|

تور قزاقستان / اروپا و آسیا رو با هم سیاحت کن وسط آسمون خراش های معروف این کشور

رفتن به تور قزاقستان این روزها خیلی راحت تر شده چرا که از سال 1401 ایرانی ها نیازی به دریافت ویزا برای دیدن این کشور ندارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سفر رفتن اون هم توی شرایطی که حال روحی مساعدی ندارید میتونه یکی از بهترین اقداماتی باشه که میتونید انجام بدید چرا که مسلما براتون بازخوردهای مثبتی خواهد داشت و تغییرات مثبتی روی روحیه تون خواهد گذاشت که هم خودتون حسش میکنید این موضوع رو و هم اطرافیانتون در مورد شما میتونن اون رو حس کنن. حالا در این بین یکی از سفرهایی که میتونید با اون همراه بشید و بی نهایت لذت ببرید ازش تور قزاقستان هست که با رفتن بهش هم میتونید ادعا کنید آسیا گردی کردید و هم میتونید ادعا کنید که اروپا گردی کردید چون یه جورایی بین قاره ای هست این کشور.

اما در خصوص تور قزاقستان یکم بیشتر راجبه این کشور براتون بگیم؛ قزافستان از جمله کشورهایی هست که توی آسیای میانه واقع شده و بخش بیشتر اون در آسیای مرکزی و یه بخشی از اون هم توی اروپای شرقی قرار داره. از قسمت غربی و شمال با روسیه و همچنین از قسمت های دیگه با کشورهایی نظیر چین، قرقیزستان، ترکمنستان و ازبکستان هم مرز و همسایه هست. پایتخت این کشور زیبا نور سلطان هست و بزرگترین شهرش هم آلماتی هست که در دوران های بسیاری پایتخت بوده. زبان رسمی مردمان این کشور قزاقی و همچنین روسی هست، که حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه تور قزاقستان براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

تور قزاقستان

جاذبه های گردشگری در تور قزاقستان

برخی از جاذبه های گردشگری که در طول تور قزاقستان میتونید از اون ها دیدن کنید عبارتند از:

  • آلماتی: همونطور که گفتیم این شهر بزرگترین شهر در قزاقستان هست که در قسمت شمال شرقی اون قرار داره و بین کوه ها و جلگه هاست و از همین رو طبیعت بینظیری داره و از جالب ترین جاذبه های گردشگری موجود توی اون میشه به گالری های هنری، موزه ها، فواره های پر آب و مراکز تجاری بزرگ اون اشاره کرد.
  • دره Medea : بی شک این دره رو میشه از بهترین جاذبه های گردشگری در این کشور دونست که توی فاصله ی 15 کیلومتری از آلماتی قرار داره. همچنین این دره رو میشه از بزگترین منطقه ها در جهان برای اسکی دونست.
  • آستانا: این شهر رو هم میشه از بزرگترین ها و مهم ترین های قزاقستان دونست که شما میتونید در اون مدرن ترین رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها رو ببینید.
  • طراز: رسیدیم به معرفی شهر طراز که از جمله شهر های تاریخی توی این کشور محسوبب میشه و میشه گفت که قدمتش به 2000 سال پیش برمیگرده و اسمش بین آثار باستانی یونسکو هم ثبت شده.
  • دریاچه کیندی: از دیگر جاذبه های گردشگری که توی این کشور میتونید از اون ها دیدن کنید میشه به این دریاچه اشاره کرد که جالبه در اثر یه زمین لرزه درست شده و توی محیط پیرامون اون یه طبیعت بینظیر شکل گرفته که به همین دلیل میشه رو اون رو در فهرست مکان های دیدنی در این کشور قرار داد.

تور قزاقستان

بهترین زمان برای رفتن به تور قزاقستان

مسلما همه دوست دارن که توی بهترین تایمی که باید به هر سفری که میخوان برن و به همین دلیل برای اون دسته از افرادی که به این تور میرن بررسی آب و هوای این کشور بسیار مهم هست. قزاقستان به سبب این که هم دارای مناطق جنگلی و سر سبز هست و هم دارای کوهستان ها و صحراهای مختلف تنوع آب و هوایی بالایی در بخش های مختلف داره، میانگین دمای این کشور توی فصل سرما و زمستون حدود پنج درجه ی سانتی گراد هست و به همین خاطر توی این تایم و فصل آمار گردشگرا توی این کشور به شکل محسوسی پایین میاد و به همین دلیل هزینه های مربوط به تور در این فصل کاهش پیدا میکنه.

از همین رو میشه گفت که بهترین فصل ها برای رفتن به تور قزاقستان پاییز و بهار هست چرا که توی این فصل ها آب و هوا توی این کشور بسیار معتدل و دلنشین هست که به همین خاطر شما امکان بازدید از تمام جاذبه های بینظیر اون رو خواهید داشت. البته که مطمئنا این رو هم میدونید که هزینه های مربوطه در این فصل ها که اوج مسافرت به این کشوره افزایش پیدا میکنه، بنابراین شما میتونید با توجه به بودجه و علاقمندی خودتون در هر فصلی که میخواهید از این کشور زیبا دیدن کنید و لذت ببرید.

تور قزاقستان

قیمت و ویزای تور قزاقستان

و اما برسیم به بحث ویزای قزاقستان برای ایرانی ها که باید بگیم این کشور در لیست کشورهایی که ایرانی ها بدون ویزا اجازه ی ورود به اون رو دارن، قرار داره که البته این اتفاق از سال 1401 رخ داد و بیشترین زمانی که ایرانی ها در هر بار ورود به این کشور میتونن در اون اقامت کنن چهارده روز هست.

در انتها هم برسیم به بحث قیمت این تور که که برای شش شب و هفت روز در یک هتل پنج ستاره از 54.500.000 تومان شروع میشه.

تور قزاقستان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها