|

بهترین یخچال فریزر دوقلو 27 فوت / فَت و فراوون یخچال ریخته ولی کدوم بهتره مهمه

یخچال فریزر های دوقلو توسط برند های مختلف ساخته میشن که در این مطلب قراره با بهترین اونها در چند برند آشنا شده و بررسی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اونچه که مشخصه و انکار ناپذیر، اینه که آشپزخونه قلب هر خونه ای محسوب میشه و از طرفی هم یخچال و اجاق گاز و سینک ظرفشویی مثلث طلایی در هر آشپزخونه هستند. یخچال و فریزر بسته به اینکه بودجه افراد چقدره، و همچنین فضایی که قالب یخچال در هر آشپزخونه داره و اینکه سلیقه شما چیه انتخاب میشه. یخچال ها انواع مختلفی دارند که بزرگ ترین اونها دو قلو هستش و سایز متوسط شون معمولا ساید بای سایده و کوچیکترین ابعاد هم یخچال های تکه دو در می باشند. در این مطلب قراره با یخچال های دو قلو آشنا بشیم. البته که اغلب خونواده ها عاشق ساید بای ساید ها هستند، در حالی که دوقلوها فضای بیشتری دارند و میتونن زیبایی بیشتری هم از خود به نمایش بگذارند.

یخچال های دوقلو همونطور که از اسمشون هم پیداست، از دو دستگاه یخچال تشکیل شدن که هیچکدوم به هم وصل نیستن و میشه در صورت کمبود فضا، اونها رو جدا از هم قرار داد و استفاده کرد. یخچال های دوقلو توسط برند های مختلف یخچال طراحی و تولید میشن که خب هر کدوم آپشن ها و خدمات خاص خودشون رو دارند. یخچال های دوقلو به دلیل ابعاد و فضا و ظاهری که دارن از نظر قیمتی بالاتر از یخچال های ساید و معمولی هستند که در این مطلب ابتدا با بهترین یخچال های دوقلوی ایرانی و خارجی آشنا شده، و بعد مدل پیشنهادی شایانیوز رو بررسی می کنیم.

یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر دوقلو کلور 27 فوت مدل Rosso سفید

در واقع یک یخچال فریزر دوقلوی مناسب و خوب میتونه تو یکسری از خونه ها دقیقا جای سای بای ساید نشسته و در قالب ساید های بزرگ به راحتی قرار گیرند. یخچال فریزر دوقلو کلور 27 فوت مدل Rosso دقیقا یکی از همین سبک یخچال ها محسوب میشه که میتونه تمام نیاز های شما رو برطرف کنه. حجم کلی این یخچال فریزر 27 فوت، یعنی معادل 695 لیتر می باشد که به راحتی فضای کافی برای قرار دادن انواع و قسام مواد غذایی، گوشت و مرغ، نان، سبزیجات و خوراکی های دیگه رو فراهم کرده و شما رو از نگرانی در بیاره. گنجایش یخچال خیلی مهمه، اما بعد از این مطلب میرسیم به گرید مصرف انرژی که یکی دیگه از نکته های مهم در هنگام خرید یخچال می باشد. یخچال فریزر دوقلو کلور 29 فوت مدل روسو با گرید مصرف انرژی +A، از نظر سطح انرژی بهینه ترین میزان رو تامین میکنه و خیال شما رو از اتلاف هرگونه انرژی راحت خواهد کرد. این مدل از یخچال فریزر کلور مجهز به کمپرسور کم مصرف اینورتر هستش که خب یکی از نقطه قوت های اصلیش بهینه سازی انرژی به شمار میاد. از طرفی یخچال فریزیر 27 فوت کلور بدون ذرع ای برفک کارش رو انجام میده و مجهز به یخساز و آبریز اتوماتیک نیز می باشد. سیستم کندانسور (Condenser) و تنظیم دمای هوشمند داخلی نیز به جهت نگهداری بهتر از مواد غذایی شما طراحی شده که از ویژگی های این یخچال محسوب میشه. میز بار (Home Bar) این یخچال دسترسی به نوشیدنی هایی که داخل یخچال هستند رو خیلی راحت تر کرده و فیلتر تصفیه آب خونگی، آبی سالم و سلمت به شما تحویل میده. حجم قسمت یخچال 375 لیتر هستش که شامل 5 طبقه و 2 کشو میشه و درب آن هم 4 طبقه دارد. فریزر نیز شامل 320 لیتر حجم هستش و 5 طبقه و 2 کشو رو شامل میشه که در مجموع یک یخچال فریزر کامل خواهد شد.

یخچال فریزر دوقلو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی