|

از جذابیت های حیات وحش؛ پایان باحال واسه روباهی که خرگوش شکار کرده و خودش طعمه عقاب شده

در این ویدئو روباهی را خواهید دید که خرگوشی رو شکار کرده و خیلی سریع داره میره که یهو با شکارش اسیر چنگال های عقاب میشه.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- روباه از خانواده سگ سانان است که گاهی با شغال، سگ و گرگ اشتباه گرفته میشه. روباه ها حیواناتی اجتماعی هستند که به صورت گروهی زندگی می کنند.  جالب است بدانید که روباه ها معمولا تک همسر است و تا پایان عمر خود تنها با یک روباه ماده جفت گیری می کند. روباه ها همه چیز خوار هستند یعنی گوشت و گیاه می خورند. آن ها پستانداران کوچک، پرندگان، خزندگان، قورباغه ها، تخم مرغ، حشرات، کرم ها، ماهی ها، خرچنگ ها، نرم تنان، میوه ها، انواع توت ها، سبزیجات، دانه ها، قارچ ها و لاشه را می خورند. در زمستان آن ها عمدتا از پستانداران مانند موش، خرگوش و سایر حیوانات کوچک تغذیه می کنند.

روباه ها یکی از قوی ترین و سریعترین دونده ها در میان سایر دوندگان می باشند و آنها می توانند حتی به سرعت 72 کیلومتر در ساعت برسد و این یکی از دلایلی است که می توانند در زمان کوتاهی طعمه را شکار کند.

در این ویدئو روباهی را خواهید دید که خرگوشی رو شکار کرده و خیلی سریع داره میره که یهو با شکارش اسیر چنگال های عقاب میشه اما با دست و پا زدن های زیاد میتونه از دست عقاب فرار کنه.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی