|

تلاش گور خر مادر برای نجات بچه اش / برنده بهترین عکس های طبیعت در 2024

سالها هزازان عکس از طبیعت فرستاده می شه تا برترین عکس ها برای دریافت جایزه انتخاب بشن اینجا زیباترین هاشون رو با هم می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال هزاران عکس از طبیعت برای برنده شدن جایزه ارسال می شود که در این بین تریسی لوند در میان هزاران عکس ارسالی با تصویر خیره کننده خود از گانتس در زیر امواج شت لند توانست جایزه بهترین عکاسی را از آن خود کند.

برندگان جایزه ی عکاسی از طبیعت فاش شده اند. از یک ضربه ی هیجان انگیز گور خر گرفته که قربانی یوزپلنگ شده اند گرفته، تا حمله ی یک نهنگ به شیر ماهی ها. عکس ها هم زیبایی هم خلوص طبیعت را به نمایش می گذارد.

تریسی در حالی که در یک تعطیلات در شت لند بود که در کنار یک محفظه ضد آب نشست و دوربینش را داخل آب کار گذاشت او همچنین می گوید هزاران گانتس در بالای سر ما بودند و یکی پس از دیگری شروع به شیرجه زدن به دریا کردند.یک منظره باور نکردنی که من شاهدش بودم. من در آن روز 1800 تا عکس گرفتم اما فقط دو مورد از آنها را استفاده کردم.

bc49bd22c8551eb67e625033c7f5e529

tracy lund - گانتس در زیر آب

Nicolas remy: "من از این ماهی سیاه که در یک صخره زندگی می کرد آگاه بودند که مرتبا شیرجه میزدم انتظار داشتم که یک پرتره بگیرم و شخصیت این شکارچی را تایید کند."

NLR_8804-Modifier-2_2_xlarge

 Nicolas remy- ماهی عصبانی 

Alex brackx: "اونروز صبح تصمیم گرفتیم که چهار یوز پلنگ را در شکار دنبال کنیم. ساعت ها آنرا دنبال می کردیم چرا که میدانستیم اتفاقی خواهد افتاد. هنگامی که پنج ساعت بعد، ماسای راهنمای ما زمزمه کرد "آنها دارند گورخرها را دنبال می کنند" چند ثانیه بعد یوزپلنگ ها به گروه کوچکی از گورخر ها حمله کردند. من این تصویر را از مادر گورخر گرفتم که آخرین تلاشش را برای دور کردن یوزپلنگ از بچه اش می کند او موفق نشد و من تا آخر عمر آن را به خاطر خواهم آورد."

alex-brackx-Those-last-seconds-9923-scaled

Alex brackx- اون لحظات آخر

Andy schmid: "هر زمستان تعداد زیادی از شاه ماهی ها از اقیانوس باز به شمال نروژ مهاجرت می کنندو تعداد زیادی از نهنگ ها که شکارچیان بزرگی هستند از شاه ماهی ها تغذیه می کنند و این صحنه به دلایل مختلفی هیجان انگیز است اما ضبط آن آسان نیست به دلیل نور کم عمل سریع و دمای سرد آب.ماهی گیران سنتی با تغییر مووج ها در غروب آفتاب سریلانکا شانس خود را امتحان می کنند. این حرکت آب را بر خلاف ماهی گیران به نمایش می گذارد روش های سنتی صید مانند این که برای امرار معاش استفاده می شود تهدید های قابل توجهی برای منابع طبیعی اقیانوس ایجاد نمی کنند و برعکس ذی نفع های جوامع محلی را به سلامت اقیانوس تبدیل می کنند."

crowd-control_6d418428_240418132934_1280x853

Andy schmid- شاه ماهی و نهنگ در اعماق اقیانوس

Pavlos evangelidis: "من این تصویر را در طول سفر به جزایر Galapagos گرفتم. این جزایر پر از ایگواناهای دریایی نمادین و مارمولک های گدازه است و این تنها باری است که من دیدم یک مارمولک بر سر ایگوانا قرار دارد هر دو بدیهی است که با لبخندهاشون از این مناسبت لذت می برند."

0b52073fd79624a51c5f84bdfab58299 (1)

Pavlos evangelidis- شکار روز

Miki spitzer: "رگ های آبی یخی و رسوبات طلایی جمع شده اند تا یک یک معجزه لذت بخش را برای چشم انسان خلق کنند.آیا این یک فیل است؟ یا نوار هایی لوکس و روان؟ این به شما و تخیل شما بستگی دارد چرا که این عکس هدیه ای جادویی از آیس لند است."

Untitled

Miki spitzer- رگه های آبی و رسوب طلایی در بافته های یخبندان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها