|

عاطفه میرسیدی مجری سابق تلویزیون تو کلینیک زیبایی؛ تفاوت حجاب از کجا تا به کجا!

عاطفه میرسعیدی

عاطفه میرسیدی بعد بازنشستگی با حجابی متفاوت با آنچه در گذشته داشت دیده شد موضوعی که بعد از جریان کرونا بار دیگر او را میان اخبار روز کشور…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندی پیش و بعد از تایید مازیار ناظمی ، خبرنگار قدیمی تلویزیون متوجه شدیم که عاطفه میرسیدی مجری سلامت بازنشسته شده است

میرسیدی در سال 1377وقتی 31 ساله بود و تحصیلات خودش را در زمینه پزشکی به پایان رسانده بود، با قبولی درآزمون کتبی وارد واحد مرکزی خبر در حوزه سلامت شد و به این ترتیب در شمار ده نفر منتخب این آزمون قرار گرفت.

اما شاید در طول دوران فعالیتش هیچوقت به اندازه دوران همه گیری کرونا به شهرت نرسید. درست زمانی که خانم مجری این بیماری کشنده را ساده قلمداد کرد و یک هفته بعد گریبان خودش را گرفت و مجبور شد با آن دست و پجه نرم کند! و در نتیجه عاطفه میرسیدی نیز کرونا گرفت!

میرسیدی اکنون که چند ماه  از بازنشستگی اش می گذرد اقدام به افتتاح مطب شخصی خود در خیابان فاطمی نموده و به عنوان پزشک عمومی در حال فعالیت است و البته خدمات زیبایی نیز ارائه می کند..

تفاوت حال حاضر حجاب میرسیدی با زمان حضورش در تلویزیون

اما نکته ای که باعث انتشار بیش از حد تصور این خبر شده ، تفاوت حجاب این مجری در مقایسه ی امروز و دیروزش است. برخی از کاربران فضای مجازی، در واکنش به این خبر، براین باورند که افراد بنا به شرایطی که در آن قرار دارند، گاها مجبور به رعایت برخی چهارچوب ها می باشند و اکنون که دیگر مسیر شغلی عاطفه میرسیدی نیزعوض شده ، شاید دیگر خود را ملزم به رعایت حجابی به مانند آنچه در زمان اجرایش در تلویزیون داشت نمی داند. اما برخی دیگر بر این باورند که از فردی که پوشش خاصی را انتخاب کرده و به واسطه ی حضور چندین ساله اش در رسانه آن را ترویج داده است، توقع می رود بعد از جدایی از آن نیز بر اعتقادات خود پایدار بماند. چرا که این دوگانگی در رفتار و پوشش می تواند باعث سلب اعتماد مخاطب شود.

عاطفه میرسیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی