|

خلق لحظات درخشان مد بر فرش قرمز جشنواره کن 2024/ بیداری شهر خفته فرانسه با ستاره‌های سینما

جشنواره بین‌المللی کن جشنواره‌ سالانه فیلم است که در کن فرانسه برگزار می‌شود و فیلم‌های جدید از همه ژانرها در سراسر جهان را نمایش می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- جشنواره فیلم کن بازگشت! هیچ جشنواره فیلم دیگری به اندازه کن جذاب نیست، جایی که فیلم‌های پرفروش و امیدهای اسکار مبتنی بر مولف به طور یکسان برای جمعیتی پر زرق و برق در امتداد زیبایی به نمایش در می‌آیند. جشنواره بین‌المللی کن جشنواره‌ سالانه فیلم است که در کن فرانسه برگزار می‌شود و فیلم‌های جدید از همه ژانرها در سراسر جهان را نمایش می‌دهد. این جشنواره دارای سابقه طولانی در تولید لحظات به یاد ماندنی مد است.

44

بیداری شهر خفته فرانسه با ستاره‌های سینما

جشنواره فیلم کن با رسیدن به هفتاد و هفتمین دوره خود در سال 2024 از 14 می آغاز شد و تا 25 می ادامه خواهد داشت و ستاره‌های سینما و سوپرمدل‌ها را برای نمایش‌های پرهیاهویی به فرانسه می‌کشاند. شکی نیست که شهر خفته فرانسه به زودی شاهد پرشدن تعداد زیادی ستاره در خیابان‌هایش خواهد بود و هویت شهر را به عنوان یک مرکز سینمایی معتبر احیا خواهد کرد.

30

کن؛ بزرگترین رویداد مد سال 

کن به عنوان یکی از پر زرق و برق‌ترین و پرستاره‌ترین جشنواره‌های جهان شناخته می‌شود و یکی از بزرگترین رویدادهای مد سال است و اهالی سینما با حضور متفاوت بر فرش قرمز این جشنواره لحظات درخشانی را در عرصه مد خلق می‌کنند؛ اما در این آیین خبری از لباس‌های شگت‌انگیز و متفاوت و حتی هیجان‌انگیزی که در دیگر جشنواره‌ها همچون مت گالا استفاده می‌شود نیست. 

42

نمایش زیبایی در عین سادگی

در این جشنواره فیلم همه‌چیز در عین سادگی زیبا به نظر می‌رسد و حاضران با قریحه خوش خود آنچه که مناسب چنین رویدادی هست را انتخاب کرده بر روی فرش قرمز می‌درخشند. در ادامه به برخی از استایل‌‍های شب افتتاحیه خواهیم پرداخت.

40

مونا ایوب که توسط بسیاری به عنوان ملکه کوتور شناخته می شود، البته با لباس های مد لباس روی فرش راه می رفت. او یک لباس اسکیاپارلی خیره کننده به تن داشت که با پولک های نقره ای، کریستال ها، بدلیجات و منگوله دوزی شده بود.

41

النا لنینا، بازیگر متولد روسیه، جزئیات گل را با ظاهر فرش قرمز خود مدلسازی کرد. لباس فوشیا شامل تزیینات گلدار مشکی و صورتی بود که او با یک مدل موی گلدار منحصر به فرد منعکس شده بود.

32

مریل استریپ نماد هالیوود که نخل طلای کن امسال را از آن خود کرد در یک لباس مجلسی سفید زیبا برای لحظه بزرگ کن امسال خود تصویری است.

34

جین فوندا یک کت و شلوار الی ساب با جزئیات پولک دوزی شده در بالا پوشیده بود. این سوپراستار ظاهر شیک خود را با یک ژاکت طرح حیوانی که روی شانه ها پوشانده شده بود، به پایان رساند.

43

 مسی، ستاره سگ معروف فیلم تحسین‌شده «آناتومی یک سقوط»، ورود خیره‌کننده‌ای به فرش قرمز هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن کرد و عکاسان و طرفداران را با رفتار برازنده و حضور پر جنب و جوش خود خیره کرد. مسی پله‌های کاخ فستیوال‌ها را به راحتی و با ذوق بالا می‌رفت، به‌طور سلطنتی قرار می‌گرفت و پنجه‌های جلویی‌اش را بالا می‌برد تا طرفداران پرستش خود را تأیید کند. مسی برای دومین بار در جشنواره فیلم کن حضور پیدا می کند و پیش از این جایزه معتبر سگ نخل را برای فیلم «آناتومی یک سقوط» دریافت کرده بود.

39

فهرست فیلم‌های پر ستاره شامل فیلم «فوریوسا: حماسه مکس دیوانه» جورج میلر است که آنیا تیلور جوی و کریس همسورث در آن بازی می‌کنند. یورگوس لانتیموس، برنده اسکار، فیلم بعدی خود با نام «انواع مهربانی» را  با بازی اما استون، ویلم دافو و مارگارت کوالی در کروست به نمایش خواهد گذاشت. همچنین سلنا گومز و زوئی سالدانا برای فیلم جدید «امیلیا پرز» در این مراسم حضور خواهند داشت. فیلم Megalopolis ساخته فرانسیس فورد کاپولا با بازیگران چشمگیرش که آدام درایور، اوبری پلازا و لارنس فیشبرن را به خود می‌بالند، نوید می‌دهد که سر و صدای زیادی به پا کند.

45

سهم سینمای ایران هم در جشنواره کن ۲۰۲۴ حضور مینا خسروانی، بازیگر ایرانی-فرانسوی، در جمع داوران بخش جایزه چشم طلایی است؛ و همین‌طور محمد رسول‌اف که با فیلم زیرزمینی و بدون مجوز «دانه انجیر مقدس» در بخش مسابقه اصلی برای کسب نخل طلا رقابت می‌کند.

38

33

35

37

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها