|

عکس های تاریک خانه ای ترسناک در سراسر جهان؛ قاتلی که قبل از کشتن از مقتولش عکس گرفته

ترسناک ترین عکس های دنیا را در اینجا برای شما گرد آوری کرده ایم که پشت هر عکس داستانی ترسناک است که خواب رو از چشمان شما می گیره

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترس و وحشت ابعاد و حس های زندگی است که هیجان انگیز بودن آن اجازه ی صرف نظر را به شما نمی دهد. جذابیت این ترس گاهی آنقدر زیاد است که شما گاهی به عطش برای خواستنش می افتید و به آدرنالینی ترشح می شود میلی اعتیادگونه پیدا می کنید. ما در اینجا ترسناک ترین آن ها را برای شما گردآوری کرده ایم.

فروش اعضای بدن در دوران قحطی

این تصویر در ژانویه 1921 در جریان قحطی در روسیه گرفته شده است. این عکس از ترسناک ترین عکس های واقعی است که زوجی را در حال فروش بقایای بدن انسان نشان می دهد. در قحطی روسیه در ان زمان قریب به 5 میلیون نفر جان خود را از دست دادهند و از این رو مردم برای زنده ماندن به خوردن گوشت انسان روی آوردند. وحشتناک ترین قسمت ماجرا اینجاست که این زوج در واقع پدر و مادر این اجساد در حال فروش هستند.

3BB6B4F200000578-0-image-a-22_1483101155805

پیغام های قاتل روی دیوار خونه ی مقتول

هنگامی که پلیس در روز 10 دسامبر 1945 وارد آپارتمان فرانسیس براون زن 32 ساله شد او را در حالی یافت که چاقویی پشتش فرو رفته بود. نکته ی جالب اینجاست که قاتل با رژلب مقتول این جمله را روی دیوار نوشته بود که " به بهشت قسمتان می دهم من را قبل از کشتن آدم های بیشتر پیدا کنید. نمی توانم خودم را کنترل کنم" او در سال 1946 در حالی دستگیر شد که سه زن دیگر را هم به قتل رسانده بود.

blog-killers-who-write-notes-william-heirens-1920x1080

آخرین پرتره خانوادگی لاوسون ها

کمتر کسی در جهان است که بتواند عکس های دست جمعی خانوادگی را در دسته ی عکس های ترسناک و عجیب بیاورد ولی متاسفانه آدم ها در طول زندگی خود چیز هایی را می شنوند که قابل تصور نیست. این تصویر آخرین عکس گرفته شده از خانواده است قبل از اینکه پدر خانواده آن ها را به قتل برساند. پدر خانواده که از سمت راست نفر دوم است تمام افراد حاضر در تصویر را به قتل می رساند. که این قتل در کریسمس 1929 رخ داده و تنها آرتور 16 ساله که در سمت چپ قرار دارد جان سالم به در برده است.

gtr5

عکس از مقتول چند لحظه قبل از مرگ

در آگوست 2015 جولی آخرین پیاده روی عمرش را با دوست پسر سابقش لورن بانر انجام داد. این دختر 18 ساله چند هفته قبل به قصد رفتن به کالج شهر زندگی اش ار ترک می کند اما بعد از مدتی تصمیم می گیرد به دوست پسر سابقش برگردد و در این عکس در حال تماشای منظره ی آلابامانشان می دهد. این دختر بی نوا خبر ندارد که لورن با اسلحه اش قراره به او شلیک کرده و بعد از آن جسد را از صخره ای به ارتفاع 40 فوت به پایین پرتاب کند. این آخرین عکسی بوده که از جولی قبل از کشته شدن گرفته شده است.

fsw

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها