|

(عکس) تبلیغ عجیب کیم کارداشیان برای برند لباس زیر!

 Kim Kardashian's Lamborghini

کیم کارداشیان روز جمعه با نشان دادن یک لامبورگینی اوروس سفارشی که با پارچه‌ هایی که در برند خود یعنی skims از آن استفاده می کند، پوشانده…

لینک کوتاه کپی شد

کیم کارداشیان برای معرفی و تبلیغ محصول جدید این برند که متعلق به خودش است تمام فضای داخلی و خارجی ماشینش را با پارچه نرم و پرز داری تزئین کرده است. بسیاری از مخاطبان او در کامنت هایی برای او نوشته‌اند اینکار هدر دادن پول و احمقانه است. 

در سپتامبر سال 2019 ، خط تولید پوشاک کیم به نام اسکیمز با موفقیت گسترده ای روبرو شد ، در آن زمان تخمین زده شد که طی دو دقیقه دو میلیون دلار فروش داشته است.

کارداشیان گفت: "ما در حال راه اندازی خط تولید جدید لباس زیر ، لباس فرم و لباس راحتی هستیم  و با هر تولید جدیدی قصد داریم مشتری های جدیدی را جذب کنیم، و من بسیار ممنونم از گفت وگویی که در این راه با جامعه خود داریم." مارس سال جاری هنگامی که آرزوهای خود را برای حرکت به جلو نام skims اعلام کرد.

کیم کارداشیان روز جمعه با نشان دادن یک لامبورگینی اوروس سفارشی که با پارچه‌ هایی که در برند خود یعنی skims از آن استفاده می کند، پوشانده شده بود ، تبلیغات نوینی برای برند لباس زیر خود انجام داد.

inkedkkw_li

وی در یک ویدیو گفت که "به نظر می رسد بچه های خوب ، به لامبو اوروس جدید من نگاه کنید ، این skims شماست ، این همان پارچه نرم و راحت skims است"

44111857-0-pimp_my_ride_the_customized_vehicle_appeared_to_be_parked_in_the-m-49_1623432932906

منبع: مجله بخار 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها