|

خواهران دو قلوی عشق باربی که با جراحی پلاستیک خود را خفه کردند

shayanews

این دو خواهر که دالی و دیزی سیمپسون نام دارند با وجود داشتن 26 سال سن، تاکنون چیزی حدود 200.000 دلار برای جراحی های خود خرج کرده اند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای سلبریتی ها، پرنسس های دیزنی، عروسک ها و اسطوره ها، همیشه برای بچه ها جذاب بوده و هست. این جذابیت گاها آنقدر دامنه ی وسیعی پیدا می کند که پا به جهان بزرگسالی نیز می گذارد. حال آنکه این روزها که عروسک محبوب باربی با انتشار فیلم سینمایی اش سر زبان ها افتاده، خوب است به خبری اشاره کنیم که به تلاش پی در پی دو خواهر دوقلو، برای تبدیل شدن به باربی زنده پرداخته است.

3

هزینه ای معادل هزاران دلار

این دو خواهر که هزاران دلار خرج کرده اند تا شبیه باربی شوند، می گویند که خودشیفته ی تک به تک تغییراتی هستند که با جراحی پلاستیک در ظاهرشان اعمال شده است. حال آنکه چهره ی طبیعی خود را نیز به هیچ عنوان دوست نداشته اند. نکته ی جالب این جریان اما آن است که این دو خواهر، به جراحان پلاستیک خود تاکید می کنند که این عمل های زیبایی را به گونه ای رقم بزنند که شباهت ظاهری آنها به یکدیگر، همچنان در غلظت دو خواهر دوقلوی همسان باقی بماند. لذا به گفته ی خودشان و در این میان، گویا تنها بینی آنان است که کمی با یکدیگر فرق دارد!

2

شباهت به باربی و دردسرهای عظیم

این دو خواهر که دالی و دیزی سیمپسون نام دارند با وجود داشتن 26 سال سن، تاکنون چیزی حدود 200.000 دلار برای جراحی های خود خرج کرده اند تا بلکه بتوانند شبیه باربی ها بشوند. این عمل ها به طور کل شامل بینی، سینه، فیلر گونه، فک، لب و چانه است.

اعتیاد به عمل جراحی نوعی اختلال روانی است

چندی پیش علیرضا موحدی که متخصص گوش و حلق و بینی است درباره ضرورت این اعمال اعلام داشته بود که قاعده ی کلی در خصوص تمام عمل های جراحی که مبتنی بر زیباسازی هستند، این است که در انجام هیچکدام ضرورتی وجود ندارد. هرچند که می توان گفت برخی از این عمل ها، می توانند بر کیفیت زندگی افراد تاثیر گذاشته و روحیه ی آنان را بهبود بخشند. 

سلامت روان فرد قبل از جراحی زیبایی نیاز به بررسی دارد

موحدی خاطرنشان کرد: به طور مثال فردی دچار ناهنجاری فک، صورت یا بینی است که این موضوع بر ظاهر طبیعی چهره شخص اثر دارد، در این موارد برخی عمل‌ های جراحی می‌ توانند بر افزایش کیفیت زندگی فرد اثر مستقیم داشته باشند.

موحدی توصیه کرد همواره باید برای تصمیم انجام عمل‌ های جراحی زیبایی، سلامت فرد و میزان ضرورت انجام این عمل‌ها در اولویت باشد.

متخصص گوش و حلق بینی درباره علت فراوانی اعمال جراحی زیبایی، خصوصاً جراحی‌ های بینی در کشور گفت: عمده افرادی که از استانداردهای زیبایی برخوردارند ولی همچنان اصرار به انجام عمل‌ های جراحی دارند، از بیماری های‌ روان رنج می‌برند و به طور غالب، شرایط روانی مناسبی ندارند.

1

 وی خاطرنشان کرد: بسیاری از این جراحی‌ های اعتیاد گونه و غیر ضروری، با هدف زیباتر شدن، به اختلالات روان مربوط است. مبتلایان به این اختلال، همواره احساس نگرانی و اضطراب دارند و تصور می‌ کند بخش یا بخش‌هایی از بدنشان بدشکل است یا از نظر فیزیکی و ظاهری اشکالاتی دارد.

وی ادامه داد مراجعانی داریم که از استانداردهای کافی زیبایی برخوردارند و حتی ظاهری خوب و یا بالاتر از خوب دارند اما همچنان اصرار به انجام عمل جراحی داشته و تصور می‌ کند که ظاهر مناسبی ندارند. این موضوع به دلیل تفکراتی روی می دهد که ناشی از اختلال روانی بدریختی است.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه عمل های جراحی زیبایی به افرادی که از اختلالات روان رنج می‌ برند کمکی نمی‌ کند ادامه داد: در بیشتر موارد ممکن است به دلیل شرایط خاصی مثل ضخیم بودن پوست و یا مشکلاتی در غضروف‌ها، چالش‌هایی نیز برای افراد ایجاد شود. مشکلاتی که بعد از عمل‌ های جراحی برای این افراد به وجود می‌ آید می‌ تواند به مراتب وضعیت روانی این بیماران را وخیم تر کند.

وی گفت: بیمارانی که عمل جراحی برای آنها گزینه مناسبی نیست و افرادی که از استانداردهای زیبایی برخوردارند ولی همچنان اصرار به عمل جراحی دارند، هر دوی این دسته از افراد پیش از انجام هر عمل جراحی زیبایی، باید برای بررسی‌ های تخصصی‌ تر به روانپزشک مراجعه کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی