|

لذیذ ترین غذاها در رستوران های استانبول / با این غذاها استانبول رو همیشه یادتون میمونه

برای اینکه سفرتون به استانبول رو به یاد موندنی تر کنید باید به وعده های غذایی تو سفر توجه کنید، ما اینکارو براتون راحت کردیو با معرفی…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا برای جذب توریست و گردشگر استانبول، احتیاجی به دلایل بیشتری ندارد و دشوار نیست بدانید که چرا اخیرا به عنوان پر بازدید ترین شهر جهان نام گرفته است. یکی از ویژگی های برجسته ی استانبول غذاهای آن است. این شهر بیش از چند دهه است که در زمره شهرهای شلوغ و پر جنب و جوش شلوغ و چشم گیر قرار می گیرد. در اینجا ما پیشنهاد هایی بر طبق نظر سنجی از رستوران های محلی گرفته تا رستوران هایی که به مراجعه کنندگان چیزی را ارائه می دهد که بعید است فراموش کنند را داریم.

رستوران شبانه روزی کوما در استانبول 

اگر اهل عتیقه جات هستید و از قضا راهتان به مسیر چوکورجوما افتاده است بهترین گزینه برای شما این رستوران است چرا که از پرطرفدار ترین ها در میدان تکسیم است. این رستوران جایزه ی ستاره ی میشل را برای بهترین رستوران برده است. جالب است بدانید که کلیه مواد استفاده شده در این رستوران محلی هستند و برای همه سلیقه های غذا چیزی برای ارائه به شما دارند از معروف ترین غذاهای این رستوران می توان به تخم مرغ نیم پز و ساندیچ تخم مرغ برای صبحانه، غذای دریایی و پاستا و پیتزا برای دیگر وعده ها اشاره کرد.این رستوران دارای کافه برای میان وعده نیز می باشد مانند پای سیب، آب میوه های تازه و پنکیک.

9e44dd80a1e6e915f8226c4439ec0485

Untitled

این رستوران همواره باز است و یک رستوران شبانه روزی است و این باعث محبوبیت دو چندان آن در کنار رستوران های دیگر می شود چرا که هم غذای با کیفیت ارائه می دهد هم هرزمان حتی نصفه شب هم باز است تا اوقات خوشی را برای شما رقم بزند همچنین در نزدیکی یک موزه است که شما می توانید ارز آن هم دیدن کنید علاوه بر این که منظره ای زیبا از میدان تکسیم هم دارید.این مکان وای فای رایگان، پارکینگ و قیمت مناسب نیز دارد.

رستوران 360 درجه در خیابان استقلال 

از دلایل اینکه این رستوران محبوب است موقعیت جغرافیایی آن است چرا که 10 دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد و یک منظره کامل از استانبول را به شما نشان می دهد. این رستوران همچنین ظاهر زیبا لوکس و معماری جذابی دارد و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند.

07

از جمله غذاهای محبوب آن مرغ دودی و میگو است به علاوه انواع دسر ها و نوشیدنی ها برای هر سلیقه ای.در این رستوران موسیقی زنده پخش می شود. به دلیل شلوغ بودن این مکان بهتر است قبل از رفتن اینترنتی جای خود را رزو کنید . این رستوران به غیر از شنبه و جمعه که تا 4 صبح باز است در روزهای دیگر از بعد از ظهر 1 تا 2 صبح به مشتریان خدمات ارائه می دهد

رستوران میکلا در محله پرجنب و جوش تکسیم

این رستوران در سال 2015 افتتاح شد و در اطراف میدان تکسیم در محله پر تردد بی اوغلو قرار دارد روزانه گردشگران و مسافران زیادی به دلیل خدماتی که در اطراف آن است به این رستوران می روند البته ناگفته نماند که غذاهای این رستوران هم زبان زد است نزدیکترین هتل به آن هم هتل مارمارا پرا است. در ابتدایی که این رستوران افتتاح شد افراد زیادی برای معماری آن و طعم غذا به این مکان می آمدند.

medium_Mikla_Istanbul_Rooftop

این رستوران دارای منویی از غذاهای ترکی و اسکاندیناوی است که از معروف ترین آنها سوفله ، سالاد لوبیا سبز، ماهی باس کبابی، استیک گوشت گاو و قلب بره با سس و سرکه انار می توان اشاره کرد.این مکان از مزایایی مانند پارکینگ، وای فای رایگان و میز هایی در فضای باز برخوردار است.

رستوران لوکانتا مایا به روزترین غذاها

این رستوران به کسایی پیشنهاد می شود که از چشیدن مزه های به روز و جدید ترکی لذت می برند.این رستوران یکی از معروف ترین های استانبول واقع در خیابان کمانکش است.

این رستوران در محیطی بسیار فوق العاده و تمیز واقع شده و ساعت کاری آن از 12 ظهر تا 5 عصر و از 7 بعد از ظهر تا 7 شب است ولی در دوشنبه ها تنها وعده ی  ناهار را میتوانید مهمان این رستوران باشید.

ف

1

این رستوران ها به  دلیل فضا و غذایی که سرو می کنند قطعا از بهترین ها هستند امیدوارنم از تجربه ی سفر به استانبول و همچنین چشیدن غذاهای لذیذ این رستوران ها لذت ببرید جدا از غذاهای  لذیذ استانبول قطعا از زیباترین شهرهای اطراف ایران است که سفر به آن برای شما و عزیزانتون به یاد ماندنی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها