|

ماجرای مکالمه کانیه وست با تیلور سوئیفت!

تیلور سوئیفت پس ازشنیدن متن ترانه جدید کانیه وست، متوجه دورویی این مرد در روابط خود شد و این موضوع جنجال های زیادی را در صفحات مجازی به…

لینک کوتاه کپی شد

تقریبا یک سال است که از نمایش بزرگ شوبیز در سال 2020 می گذرد اما داستان های جنجالی ایجاد شده آن بر سر مکالمه تلفنی کانیه وست با تیلور سوئیفت در فضای مجازی، همچنان ادامه دارد. 

همه ما از اختلافات آشتی نا پذیر میان کیم و کانیه پس از هفت سال زندگی مشترک این زوج؛ اطلاع داریم و مجلات مربوط به اخبار طلاق سلبریتی ها نیز گویای همین موضوع است و البته هواداران این زوج مشهور با توجه به سردی روابط میان آن دو، خیلی زود تر انتظار وقوع این اتفاق نا خوشایند را داشتند. 

در حقیقت رابطه جنجالی میان این دو ستاره از زمانی آغاز شد که کانیه سخنرانی کیم درمورد معرفی بهترین ویدیو در مورد زنان را در برنامه ام تی وی سال 2016 قطع کرد و میکروفن را از کیم گرفت و با لحن بسیار اعتراض آمیزی بیان کرد که ویدیوی "single ladies" از بیانسه بسیار بیشتر از ویدیوی "you belong withme" از تیلور سوئیفت، ارزش این جایزه را دارد و کیم نیز در همان جا مشکوک شد که امکان دارد روابطی بیش از روابط معمولی و دوستانه میان کانیه و تیلور وجود داشته باشد و بر این باور بود که ممکن است کانیه این کار را برای لجبازی با تیلور و ناراحت کردن او انجام داده باشد. 

اما بحث جنجالی آنها با تیلور سوئیفت در حقیقت بر سر آهنگ پر حاشیه "famous" توسط کانیه وست آغاز شد چرا که او در این آهنگ از تیلور سوئیفت به عنوان یک زن هرزه یاد کرده که خود باعث به شهرت رسیدن او شده و کیم نیز ادعا کرد که تیلور با بیان این موضوع توسط کانیه موافقت کرده است! 

اما از آنجایی که چیزی در فضای مجازی پنهان نمی نماند، خیلی زود مشخص شد که کیم کارداشیان درمورد این آهنگ تمام واقعیت را بیان نکرده زیرا مکالمه تلفنی 25 دقیقه ای کانیه وست و تیلور سوئیفت به صورت آنلاین در صفحات مجازی پخش شده بود. 

در واقع پخش این مکالمه تلفنی توسط خود کیم انجام شده بود چرا که او قصد نداشت تا اجازه دهد که کانیه پس از جدایی از او به راحتی وارد رابطه دیگری شود و بنابراین تصمیم گرفت تا بخشی از این مکالمه را در صفحات مجازی پخش کند و در توضیح آن نیز ادعا کرد که تیلور از تمام متن این آهنگ اطلاع داشته اما این همه ماجرا نبود. 

1_Taylor-Swift

فیلم های سال 2020 نیز، به خوبی نشان می دهد که کانیه متن آهنگ خود را به سازنده آهنگ "love story" ارائه داده اما هرگز عنوان نکرده که قصد دارد از این ستاره به عنوان یک دختر هرزه یاد کند.

تیلور نیز در واکنش به این موضوع در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "شما نمی توانید احساس کسی را که در مقابل کل دنیا به عنوان یک هرزه خطاب می شود را درک کنید. واقعیت این است که من همیشه سعی داشتم تا احترام او را جلب کنم و برای این کار هم از خودم نفرت دارم زیرا تنها به دنبال تایید او برای کار هایم بودم و پس از تنظیم این ترانه نیز احساس کردم که پس از کاری که در سال 2016 انجام داد، قصد دارد تا دوباره به من نزدیک شود و اشتباهش را جبران کند و پیش از انتشار آن به من به من قول داد که متن آهنگ جدیدش را تنها برای من می خواند اما هرگز این کار نکرد و در عوض سعی کرد تا شخصیت مرا تخریب کند. اما من اکنون می خواهم بگویم که قصد دارم این موضوع بچگانه را تمام کنم و همچنین باید بگویم که مقایسه ویدیوی من با بیانسه از طرف کانیه یک اشتباه بیش نبوده و من درهمین جا اعتراف می کنم که هیچ شکی ندارم که بهترین ویدیو در مورد زنان، متعلق به بیانسه بوده و او شایستگی دریافت این جایزه را داشته است اما این حرکت کانیه و پس از آن خطاب کردن من به آن شکل، دو رویی این مرد را بیشتر برای من اثبات کرد". 

همچنین تیلور پس از خاتمه به این بحث جنجالی، از طرفدارانش به خاطر لغو تورهای خود در دوران پندمیک عذرخواهی کرد و از این بابت بسیار اظهار تاسف نمود. 

1_2019-Time-100-Gala4_Sean-Combs-50th-Birthday-Bash-Presented-By-Ciroc-Vodka3_Kim-Kardashian-West-Addresses-Husband-Kanye-Wests-Bipolar-Disorder

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها