|

گشت و گذار "فریبا نادری" و آقاشون تو کشور پُررر پولا؛ عاشقانه رمانتیک خانوم با آقایی!

fariba naderi shayanews

فریبا خانوم نادری یه مدتی که ایران نیست و گویا خانوم همونطور که زندگی لاکچری دارن برای سفر هم یه مقصد جذاب و فوق لاکچری رو انتخاب کردن!

لینک کوتاه کپی شد
4

فریبا نادری جزو بازیگرای جذاب سینما و تلویزیونه که به قول معروف یک شبه ره صدساله رفت. خانوم تو سریال ستایش اینقدر پری سیمای خبیثی بود که حسابی کفر همه رو درآورد و با وجود اینکه پری سیما کلی فحش خورد و آه نفرین اومد پشتش اما برای فریبا خانوم این نقش نون و آب خوبی داشت و حسابی معروف شون کرد.

به گزارش «شایانیوز» فریبا نادری با وجود اینکه وضع مالی خیلی خوبی داره و خودش مدیر یک رستوران خیلی بزرگ تو شمال طهرون هست و همسرش هم تاجر و بازرگانه اما با همه این ها باز هم تو فضای مجازی کار تبلیغ انجام میده. در واقع شاید خانوم اصلاً نیازی به این درآمد نداشته باشه اما به خاطر اینکه دیده بشه تو فضای مجازی و اسم و نامش همچنان سر زبون ها باشه وقت میزاره و میرن فلان مزون یا سالن آرایش و براشون تبلیغ می کنه.

فریبا خانوم نادری قصد مهاجرت داره یا رفته گردش و عشق و حال؟

فریبا نادری مدتی که ایران نیست و گویا به موناکو سفر کرده خانوم تو اینستاگرامش چند تا عکس از ساحل و شهر زیبا و لوکس موناکو منتشر کرده البته مشخص نیست که خانوم بازیگر به قصد مهاجرت رفته یا هدفش گردش و تفریحه. البته از اونجایی که وناکو قصد سرمایه گذاری اروپا هستش و بیشتر بیزینس من های بزرگ دنیا اونجا دفتر هم دارن این احتمال هست که خانوم به همراه آقای پولدارشون به عزم یک سفر کاری راهی اونجا شدن.

unknown_301799345_404225261797533_8456666997050646673_n

فریبا خانوم نادری و معلم خصوصی سانتی مانتالش

فریبا خانوم نادری تو ایران از مدت ها پیش مشغول یادگیری زبان انگلیسه و پیش یه خانوم معلم جذاب داشت آموزش می دید. هم فریبا و هم استاد جانش هر دوتاشون نوبتی برای هم دیگه نوشابه باز می کردند و اول فریبا خانم استوری منتشر کرد و واسه خانوم معلم تبلیغ کرد و بعد هم نوبت به خانوم تیچر شد که با یه کپشن درست و درمون حسابی فریبا رو ببره عرش اعلاء...

و اما نوشابه باز کردن خانوم معلم واسه فریبا جانِ نادری....

یادمه وقتی سریال ستایش پخش میشد خیلیا میگفتن وای چقدر این زن بدجنسه

اونقدر نقششو زیبا اجرا میکرد که آدمها با اینکه میدونستن فیلمه و اجراس ولی دایما از فریبای دلنشین واقعی یک دیو ساخته بودن در صفحه نمایش تلویزیون و علتش هم تبحر و مهارت خود خود خودش بود.

فریبا نادری دختر دلنشین کاردان و دلسوز همون قدر که در بازیگری مهارت داره در یادگیری زبان انگلیسی هم بی مهابا عالیست با پشتکار بسیار زیاد

دوست دوست داشتنی من

وقتی فریبا نادری خلوت عاشقونه اش رو لو میده!

فریبا نادری یه دختر خانوم داره به اسم یارا که خوب به مانند اکثر سلبریتی ها ایران به دنیا نیومده و متولد خارج از کشور هست. البته فریبا خانوم و همسرشون گویا خیلی دوست ندارن که عکس یا ردی از یارا تو اینستاگرام باشه به همین خاطر خیلی چیزی ازش منتشر نشده اما خب یه سری عکس هست از خانوم که یکم خصوصیهو مشخص نیست چرا و به چه منظور پابلیش شده!

فریبا+نادری

رونمایی فریبا خانوم نادری از یه دختر ناز و البته یکم خشنش!

حالا اما فریبا نادری استوری دیگری هم گذاشت که فالووراشو متعجب ساخت. از اونجایی که دیگه حیوان خانگی داشتن به نوعی کلاس گذاشتن محسوب میشه خیلی ها حتی اگر شرایط نگهداری از اون سگ و یا گربه بیچاره رو نداشته باشن هم باز میخرن و به سختی نگه میدارن تا مبادا از بقیه عقب بمونن!

این موضوع در میان خانومای بازیگر نیز به شدت زیاد شده و اغلب هم گربه دارند اما فریبا نادری از سگش رونمایی کرد که چهره خشن اما نازی داره و او را دختر مامان خطاب نمود. همین شد تا نظراتی گوناگون به سمت خانوم بازیگر روانه شود!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • گمنام ارسالی در

    هیچکی هیچ نیازی به همچین بازیگری نداره....

  • اشکان ارسالی در

    سلام خانم نادری ،شما خیلی خانمی ،ارادت دارم ،دوس دارم شما خانم محترم رو ببینم

  • اشکان ارسالی در

    سلام خانم نادری ،خیلی هنرپیشه خوبی هستید ،من چن ساله از طرفدارهاتونم ودوس دارم ببینمتون

  • ناشناس ارسالی در

    نمیدونم چرا گشت ارسال سراغ بازیگرا نمیره!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    گشت ارشاد بره سراغ بازیگرا چیزی به تو میرسه ؟ البته که هیچکدومشون برام مهم نیستن ولی شما هم اینقدر تنگ نظر نباش

  • م ارسالی در

    خودش هم نازه

  • ناشناس ارسالی در

    آدمی با معیار تقوا سنجیده می شود !!!! مگه ارزش بشریت اینکه در اشکال گوناگون ول باشند!!!! یعنی اینها دنیا را در همین جوری درک کرده‌اند ... خوش یا وای بحالشان چه زود می‌گذرد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها