|

حیات وحش حیرت انگیز؛ پلنگ تیز دندان گراز زگیل دار رو از گلو شقه کرد اوووف! (ویدیو)

در ویدیو امروز پلنگ درنده رو می بینید که گراز رو خیلی سریع و خشن از گردن شکار می کنه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، دنیای حیات وحش یکی از مضوعات جالب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی جهان هر ساله بودجه زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش می اندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های بسیار عمیق، حیوانات با روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت ماندگار کنند. ویدیو امروز حیات وحش ما رو اصلا از دست ندید.

پلنگ با نام علمی Panthera pardus حیوانی از خانوادهٔ گربه‌سانان و کوچک‌ ترین جانور در میان سه گربهٔ بزرگ در سرده پلنگ‌مانندها است. پلنگ تقریبا همه چیز شکار می کند. از حشراتی مانند سوسک و ملخ تا بزرگترین پستانداران. پلنگ ها در صورت پیدا نکردن شکار لاشه‌ خواری هم می‌ کنند. شکار اصلی این حیوانات وحشی پستانداران متوسط جثه است. بزرگترین شکاری که از یک پلنگ در حیات وحش ثبت شده شکار یک گاو کوهی 900 کیلویی به دست یک پلنگ نر آفریقایی بوده است.

پلنگ بسیار حیوان سازگاری است و می تواند در نقاط مختلف جهان زندگی کند. پلنگ ها در صحرای آفریقا، عربستان، جنوب غربی و شرق ترکیه، کوهپایه های هیمالیا، هند، چین و سریلانکا یافت می شوند.

گراز ها از خانواده خوک ها هستند. این موجودات قوی بوده و می توانند روزانه حدودا 20 کیلومتر را با سرعت حدودا 40 کیلومتر بر ساعت طی کنند. خلاف اندازه ای که دارند گراز ها در شنا کردن ماهر هستند و به راحتی از هر رودخانه ای عبور می کنند.

این حیوانات در طبیعت دشمنان زیادی ندارند و کسی به سراغ شکار آن ها نمی رود، چون می توانند خیلی خوب از خودشون دفاع کنند. در زمان خطر گرازها موهای پشت و پهلوی خودشون را سیخ می کنند تا اندازه بزرگتری از خودشان نشان دهند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی