|

با ارزان‌ترین و بهترین کشورها در زمینه جراحی بینی آشنا شوید

«در گزارش حاضر، با 7 کشور که بهترین و ارزان‌ترین مقاصد برای انجام جراحی‌های زیبایی بینی هستند، آشنا می‌شویم.»

لینک کوتاه کپی شد

شایا نیوز- اگر به دنبال بهترین و ارزان‌ترین کشورها برای انجام جراحی زیبایی بینی هستید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. "رینوپلاستی" که معمولا به عنوان جراحی زیبایی بینی شناخته می‌شود، یک عمل زیبایی بسیار محبوب در بین مردم کشورهای مختلف است که می‌تواند نگرانی‌های گوناگون آنها در زمینه تغییر شکل و فرم بینی، اصلاح مشکلات تنفسی و یا آسیب‌های ناشی از ضربه را برطرف کند. بیایید بدون هیچ مقدمه‌ای با 7 کشوری که بهترین و ارزان‌ترین مقاصد برای انجام جراحی‌های زیبایی بینی هستند، آشنا شویم.

ترکیه:

ترکیه معروف‌ترین مقصد برای انجام جراحی بینی محسوب می‌شود. مرکز جراحی پلاستیک و زیبایی این کشور سالهاست که با کیفیت‌ترین عمل‌های جراحی بینی را به خارجی‌ها ارائه می‌دهد. سالانه هزاران فرد خارجی برای انجام جراحی‌های زیبایی بینی با قیمت های مناسب به ترکیه سفر می‌کنند. اکثر کلینیک‌های مدرن در ترکیه از جدیدترین فناوری‌های برای انجام جراحی زیبایی بینی استفاده می‌کنند. اگر می خواهید از تخفیف‌های بیشتری برای سفر خود جهت گذراندن دوره درمان برخوردار شوید، بایستی در درجه اول یک شرکت گردشگری معتبر پزشکی پیدا کنید. قیمت جراحی زیبایی بینی در ترکیه از 2 هزار دلار شروع می‌شود.

آذربایجان

کشور دیگری که می‌توانید جراحی زیبایی بینی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در آن انجام دهید، آذربایجان است. یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب آذربایجان برای انجام جراحی بینی، راحتی عمل جراحی و فناوری های پیشرفته‌ای است که در این زمینه از سوی کلینیک‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. باکو بیشترین میزان پذیرش گردشگران را جهت انجام جراحی زیبایی داشته و اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی را به گردشگران ارائه می‌دهد که بهترین کیفیت و کمترین قیمت را دارند. هزینه جراحی بینی در این کشور از 1 هزار دلار تا 5 هزار دلار متغیر است.

لهستان:

لهستان محل زندگی بسیاری از جراحان پلاستیک بسیار حرفه‌ای است که با تجربه های بسیار زیادی که دارند جراحی‌هایی با کیفیت و مناسب‌ترین هزینه انجام می‌دهند. بیشترین متقاضیان جراحی بینی در این کشور گردشگران آلمانی هستند. به طور کلی هزینه انجام این جراحی در لهستان 4 هزار دلار برآورد شده است. 

تایلند:

بخش گسترده‌ای از شهرت صنعت توریسم پزشکی تایلند تنها به دلیل تخصص بسیار خوب پزشکان این کشور در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی است. قیمت انجام این نوع از جراحی، در این کشور از 1 هزار و 500 دلار آغاز شده و گاهی تا 3 هزار و 500 دلار هم برای این جراحی هزینه پرداخت می‌شود.

کرواسی:

کرواسی تحت تاثیر امکانات پیشرفته جراحی پلاستیک و زیبایی مورد توجه کسانی که قصد انجام عمل‌های زیبایی را دارند، قرار گرفته است. ضمن اینکه جراحی زیبایی بینی در این کشور محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عمل جراحی محسوب می‌شود. اکثر متقاضیان انجام جراحی بینی در زاگرب پایتخت این کشور نزد پزشکان متخصص می‌روند. هزینه انجام این جراحی از 4 هزار یورو تا 6 هزار دلار متغیر است.

مکزیک:

مکزیک به دلیل نزدیکی به ایالات متحده به مقصدی محبوب برای گردشگران پزشکی تبدیل شده است که به دنبال انجام جراحی زیبایی بینی با قیمتی مناسب هستند. هزینه جراحی‌های بینی در مکزیک از 4 هزار دلار شروع شده و در این کشور نسبت به ایالات‌متحده آمریکا، 30 درصد هزینه کمتری برای جراحی بینی دریافت می‌شود.

کاستاریکا:

کاستاریکا به دلیل استاندارد بالای مراقبت های بهداشتی و روش‌های پزشکی مقرون به صرفه، گزینه‌ای جذاب برای جراحی زیبایی بینی شناخته می‌شود. این کشور در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر، مراقبت های با کیفیت‌تری را با هزینه بسیار اندک ارائه می‌دهد. می‌توان گفت، از بین تمامی این کشورها، ارزان‌ترین جراحی زیبایی بینی در کاستاریکا انجام می‌شود و هزینه در نظر گرفته شده برای این جراحی فقط 2 هزار دلار است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی