|

ترسناک ترین مکان های سراسر دنیا / با دیدن اینا نفست تو سینه حبس می شه

جهان ما علاوه بر شگفت انگیز بودن راز آلود و ترسناک هم هست که تو این مطلب از ترسناکترین های مکان های جهان رو معرفی می کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جهان پر از مکان های هیجان انگیز است و برخی از مکان ها در جهان پر از رمز و راز است که با قدم گذاشتن در آنها به فضایی پر از رمز و راز میروید که می توانید ماجراجویی کنید. در این مطلب می خواهیم چند مورد از ترسناک ترین و هیجان انگیز ترین مکان های دنیا را با هم بررسی کنیم که نفس را در سینه حبس می کند و پر از رمز و راز است.

جنگل هویا باسیو 

این جنگل در رومانی است و به دلیل تغییرهای آب و هوا و اتفاقات ناگهانی در آن بد نام است. توصیفات محلی از دیدن بشقاب پرنده، ناپدید شدن های مرموز و رویت شدن موجودات از دنیای دیگر خبر می دهد. فعالیت های ماورای طبیعی در این جنگل شال صداهای هولناک، نورهای عجیب و پدیده هایی غیر قابل توضیح خلاصه می شود که این فضا را در بین اهالی به فضایی مرموز و ترسناک تبدیل کرده است و ماجراجویان زیادی را به خود جذب می کند.

18c28552cc27f584d2e7b4b57a3e0ffa

جنگل آاوکی گاهارا در ژاپن

جنگل خالی از سکنه معروف به جنگل خودکشی که سوابق تاریکی در چین دارد. افراد بیشماری جان خود را در این فضای مرموز بین این شاخ و برگ ها از دست داده اند. همچنین گفته می شود افرادی که به این جنگل می روند ناخودآگاه احساس غم و اندوه شدیدی می کنند و صداهای عجیب و غریبی می شنوند و بسیار ناراحت و نا امید می شوند.و خیلی از افراد عی رغم اینکه به ارواح اعتقادی ندارند، در این جنگل به دلیل فضای خوفناک و وحشتناک و صداهای عجیب این مکان را از ترسناک ترین ها عنوان می کنند.

eec8417e85160c785eaf5856fb9d46a9

برج  لندن خالی از سکنه

این برج با بیش از هزار سال سابقه، تصویری از گذشته ی آشفته ی انگلیس است. در ابتدا به عنوان یک کاخ ساخته شده است بعد ها به عنوان زندانی با حداکثر اعدا بدنام شده است. گفته می شود که این مکان با ارواح زندانیانی که در آن کشته شده اند تسخیر شده مثل زندانیانی به نام بولین و لیدی جین گری که همین امر این فضا را به فضایی ترسناک و مروز تبدیل کرده است. بازدید کنندگان از این کان با فریاد های غیر معمول که تکرار می شوند و پاهای ارواح روبرو شده اند.

0657077f90b73462672fcb9be83738da

قلعه ی بنگاره در هند

این قلعه واقع در راجستان هند است که به این معروف است که توسط یک جادوگر نفرین شده است. این نفرین موجب خالی شدن این مکان از سکنه شد و ارواح نیز آن را تسخیر کردند به همین دیل این قلعه در یست ترسناک ترین ها قرار گرفته است. بازید کنندگان از این قلعه گفته اند که سایه های عجیب و صداهایی گوش خراش در این قلعه باعث اضطراب آنها شده و این مکان را با مکانی هیجان انگیز برای ماجراجویی تبدیل کرده است. قلعه ی بنگاره علاوه بر ترسناک بودن از مکان های تاریخی از سوی باستان شناسان هنی معرفی شده و از همه ترسناکتر اینکه ورود افراد بعد از غروب به این مکان ممنوع اعلام شده است.

d67c2d28fde29532eccf01c7a261ab22

خانه ای خالی از سکنه در استرالیا

این خانه که خانه ی شخصی به نا ونت کریستو بوده است، در سال 1885 ساخته شده و با گزارشاتی ار آن در دست است این مکان یک زمین دفن و تصادفات غیر عادی و خارق العاده است. انسان هایی که در خانه مونت کریستو بودند اعم از نیروهای کار یا میهمانان با پدیده های عجیب و صداهایی آشکار مواجه شده اند که در این فضا به طور معمول شنیده می شدند.

beb300c62d047929b20e07c8b99276fa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها