|

مانتو خامه دوزی شیک؛ امسال با مانتو سفید خامه ای تیپ بزن ولی نه هرچیو با هرچی

مانتو خامه دوزی شده سفید آیتمی بسیار زیباست که میتونه ظاهر شما رو برای یک استایل بی نظیر بسازه، اما اینکه چی با چی ست بشه خیلی مهمه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ سفید رنگیه که میتونه برای هر فصل خوب باشه. اما اونچه که مشخصه اینه که قطعا در فصل بهار و تابستون این رنگ جذابیت و طرفداران بیشتری داره و میتونه زیبایی استایل رو راحت چند برابر نشون بده. مانتو عنصر اصلی در استایل هر بانو محسوب میشه که بسته به سلیقه و اندام افراد انتخاب و استفاده میشه. مانتو ها آیتم هایی در تیپ هستند که باقی لباس ها حول محور اونها چیده میشه و بسته به رنگ و مدلی که دارند دیگر موارد انتخاب میشن. اما خب مانتو ها نیز درست به مانند دیگر عناصر تحت تاثیر ترند و مد قرار گرفته و هر ساله در حال تغییر هستند.

مثلا تو چند سال اخیر مانتو خامه دوزی شده خیلی مورد استقبال بانوان قرار گرفته و اونچه که مشخصه اینه که این طراحی رو خیلی از خانومها به خصوص بانوان جوان دوست داشتند. مانتو خامه دوزی از دست مانتوهای محسوب میشه که میتونه در هر فصل شکوه و زیبایی خودش رو حفظ کنه و اگه تو رنگ سفیدش انتخاب بشه دیگه بی شک جلوه ای خاص به ظاهر افراد میبخشه. در واقع مانتو خامه دوزی شده سفید، لباسی هستش که همواره تونسته در سال های اخیر قلب زنان رو تسخیر خود کنه و از اونجایی که یه ظاهر دخترونه و شاد داره، مناسب هر فضا و محفلی هستش. اگر شما هم بانویی اهل ترند و مد هستید که دلتون میخواد با مدل های مختلف استایل با این مانتو آشنا بشید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

مانتو خامه دوزی شده سفید

مانتو خامه دوزی شده سفید با یه عالمه حفره خوشگل!

خب اینکه بر روی یک مانتو بخواد حفره هایی ایجاد بشه چندان قشنگ نیست مگر اینکه مانتو خامه دوزی شده سفید رنگ باشه. در واقع این سبک از مانتو ها اونقدری قابلیت سوراخ سوراخ شدن رو دارند که اگه سر تا پای مانتو رو هم با حفره های ریز پر کنید نه تنها از زیبایی شون کاسته نمیشه، بلکه خوشگلتر هم خواهند شد. طرح هایی که شامل الگوها و نقش‌ های مختلفی مثل گل، گلبرگ و الگوهای هندسی می باشند. در واقع به جز مدلی که این مانتو داره، همین حفره ها هستن که میتونن ظاهر اون مانتو رو زیباتر کرده و بهش نقش و نگار بیشتری هدیه بدن.

مانتو خامه دوزی شده سفید

مانتو خامه دوزی شده بلند رو با چی بپوشیم؟

مانتو های خامه دوزی شده هم میتونن به سبک کوتاه باشن و هم بلند. این مدل از مانتو ها با توجه به طراحی که دارند و در قسمت کمر به پایین مدل دامنی میگیرند، میتونن در ابعاد بلند تر و به مانند یک پیراهن بلند نیز باشند و اینچنین عمل کنند. مانتو های خامه دوزی شده بلند به رنگ سفید هم میتونن با لگ ست بشن چرا که بلندی خوبی دارند و میتونن تا نزدیکی مچ پا رو ساپورت کنند، و هم اینکه با شلوار های اسکینی رنگ آبی روشن استایلی بی نظیر تحویل شما بدن. البته که یکسری از بانوان هم با پوشیدن پیراهن های ساحلی برای زیر مانتو استایلی امروزی و زیبا میسازن.

مانتو خامه دوزی شده سفید

مانتو خامه دوزی شده سفید

با مانتو کوتاه آستین خمره ای سفید این شلوارها معرکست

مانتوهای خامه دوزی شده در واقع به جز ناحیه کمر، از دیگر قسمت هایی همچون آستین هم میتونن طراحی خامه دوزی رو به خود گرفته و زیبایی شون رو تمام و کمال کنند. آستین های خامه دوزی شده اینجورین که یه طرح پف دار دارن در حالی که قسمت بدنه ساده دوخته شده و تعادل خوبی برقراره. در اینجا شما میتونید هم با شلوار های مام استایل ظاهر خود را ساخته و با شال و کتونی و یا کفش کالج تکمیلش کنید، و هم میتونید با شلوار هایی همچون دمپا گشاد و بگ ظواهری بی نظیر بسازید. مانتوهای این سبکی اغلب کوتاه تر هستند که خب بسته به قدشون شلوار مورد نظر انتخاب میشه.

مانتو خامه دوزی شده سفید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی