|

تصمیم عجیب کانیه وست پس از جدایی از کیم کارداشیان

کانیه وست در مورد آنچه که دررابطه بعدی خود از یک زن می خواهد، صحبت هایی را با طرفدارنش در میان گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

کانیه وست پس از اعلام رسمی جدایی اش از کیم کارداشیان درمورد آنچه که در رابطه بعدی خود از یک زن می خواهد، صحبت هایی را با طرفدارانش در میان می گذارد. 

این خواننده رپ خوان 43 ساله در صحبت های خود اظهار کرد که قصد دارد تا این بار با یک زن هنرمند و هم زبان خود و همچنین زنی که به لحاظ کلاس اجتماعی در جایگاه بالاتری باشد، وارد رابطه شود. 

او همچنین در این میان اظهار کرد: " در این مدتی که تصمیم به جدایی داشتیم، من سعی کردم تا حد ممکن به خودم و کیم زمان بدهم تا شاید شرایطمان بهتر شود اما کیم تغییر نمی کند، او نظراتش را در مورد هیچ چیزی تغییر نمی دهد و واقعیت این است که ما اختلافات زیادی با یکدیگر داریم. پس باید بگویم که این بار قصد دارم تا با زنی هم زبان و هم سطح خودم وارد رابطه شوم و در واقع دلم می خواهد که شریک جدید زندگی من، یک زن هنرمند و خلاق باشد". 

وی همچنین افزود: "بدون شک من یکی از بزرگترین و مطرح ترین خواننده ها در زمان خودم هستم و این چیزی نیست که تنها خودم بگویم، این اعتقاد میلیون ها نفر و یک واقعیت است".

در این میان کیم کارداشیان نیز تنها، تمرکز خود را بر روی بزرگ کردن فرزندانش گذاشته و در جایی در این باره نیز گفت: " می خواهم تا همیشه به عنوان یک مادر فداکار و مادری که هر کاری برای بزرگ کردن فرزندانش انجام داد، در ذهن همه باقی بمانم".

همچنین از صحبت های او می توان گفت که به نظر می رسد کیم در حال حاضر عجله ای برای آغاز یک رابطه جدید ندارد. 

iUIVSoPKPGhe

مجلات و روزنامه های گوناگون نیز پس از شنیدن اظهارات جنجالی این زوج از هم گسسته، مطالبی را در این باره نوشتند و یکی از مجلات نیز در این باره نوشت: " کیم در حال حاضر با کسی قرار نمی گذارد چون اکنون همه رستوران ها بسته است و او جایی را برای قرار گذاشتن با فرد دیگری ندارد". 

مجله دیگری نوشت: " به محض اینکه کیم با شخصی قرار ملاقات بگذارد، همه با خبر می شوند پس جای نگرانی نیست، زیرا او نمی تواند کاری را بر و سر و صدا انجام دهد و اصلا نمی داند که انجام یک کار بی سر و صدا چگونه است!" 

روزنامه دیگری نیز در همین راستا نوشت: "ما در مورد شخصی صحبت می کنیم که در حال حاضر یکی از مشهورترین افراد جهان است و واقعیت این است که او برای جلب توجه افراد و طرفدارانش نیازی به برپا کردن جنجال و سر و صدا ندارد".

همچنین در گزارشاتی که در جمعه گذشته از آنها منتشر شد، کانیه وست علت جداییشان را اختلافات حل نشدنی دانست و  به علاوه خواستار حضانت مشترک از فرزندانشان شد. 

 منبع: Miror

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی