|

چرا نباید آرایش دائم کنی؟ / بیخیال آرایش دائم کن چون زمین تا آسمون این خوبیا رو داره

آرایش دائمی ترفندی جهت موندگاری میکاپ بر روی چهره می باشد که در این مطلب قراره با خوبیا و بدیاش آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ یکی از عناصر زیباسازی ظاهر هر خانومی به حساب میاد. البته اینکه به چه سبک و شکلی آرایش کنید هم اهمیت بسیار بالایی داره و اینکه فقط یک سری لوازم آرایش رو بر روی صورت خود بزنید ملاک نیست. اما از اونجایی که آیتم های مصنوعی به مانند کاشت مژه و کاشت ناخن و غیره ترند شده، خب به طبع خوشگل شدن هم آسون شده. اما در ابعاد گسترده تر میشه به آرایش دائم اشاره کرد که خب همونطور که از اسمش هم پیداست شما به شکل همیشگی بر روی چهره خود میکاپ دارید.

در واقع میشه گفت آرایش دائمی روشی عالی جهت صرفه جوی زمان هستش که میتونه جایگزینی کامل برای آرایش روزانه باشه. آرایش دائم میتونه تاکید بر زیبایی شما داشته باشه و معایب اون رو پنهان کنه.

1-30

آرایش دائمی چیست؟

آرایش دائمی روشی جهت زیباسازی چهرست که در اون فرد متخصص آرایش با استفاده از یک قلم مخصوص که سوزن یکبار مصرف داره، رنگدونه ها رو در لابه لای پوست شما قرار داده و رنگ دهی انجام میشه. این روش میتونه جایگزین خوبی برای آرایش سنتی باشه که خب نیاز شما رو از مداد و خط لب و رژلب و خط چشم و دیگر لوازم آرایش برطرف میکنه.

آرایش دائم

خوبیای آرایش دائمی رو بگیم و عشق کنیم

- یکی از خوبیاش اینه که دیگه هر روز نیاز به آرایش کردن ندارید.

- دیگه اینکه باعث میشه تو هر شرایطی احساس اعتماد به نفس خوبی داشته باشید. از طرفی هم گرما یا بارون آرایش شما رو خدشه دار هم نمیکنه، چه برسه به پاک شدن و عالی میمونه.

- موندگاری میکاپ دائمی بستگی به این داره که ترکیب رنگدونه ها و همچنین خصوصیات فردی پوست شما چجوری باشه. آرایش دائمی نیاز به ترمیم داره و اینجوری میتونه دوام خوبی داشته باشه. تازه دیگه لازمم نیست هی لوازم آرایش گرون بخرید و از این نظر نیز آرایش دائم به شدت مقرون به صرفست.

آرایش دائم

آرایش دائمی بدی هم داره

رنگی که برای آرایش دائم زده میشه معمولا اون اولش رنگ بسیار پررنگ و شدیدی داره که البته بعد یک هفته روشن تر و طبیعی تر خواهد شد. تموم لایه های پوست بهبود یافته و رنگ در عرض یک ماه همونطور که اناظار داشتید به نظر میرسه.

از طرفی هم به جهت اینکه آرایش دائمی تون رو بدونید تغییر بدید، روش خاصی رو باید طی کنید. آرایش دائمی با یه پاک کننده مخصوص برداشته میشه که مثل رنگدانه به لایه بالایی پوست تزریق میشه. (یا اینکه از طریق لیزر اون رو پاک کنید).

آرایش دائم

قسمت هایی از صورت که میشه روشون آرایش دائمی انجام داد

آرایش صورت به این شکله که میتونه عیوب صورت شما رو برطرف کنه، اما خب نه همه جا و بیشتر برای یک سری از قسمت های صورت انجام میشه.

آرایش دائم برای ابروها

یه تایمی خب ابروهای نازک مد بود، اما امروزه مدل های پهن جایگزین اونها شده و برداشتن مداوم ابروها میتونه به شکل طبیعی که ابرو داره آسیب شکلی بزنه. بیماری‌ هایی مثل آلوپسی نیز وجود دارند که میتونن بر روی رشد مو تاثیر داشته باشند، به همین دلیل شما میتونید با استفاده از آرایش دائم، شکل ابروهای خود را اصلاح کرده و فرمی طبیعی و همیشگی بهشون بخشید. مثلا مثل فیبروز و یا میکروبلیدینگ و غیره.

آرایش دائم

لب‌ هاتون رو به این شکل از نامتقارنی و بی رنگی در بیارید

شکل لب ها به خصوص در قسمت گوشه هاش، ممکنه که با افزایش سن تغییر کنه و به شکل نامتقارن بشه که خب در اینجا شما میتونید با کمک یک متخصص آرایشی شکل و فرم لب های خود را اصلاح کرده و نواقص رو به خوبی رفع کنید. جهت رنگ دهی نیز شیدینگ لب یکی از روش های جدید و جذاب به شمار میاد.

آرایش دائم

آرایش دائم چشم‌ ها

در واقع شما با آرایش دائمی چشماتون میتونید گوشه های افتاده بیرونی پلک ها رو با خط چشم بلند دائمی برطرف کنید. این روش همچنین برای پر کردن فضای بین مژه‌ ها نیز کاربرد خوبی داره و مژه‌ های شما رو پر تر هم نشون میده.

آرایش دائم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی