اولیه و یراق‌آلات خود را از کشور ترکیه وارد کرده و در شرکت خود توسط متخصصان حرفه‌ای مونتاژ می‌کند. همچنین برای نصب بالکن‌‌های شیشه‌ای نیز از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک می‌گیرد. استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی و لیزرهای به‌روز جهان برای نصب بالکن‌های شیشه ای متحرک، یکی از خدمات این شرکت است. 

جمع بندی

برای نوشیدن چای در یک عصر سرد زمستانی یا داشتن یک ناهار دلنشین کنار خانواده در یک روز تعطیل، می‌توانید از بالکن منزلتان استفاده کنید. با استفاده از شیشه بالکن‌های متحرک می‌توانید هم در هنگام بارندگی از بالکن خود استفاده کنید و هم در روزهای گرم از فضای آزاد تراس خود لذت ببرید. شرکت بالکن سهند با بهترین متخصصان و مشاوره در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی