|

تغییر پوشش خانم های مجری بعد از تلویزیون

تغییر ظاهر برخی مجریان تلویزیون؛ چرا دیگر به آنچه سالها نشان دادند متعهد نیستند؟

mojriyane sedao sima shayanews

با بررسی عملکرد مجری هایی که داخل ایران فعالیت داشتند، متوجه شدیم ظاهرا بازار تغییر شکل حجاب آنها بعد از خروج از صدا و سیما حسابی داغ است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- با بررسی روی عملکرد چند وقت اخیر مجری هایی که داخل ایران فعالیت داشتند، متوجه شدیم مثل اینکه بازار تغییر شکل آنها بعد از خروج از صدا و سیما حسابی داغ است. اینطور که یا از کار دست کشیده و با توجه به عکس هایی که بعضا از خودشان در فضای مجازی منتشر می کنند، هزار فرسنگ از آن پوشش و ظاهری که در صدا و سیما داشتند فاصله گرفته اند و یا اینکه از کشور خارج شده و از همانجا، به گونه دیگر رخ نشان می دهند. 

مجری صباراد

در این خصوص به عنوان مثال می توان از صبا راد یاد کرد. مجری که مدت های مدیدی همواره نامش در کنار برنامه تلویزیونی به خانه بر می گردیم آورده می شد. راد پس از خروج از کشور به یکباره چنان تغییری در ظاهر و پوشش خود داد که تا مدت ها مخاطب را در شگفتی کوهی از تضادها فرو برده بود همچنین می توان در کنار صبا راد از نیلوفر مولایی، ناهید لیان، عاطفه میرسیدی و ژیلا امیرشاهی نیز نام برد. افرادی که تا در این صدا و سیما جایی داشتند به خوبی با چهارچوب ها کنار آمده و از آن طریق امرار معاش نموده اعتماد مخاطب را نیز جلب نمودند اما به محض اینکه دیگر به هر دلیل از آن جدا شدند جریان حجابشان نیز سمت و سوی دیگری گرفت.

جوری که از نظرات کاربران فضای مجازی پیداست این تغییر بعضا چنان مشهود است که کسی باورش نمی شود آن بانوان محجبه، پوشش و ظاهر دیگری جز آنچه به نمایش گذاشته اند نیز دارند و سوالی که در چنین مواقعی مطرح می شود، این است که کوهی از تغییرات آن هم درست بعد از خروج از کار این افراد، در پی چه موضوعی رخ می دهد؟

مجری ژیلا امیرشاهی

اگر چنین است که افراد با توجه به باور و اعتقادشان مقابل دوربین ایستاده و سالها به گونه ای تعریف شده خود را به مخاطب می شناسانند، پس چرا بعد از فاصله از فضای صدا و سیما، به شکل دیگری در مقابل مردم ظاهر می شوند؟! و اگر چنانچه این عمل در چهارچوب قوانین صورت گرفته و میل آن ها نقشی در این پذیرشش نداشته نیز سوالی دیگر ذهن را به خود مشغول می سازد و در توضیح آن می توان اینگونه گفت که توقع می رود قرار گرفتن در یک شغل، آن هم چیزی که سر و کارش با رسانه است، با مقداری همسویی فکری همراه باشد. در غیر اینصورت هم این همه دوام آوردن در یک محیط است که زیر سوال می رود نه قوانینی که از روز اول مشخص شده بودند و افراد با پذیرفتن آنها وارد ساختار شده و سپس زیر سایه ی همان ساختار، بسیاری از چیزها از جمله پوشش را تبلیغ می کنند. پوششی که از تصاویر این روزهای برخی مجریان صدا و سیما پیداست احتمالا خیلی هم مطابق نظر شخصی شان نبوده است. حال اینکه تکلیف بی اعتمادی که برای مخاطب در راستای چنین رفتاری می شود چیست؟ سوالی که تا کنون پاسخ قابل توجهی برای آن وجود نداشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • باباتم ارسالی در

    به خاطر جمع کردن فالوور

  • حامد رونقی ارسالی در

    تعهد زمانی مفهوم پیدا می کنه که به اون اعتقاد داشته باشی!!!

  • حسنی ارسالی در

    اینا کوفته ندیده بودن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی