|

دوربین مخفی؛ هرکوله به زور وزنه رو تا کمر برد بالا ولادیمیر شموندنکو یه دستی بردش رو سر

ما برگشتیم با یه ویدئوی دوربین مخفی دیگه با جناب ولادیمیر شموندنکو. با دیدن این ویدئو قطعا شوکه خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روز ها مردم بیشتر از اینکه در فضای واقعی زندگی کنند و از کنار هم بودن لذت ببرن غرق فضای مجازی شدن. این مسئله مربوط به فرهنگ و جامعه خاصی هم نیست در همه دنیا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام همه ابعاد زندگی مردم رو تحت تاثیر قرار دادن. از بچه شش هفت ساله بگیر تا پدر و مادر شصت هفتاد سالمون، همه یه گوشی دستشون گرفتن و توی اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگه وقت میگذرونن. هرکس هم به فراخورِ حالش یه استفاده ای از این فضایی که تَه نداره میکنه. یکی میخواد زبان یاد بگیره، یکی دنبال آشپزیه، یکی رانندگیش خوب نیست و کلیپ های رانندگی رو نگاه میکنه، بعضیا هم که فقط میخوان سرگرم بشن پیج هایی رو دنبال میکنن که محتواش عکس و ویدئو هایی از زندگی روزمره صاحب پیجِ. حالا یه عده ای هم که هیچ هنر خاصی نداره از طریق این فضا زندگی هایی برای خودشون ساختن که باید ببینی اصلا باور پذیر نیست انگاری یه شبه ره صد ساله رو رفتن. اما خب عده ای هم هستند که واقعا خلاقیت دارن و این فضا هم به بیشتر دیده شدنشون کمک کرده. لابد میپرسید یه مثال بزن از این عده که میگی. یه مثال دست به نقد جناب ولادیمیر شموندنکو است. احتمالا اسمشو نشنیدید. بیاین تا بهتون بگم که این بزرگوار کیه و چه کار کرده.

ولادیمیر شموندنکو جزء ورزشکاران مطرح در رشته پاورلیفتینگِ که این روزا حسابی معروف شده و هر روز به تعداد فالوور هاش اضافه میشه. لابد پیش خودتون میگید مگه چه کار میکنه؟ زده تو کار بلاگری؟ نه. پیجش آموزشیه؟ خیر. پس چی؟ ولادیمیر از هنرش استفاده کرده و با ساخت ویدئو های دوربین مخفی که میذاره توی پیجش حسابی معروف شده. بیشتر از این دیگه توضیح نمیدم یکی از این ویدئو ها رو براتون میذارم خودتون برید ببینید. 

اینستاگرام و فضاهای این چنینی هم کارکرد خوب دارن هم کارکرد بد. همه چیز به شما بستگی داره که چطور بخواین از این فضا استفاده کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غول ایرانی ارسالی در

    ولودمیر کارش درسته..

  • باباتم ارسالی در

    بطری آب خسارت زد

  • حامد ارسالی در

    عشق پوله

  • الهام ارسالی در

    😂😂😂😂😂😂😂خدای من تا حالا از دیدن هیچ دوربین مخفی مثل این کیف نکرده بودم ای خداااا😂😂😂😂عالیییی بود بی نظیر دمش گرفت الله اکبر قدرت خدا😂😂😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی