|

گیاهان آپارتمانی پهن برگ / خونه ی پولدارا پره ازین گلا خوب راه و رسم شیک بودنو میدونن

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی پهن برگ رو بهتون معرفی کردیم که میتونید با نگهداری از اون ها به دکورتون جذابیت ببخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگهداری از گل و گیاه در منزل میتونه علاوه بر این که زیبایی خاصی به فضای شما اضافه میکنه باعث تغییر روحیه تون هم بشه چرا که خیلی از گیاهان دفع کننده انرژی منفی هستن که میتونن با جذب انرژی های منفی که میتونه تاثیر بد بذاره روی مودتون و در ازای اون ساتع کردن انرژی مثبت به جریان انداختن اون توی زندگیتون حالتون رو خوب کنن به همین دلیل خیلی از متخصصان به اونایی که افسردگی دارن توصیه میکنن که اقدام به نگهداری از گل و گیاه کنن تا بعد از یه مدت زمان ناخودآگاه حال روحیشون بهتر بشه طوری که خودشون هم باورشون نشه. پس به معجزه ی این سبزرویان ایمان داشته باشید.

البته که با وجود همه ی این ویژگی های خاصی که شما رو برای نگه داشتن گیاهان ترغیب میکنه باید از یه سری از گیاهان هم دوری کنید مثلا در صورتی که خونتون نورگیر نیست باید از گیاهانی که برای رشد به نور زیادی نیاز دارن صرف نظر کرده و به جای اون ها از گیاهان آپارتمانی مقاوم که در برابر نور کم هم میتونن به خوبی رشد کنن نگهداری کنید و از زیباییشون در فضای خونه و دکورتون غرق در لذت بشید و خالق رو بابت خلق این زیبایی ها شکر کنید. حالا در این بین یه سری از گیاهان هستن که ظاهرشون خیلی خاص تر از بقیه هست و خب به علت ظاهرشون طرفدارهای بیشتری هم دارن و کلاس دکور رو هم حسابی بالا میبرن مثل گیاهان آپارتمانی پهن برگ که در ادامه ی این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم، پس با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی پهن برگ

فیکوس لیراتا از گیاهان آپارتمانی پهن برگ

برسیم به اواین گیاهی که در بین پهن برگ ها اسمش به چشم میخوره و برای خودش طرفدارهای زیادی داره یعنی فیکوس لیراتا که به علت داشتن ظاهر زیبا و جذاب و صد البته مقاومت بالاش در مقابل نور کم و کم آبی میتونه برای نگهداری در داخل خونه یه گزینه ی عالی باشه. این گیاه فوق العاده علاوه بر زیبایی و ویژگی های خاصی که داره میتونه یه تصفیه کننده ی فوق العاده هم باشه و آلودگی های موجود در هوا رو به همراه گرد و غبار جذب و هوا رو پاکسازی کنه. این گیاه همچنین در صورتی که آبیاریش رو برای مدتی فراموش کنید باهاتون قهر نمیکنه از این رو در صورتی که مشغله ی کاری زیادی دارید و نمیتونید زیاد به گل و گیاه رسیدگی کنید و آبیاریشون فراموشتون میشه فیکوس لیراتا میتونه یه گزینه ی عالی باشه براتون.

گیاهان آپارتمانی پهن برگ

فیکوس الاستیکا از گیاهان آپارتمانی پهن برگ

برسیم به یکی دیگه از زیبارویان آپارتمانی که به دلیل برگ های چرمی مانند و پهنی که داره میتونه توجه هر بیننده ای رو به خودش جلب کنه یعنی فیکوس الاستیکا که با ظاهر خاص و شگفت انگیزی که داره میتونه یه ظاهر لاکچری و لوکس به هر فضایی که در اون قرار داره ببخشه. برگ های این گیاه خاص همیشه سبز هستن و ظاهر شگفت انگیزی دارن به همین دلیل شما میتونید هر چهار فصل این گیاه رو مهمون خونتون داشته باشید.

گیاهان آپارتمانی پهن برگ

دیفن باخیا از گیاهان آپارتمانی پهن برگ

گیاه دیگه ای که برای نگهداری در خونه و یا هدیه به دیگران بسیار مناسبه دیفن باخیا هست که از ونجایی که دارای برگ های پهنه یه گزینه ی عالی برای اونایی هست که میخوان با استفاده از گیاهان برگ پهن دکورشون رو خاص و شیک و پیک کنن. شاید براتون جالب باشه که بدونید این گیاه زیبا علاوه بر زیبایی میتونه خاصیت تصفیه کنندگی بسیار بالایی هم داشته باشه و هوای خونه رو تمیز کنه از این رو برای اتاق خواب هم مناسبه تا خواب راحتی داشته باشید.

شما میتونید از دیفن باخیا به مدت پنج سال نگهداری کنید البته که یه نکته ای در خصوص اون وجود داره که باید بهش توجه کنید و اون سمی بودن برگ هاش هست که از این رو باید اون رو از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید تا یه وقت این برگا توسط اونا جویده نشه و آلرژی ایجاد نکنه.

گیاهان آپارتمانی پهن برگ

بابا آدم از گیاهان آپارتمانی پهن برگ

در صورتی که میخواهید یه گیاه آپارتمانی داشته باشید که ظاهر خاص و لوکس داشته باشه پیشنهاد ما به شما انتخاب بابا آدم هست ک با برگ های خاص و زیبایی که داره میتونه بیشتر از 6 سال هم عمر کنه و فضای شما رو زیبا و مدرن به نظر بیاره. این گیاه خاص همچنین قد بلندی هم داره و بنابراین بهتره که برای نگهداریش سقف خونتون بلند باشه.

گیاهان آپارتمانی پهن برگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی