|

وقتی "فریبا نادری" لاکشو با سگش سِت زده خفففن؛ عزمشو جَزم کرده اعلا بدتیپ باشه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از اونجایی که از سلاطین تولید محتوای عجیب و بی محتواست، اینبار اول از ترمیم ناخناش رونمایی کرد و سپس با تیپی داغان کارو جمع کرد!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای اسم و رسم دار تلویزیونه که خب در سینما چندان برو بیا نداره اما با همون سریال های جعبه جادویی تونست خودش رو ثابت کنه و به محبوبیت خوبی برسه. فریبا نادری البته با سریال "ستایش" بیشتر این شهرت رو پیدا کرد اما ابتدا به صورت منفی اونهم در حد لالیگا! یعنی اینجوری بود که فریبا نادری اون زمان پاشو میذاشت تو خابون و مردم میدیدنش، خیلیا الفاظ رکیکی بار خانوم بازیگر می کردند و ناخودآگاه اونقدر این کاراکتر تو ذهنشون نفوذ کرده بود که چنین واکنشی داشتند و خب این در وهله اول خوب بودن بازیگر رو نشون میده که تونسته انقدر طبیعی نقش رو دربیاره!

فریبا نادری اما حالا شخصیتی آروم و دوست داشتنی برای مخاطبش داره و به تازگی هم در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده که البته هنوز این فیلم به مرحله اکران نرسیده اما جالبه بدونید باز این فلم هم یه جورایی بازیگرای تلویزیون رو انگار در خودش داره و مثلا چهره هایی که تنها در سینما کار می کنند نیستند!

از این ها که بگذریم فریبا نادری در اینستاگرام از فعالین اکتیوشه و راه و بی راه از خودش عکس منتشر میکنه که چندان هم تنوع نداره و همش تو یه راستا داره حرکت میکنه! فریبا نادری اما به تازگی از ترمیم ناخناش استوری گذاشت که طرحی مشکی داشت و برخی از کاربران به ماه محرم ربطش دادند!

تولید محتوای عجیب اینستاییِ فریبا نادری!

البته که این روزا جینگول بازی و نشون دادن این موارد شده پایه ثابت برخی از خانومای بازیگر که البته 80 درصدشون رو شامل میشه. چهره هایی همانند فریبا نادری و یا لیلا اوتادی که هم میلیونی فالوور دارن و هم چندان در زمینه بازیگری فعال نیستند و کم بازی می کنند و کم در مراسمات سینمایی حضور دارند، مجبورند تا از طریقی تولید محتوا داشته باشند و خب چی بهتر از نشون دادن خونه زندگی و روزمرگی و خوشگلاسیون و ....دقیقا مثل یک بلاگر یا اینفلوئنسر!

kkk

وقتی فریبا نادری استعداد فوق العاده ای تو بدتیپی داره!!

اما فریبا نادری درسته که زیاااد از خودش عکس منتشر میکنه اما اصلااا استعداد خوبی در خوشتیپی و یا ژست های درست حسابی نداره و هیچگاه خانوم خانوما رو با استایلی جذاب ندیدیم! این عقیده برای تصاویری است که در صفحه اش منتشر میکنه و تو طول روز تیپ میزنه، اما در مراسمات فربیا نادری با ظاهری جذاب تری دیده میشه!

مثلا این چند روزه تو تابستون یاد گرفته رنگی میپوشه اما در اجق وجق ترین حالت ممکن! خانوم بازیگر که سعی داره هم خنک و راحت لباسش رو انتخاب کنه و هم رنگی باشه، از اینور بوم میوفته و ظاهری بسیار نامناسب پیدا میکنه که هم برای شخصیتش چندان جالب نیست و هم برای سن و سالش!

در ادامه نمونه ای بسیار جدید از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر همراه با رفیق جانشون و دخترشون هستند که واقعا شلوار گل گلیه سرخابی همخونی خوبی با مانتوش نداره و برای بیرون رفتن چندان زیبا و آراسته نیست!

kkk

فریبا نادری مامانِ سگ شد!!

البته که فریبا نادری استوری دیگری هم گذاشت که فالووراشو متعجب ساخت. از اونجایی که دیگه حیوان خانگی داشتن به نوعی کلاس گذاشتن محسوب میشه خیلی ها حتی اگر شرایط نگهداری از اون سگ و یا گربه بیچاره رو نداشته باشن هم باز میخرن و به سختی نگه میدارن تا مبادا از بقیه عقب بمونن!

این موضوع در میان خانومای بازیگر نیز به شدت زیاد شده و اغلب هم گربه دارند اما فریبا نادری از سگش رونمایی کرد که چهره خشن اما نازی داره و او را دختر مامان خطاب نمود. همین شد تا نظراتی گوناگون به سمت خانوم بازیگر روانه شود!

Untitled

فریبا نادری با یه بینیِ شاه گوشت!!

فریبا نادری چهره نچرالی نداره اما باز خوبه که اهل آرایش های زیاد نیست چرا که برخی از خانومای سینما مثل مریم معصومی هم عمل زیبایی داشته اند، هم آرایش غلیظ دارند و هم فیلتر اینستا میندازن! اما خب یسری هم هستند مثل مثلا مهتاب کرامتی که اعتقادی به فیلتر ندارن که هیچ، عمل های جراحی زیبایی رو هم منع میکنن! تازه آرایششون هم کمه.

البته که زندگی و تفکر هر شخص به خودش مربوطه اما فریبا نادری هم کم به فیلتر اینستا علاقمند نیست و یا شاید هم معتادش شده و همیشه از این موارد گول زننده استفاده میکنه. فریبا نادری عمل بینی داشته و حتی برخی از کاربران میگن کات گونه هم انجام داده اما تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر برای عمل بینیش خیلی واضحه که چقدررر تغییر کرده.

فریبا نادری و همسرِ مایه دار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

ناگفته نماند فریبا نادری بعد از اینکه در برنامه شام ایرانی شرکت کرد و وقتی که در شب میزبانی اش خانه و زندگی اش را به عموم نشون داد، با خفن بودن شرایط مالی و خانه زندگی اش بسیار معروف تر از پیش شد.

kkk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مجید ارسالی در

    عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها