|

حیات وحش حیرت انگیز؛ شیرهای درنده زرافه نگون بخت رو برای ناهار لقمه پیچ کردن! (ویدیو)

در این ویدیو گله شیرهای گرسنه رو می بینید که زرافه غول پیکر رو شکار میکنن حرفه ای!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد.  از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. در مستند های حیات وحش بیشتر به سراغ لحظه های شکار حیوانات می روند. در جهان حیات وحش به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای زنده ماندن، تولد و شکار کردن. حیوانات با توانایی های مختلف تمام تلاش می کنند انجام تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

شیر ها در دسته گربه سانان بزرگ قرار می گیرند. شیر ها همراه با گله زندگی می کنند. این حیوانات در گذشته در  مناطق گرمسیری جهان از جمله آفریقا، هندوستان، پاکستان، ایران و مدیترانه زندگی می کردند.  شیر آفریقایی تمایل به شکار حیوانات بزرگ مانند: گوزن ها، گورخرها، گراز ها، کرگدن ها، بوفالو و حیوانات وحشی دارد.

شیر ها در طبیعت نماد سلطان هستند. یکی از دلایلی که به شیر ها می گویند سلطان جنگل این است که با نعره های عجیب این حیوان وحشی حتی حیوانات بزرگ هم دچار ترس می شوند و فرار می کنند.

زرافه حیوانی است با قدی بسیار بلند به رنگ زرد با خال هایی تیره. قد این حیوان به بیشتر از شش متر رسیده و وزن آن نیز برای نر ها 1600 کیلو ماده ها 830 کیلو است. زیستگاه این حیوان کشور های آفریقایی هست. در جنگل ها، دشت ها و مناطقی که دارای ارتفاع هستند، می توانید این حیوان را مشاهده کنید.

زرافه حیواناتی است که تار صوتی ندارد و همین موضوع باعث می شود تا کمی برای ایجاد ارتباط در مواقع حساس مانند زمانی که دشمن او را تهدید می کند نتواند با صدا کمک بخواهد.

گر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها