|

از بین بردن موی کله پاچه / یه روش خفن که حکم اپیلاسیون رو داره، کلپچ اینجوریش میچسبه

در این مقاله در خصوص راه هایی برای از بین بردن موی کله پاچه براتون صحبت کردیم تا راحت تر بتونید این غذا رو میل کنید و ازش لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که یه سری از کارهای خونه رو در کسری از ثانیه انجام بدیم و به اون ها سرعت ببخشیم ولی بعضی از اوقات یه کارهایی هستن که برای انجام دادنشون فرار میکنیم چون به نظرمون خیلی زمان بر هستن و البته سخت که خب این روزا واقعا افت داره که ما بگیم یه کاری تو خونه سخته اونم وقتی که یه عالمه ترفند برای تمیزکاری های مختلف وجود داره مثلا خیلی از خانوم هستن که از پاک کردن هود به علت چربی های زیادی که داره فرار میکنن و به نظرشون این کار سخت و طاقت فرسا هست در حالی که شما میتونید خیلی راحت با ترفندهای تمیز کردن هود این کار رو برای خودتون ایزی پیزی کنید و از نتیجه ی کار نهایت لذت رو ببرید.

بنابراین ترفندها میتونن از بهترین کمک رسان ها در زندگی ما باشن و شاید براتون جالب باشه که اون ها میتونن حتی از دعواهای احتمالی هم پیشگیری کنن! مثلا موی خیلی از خانوم ها بلنده و خب روی فرش میریزه که این موضوه واقعا اعصاب خوردکنه و ممکن هست که یه شوهر حساس هم در این زمینه داشته باشن که خب در نهایت در صورتی که ترفند برای جمع کردن مو از روی فرش اون هم به راحتی آب خوردن رو بلد نباشن ممکن هست که بینشون یه دعوا دو بحث راه بیفته و آقا بگه که جمع کن موهاتو چرا به نظافت خونه نمیرسی و... که در نهایت گور خودش رو با دستاش کنده چرا که باید از خانومش معذرتخواهی کنه چون رئیس خونه خانومه ولی شما هم به عنوان یه خانوم باید این ترفندا رو بلد باشی که از این طعنه ها نشنوی! حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که در طی اون میخواهیم در خصوص از بین بردن موی کله پاچه باهاتون صحبت کنیم و چندتا راهکار عملی برای این موضوع بهتون معرفی کنیم که با استفاده از اون ها میتونید به راحتی آب خوردن از شر موهای این غذا که یا خیلی ها دوستش دارن و یا خیلی ها بدشون میاد خلاص بشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

از بین بردن موی کله پاچه

از بین بردن موهای کله پاچه با جوش شیرین

یکی از موادی که با استفاده از اون متونید از شر موهای کله پاچه خلاص بشید جوش شیرین هست که خیلی راحت به شما یه کله پاچه ی تر و تمیز تحویل میده. برای استفاده از این ماده برای این منظور کافیه که یه مقدار جوش شیرین توی آب بریزید و بعد آب رو بذارید که جوش بیاد و بعد کله و پاچه ها رو توی محلول جوش شیرین و آب داغ بندازید و صبر کنید تا چند دقیقه اثر خودش رو بذاره و بعد خیلی راحت موها رو از روی پوست جدا کنید.

از بین بردن موی کله پاچه

از بین بردن موهای کله پاچه با آهک

یکی دیگه از راه ها برای خلاصی از موی کله پاچه توی خونه استفاده از آهک برای این منظور هست که روش استفاده ی اون هم درست مثل استفاده ی جوش شیرین هست به این صورت که یه مقدار آهک رو داخل ظرف آب میریزید و بعد میذاریدش روی شعله تا جوش بیاد و بعد از جوش اومدن کله پاچه رو توی ظرف میندازید و بعد از گذشت چند دقیقه خیلی راحت اقدام به جدا کردن موهای کله پاچه از سطح پوست میکنید.

از بین بردن موی کله پاچه

از بین بردن موهای کله پاچه با قرص

یه راه رایج برای از بین بردن موهای کله پاچه وجود داره که حسابی هم طرفدار داره و اون استفاده از قرص آسپرین برای این منظور هست که خب برای این کار باید یه مقدار آب رو بذارید تا جوش بیاد بعد با توجه به حجم آب موجود در قابلمه چندتا دونه قرص آسپرین داخل آب بندازید و کله پارچه رو داخل اون قرار بدید بعد یه چند دقیقه صبر کنید و در نهایت با یه کاردک و یا چاقو اقدام به جدا کردن موها کنید.

از بین بردن موی کله پاچه

از بین بردن موهای کله پاچه با آب جوش

یکی دیگه از راه های تمیز کردن کله پاچه توی خونه استفاده از آب جوش هست که خب در این روش باید ترکیبی عمل کنید و از آتش هم برای مو زدایی استفاده کنید، به این صورت که چند دقیقه کله و پاچه ها رو داخل آب داغ بریزید تا ریشه ی موهای اونا سست بشه بعد معها رو از روی پوستت بخراشید البته که باید دقت کنید که کله پاچه ی شما نباید به هیچ وجه تو آب بجوشه و این کارها رو در مدت زمان کوتاهی باید انجام بدید و بعد ازون با شعله ی مستقیم اقدام به سوزوندن موها کنید.

از بین بردن موی کله پاچه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی