|

نگاهی بر ویژگی ها و مزیت های بروکر لایت فارکس

لایت فارکس یکی از بروکرهای با سابقه می باشد که کاربران با کمک آن می توانند مهارت های تجاری خود را بهبود ببخشند.

لینک کوتاه کپی شد

لایت فارکس به عنوان یکی از بروکرهای معتبر جهانی شناخته شده است. کاربران با این بروکر می توانند در بازار فارکس معامله ‌ها‌ی کوچک را به راحتی انجام دهند. این پلتفرم امروزه به دلیل داشتن ویژگی ها و قابلیت های برجسته از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار است.

آشنایی هر چه بیشتر با لایت فارکس و ویژگی های آن

لایت فارکس یکی از بروکرهای با سابقه می باشد که کاربران با کمک آن می توانند مهارت های تجاری خود را بهبود ببخشند. این پلتفرم در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است. همچنین دفتر مرکزی لایت فارکس در جزایر مارشال قرار دارد. بد نیست بدانید این بروکر اخیرا نام خود را به (لایت فایننس) تغییر داده است. خدمات ارائه شده توسط لایت فارکس به مشتریان بی نظیر است. در حال حاضر این بروکر در قالب 21 زبان زنده دنیا دارای فعالیت می باشد. این پلتفرم از قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم عامل های ویندوز، اندروید و ios برخوردار است. لایت فارکس توسط دستورالعمل بازارهای ابزار مالی (MiFID) تنظیم شده است. بیت کوین، وب‌ مانی، پرفکت مانی و تاپ چنج (واریز و برداشت ریالی)  روش های پرداخت و برداشت لایت فارکس می باشند.

168833355437

نگاهی بر دارایی‌ های قابل ‌معامله در لایت فارکس

بهتر است بدانید بروکر لایت فارکس طیف وسیعی از دارایی ها را برای تجارت ارائه می دهد. به نوعی می توان گفت این بروکر دارای نمادهای متنوعی است. بازار فلزات گران‌ بها (طلا و نقره) یکی از این نمادها است. از دیگر نمادهای موجود در بروکر  لایت فارکس می توان به بازار انرژی (نفت) اشاره داشت. همچنین شاخص ‌های مشهور بورس آمریکا (داوجونز) از دیگر نمادهای موجود در این بازار هستند. تمام جفت ‌ارزهای معاملاتی بازار فارکس نیز از دیگر دارایی‌ های قابل‌ معامله در بروکر لایت فایننس محسوب می شوند. ارزهای دیجیتال (بیت کوین، اتریوم و …) نیز از دیگر نمادهای موجود در این بروکر می باشند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در آلپاری

انواع حساب های لایت فارکس

لایت فارکس در حالت کلی دارای دو نوع حساب Ecn و Classic است. در ادامه نگاهی مختصر بر این حساب ها خواهیم داشت.

حساب Ecn: یکی از حساب های لایت فایننس حساب  Ecnاست. انجام تراکنش با این نوع حساب دارای کارمزد می باشد. همچنین کاربر به منظور باز نمودن این حساب لازم است حداقل 50 دلار سرمایه گذاری انجام دهد.

حساب  Classic: از دیگر حساب های بروکر لایت فارکس می توان به حساب  Classicاشاره کرد. این حساب بهترین گزینه برای معامله گرانی است که تازه وارد این بروکر شده اند. ثبت سفارش در این حساب با محدودیت همراه نمی باشد. همچنین برای این نوع حساب کمیسیونی تعیین شده است.

نگاهی بر مزیت های لایت فارکس

بروکر لایت فارکس مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد. پشتیبانی از انواع مختلف دارایی یکی از مزیت های مهم بروکر لایت فارکس به شمار می آید. اسپرد شناور برای حساب کلاسیک از دیگر مزایای این نوع بروکر است. همچنین این بروکر در پنج روز هفته به صورت 24 ساعته در دسترس می باشد. مجهز بودن به پلتفرم متاتریدر از دیگر مزایای ثبت نام در لایت فارکس محسوب می شود. همچنین کاربران با لایت فارکس می توانند با اسپردهای معقول به انتخاب بزرگی از جفت های فارکس دسترسی داشته باشند. در ضمن این نوع بروکر دارای ساختار کارمزد پایین است. این بروکر به بهترین شکل  از زبان فارسی  پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های بارز و برجسته این نوع پلتفرم می توان به قابلیت استفاده از ترفند کاهش اسپرد و کمیسیون اشاره کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها