|

تور بدروم / هی میگن آنتالیا ولش کن بابا خز شده خود ترکیه ای ها میرن اینجا برا تفریح

تور بدروم نیازی به اخذ ویزا نداره چون این شهر ساحلی توی ترکیه هست و ما ایرانی ها برای رفتن به این کشور نیازی به ویزا نداریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد هستن که دوست دارن سفرهای خارجی داشته باشن ولی خب میدونید که رفتن به سفر خارجی در برخی از اوقات میتونه یه عالمه دنگ و فنگ داشته باشه چرا که برخی از کشورها برای دادن ویزا از شما تمکن مالی میخوان و برای بعضی از تورها هم باید ضمانت بانکی بدین برای برگشتنتون بنابراین و با این حساب میشه گفت که فقط مسئله هزینه ی سفر نیست و پشت پرده ماجراهای دیگه ای وجود داره ولی در مقاله ی امروز میخواهیم بهتون یه سفر معرفی کنیم یعنی تور بدروم که برای رفتن بهش یه چمدون میخواهید و هزینه ی تور و لاغیر.

البته که در خصوص تور بدروم شاید تا به حال اسم این شهر ساحلی زیبا به گوشتون نخورده باشه که باید بگیم این شهر زیبا در کشور ترکیه واقع شده و توی استان موغله ی ترکیه هست و به دریای اژه راه داره که همین موضوع باعث شده که این شهر، ساحلی بشه و به همین خاطر مثل آنتالیا هر ساله یه عالمه گردشگر و توریست رو به سمت خودش بکشونه. نکته ای که در خصوص تور بدروم برای خیلی از مسافرا جذابه این هست که برای رفتن به این شهر زیبا برای ما ایرانی ها تا نود روز نیازی به ویزا نخواهد بود و با این حساب هزینه ی اضافی برای صدور ویزا پرداخت نمیکنیم، حالا در ادامه بیشتر راجبه تور بدروم براتون خواهیم گفت.

تور بدروم

تور بدروم بهتره یا آنتالیا؟

بدروم هم مثل آنتالیا یه شهر ساحلی به شمار میاد و هتل های فوق العاده و شیکی داره اما به دلیل این که بدروم توی تابستون بسیار آب و هوای خوبی داره بیشتر از آنتالیا مورد توجه هست برای تفریح در این فصل و از طرف دیگه وسعت این شهر نسبت به آنتالیا کمتره و به همین خاطر شما میتونید با کم کردن مدت زمان سفر باعث صرفه جویی توی هزینه ها بشید مثلا شما میتونید تموم جاهای دیدنی بدروم رو توی کمتر از یه هفته ببینید.

تور بدروم

بهترین زمان برای رفتن به تور بدروم

آب و هوای این شهر ساحلی زیبا توی فصل گرم یعنی تابستون گرمه و توی فصل سرد یعنی زمستون هم سرد و معتدله و با این حساب و با توجه به آب و هوای حاکم در این شهر بهترین زمان برای مسافرت به این شهر فصل بهاره خصوصا آخرای بهار و همچنین فصل تابستون که میتونید هوای مطبوعی رو حس کنید و لذت ببرید و البته که در این تایم کل شهر و بومی های اون هم برای پذیرایی از توریست ها آماده تر هستن.

تور بدروم

جاذبه های توریستی تور بدروم

  • قلعه سنت پیتر: این قلعه ی زیبا و جالب در قسمت جنوب غربی این شهر واقع شده و میشه ازش به عنوان یکی از جالب ترین جاذبه های این شهر یاد کرد. شاید براتون جالب باشه که قدمت این قلعه بر میگرده به سال 1402 میلادی و توسط یه شوالیه در جریان جنگ های صلیبی ساخته شده. یکی از دلایلی که هر کسی باید این قلعه رو ببینه به خاطره منظره ی فوق العاده ی دور تا دور اون هست که وقتی روی برج های اون می ایستید میشه ازش لذت برد. بهترین زمان دیدن این قلعه در طول بعد از ظهر و رو به عصر هست چرا که میتونید غروب خورشید رو از دریا تماشا کنید.
  • آمفی تئاتر بدروم: در صورتی که به این مسافرت خاطره انگیز رفتید بهتون توصیه میکنیم که به هیچ وجه بازدید از آمفی تئاتر اون رو از دست ندید چرا که یه نمایشگاه فوق العاده هست که عمر 1000 ساله داره و تقریبا توی فاصله ی سه کیلومتری مرکز شهر قرار داره و به قدری بزرگه که میتونه 13000 نفر رو توی خودش جا بده. شما همینطور میتونید توی این مکان به تماشای کنسرت و تئاتر ها برید.
  • فستیوال موسیقی کلاسیک در گوموشلوک: یکی از جاذبه های هیجان انگیز توی تور بدروم این فستیوال هست که میشه آدمای معروف در زمینه ی موسیقی رو توش مشاهده کرد. این فستیوال بین المللی رو میشه از طولانی ترین جشنواره ها توی ترکیه دونست که تقریبا دو ما طول میکشه.

تور بدروم

شکم گردی و هزینه ی تور بدروم

آوازه ی غذاهای ترکی به گوش هر کسی رسیده که شما میتونید توی بدروم به سراغ تست این غذاهای لذیذ و خاص برید و بابت این موضوع خوشحال باشید که به دلیل این که این شهر یه شهر توریستی هست هر ساله یه عالمه مسافر داره رستوران های فوق العاده شیک و تمیزی داره که میتونید از میل کردن غذا در اون ها لذت ببرید که برخی از اون ها عبارتند از: رستوران ممدوف، ماوی سورگن، اورفوز، لیمون و...

در خصوص هزینه ی این تور هم باید بگیم که دوشب اقامت در یه هتل چهار ستاره از 40,677,690 تومن شروع میشه.

تور بدروم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها