|

صدای "فرشته حسینی" درآمد؛ شعور ندارید نژاد پرستای ایرانی!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی که به خاطر اتفاقات تلخ کشورش بیقراری های زیادی کرده بود از سوی کاربران نظرات بدی دید و بالاخره صدایش درآمد و اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشته حسینی بازیگر 24 ساله افغانستانی است که در ایران به پیشرفت تحسین برانگیزی رسید. وی که چند ماهی می شود با نوید محمدزاده ازدواج کرده بسیار مورد قضاوت و انتقاد کاربران قرار گرفته است.

به گزارش«شایانیوز» حسینی تا قبل از ازدواج با نوید حواشی خاصی نداشت اما پس از لو رفته رابطه شان و عشق و عاشقی هایی که در فضای مجازی راه انداخته بودند بسیاری از کاربران نسبت به این بازیگر زن واکنش های منفی نشان دادند. این واکنش ها از نژاد افغانستانی این بازیگر جوان و پیشرفتی که در ایران به آن رسید نشات می گرفت.

چند ماه پیش با نفوذ طالبان به افغانستان فرشته حسینی به عنوان یک زن شناخته شده تلاش زیادی برای برگشت کشورش به حالت قبل کرد اما ذره ای نتیجه نداد. او روزانه پست و استوری های زیادی در این مورد به اشتراک گذاشت و بیقراری هایش را عنوان می کرد. همین مساله باعث شد تا هجوم نظرات منفی از سوی فالوور ها نسبت به افغان بودنش چندین برابر شود. اما حالا صدای فرشته درآمده و متنی بلند بالا پست کرد و حرف های دلش را زد.

فرشته حسینی

او نوشت: اگر شما آدم نژاد پرستی هستید کامنت های نژاد پرستانه خود را با پیج واقعیتان بگذاری! اگر از این کار خجالت می کشید و ترجیح می دهید با پیج فیک کامنت نژاد پرستانه بگذارید پس شما می دانید هیچ انسان متمدن و دارای شعور و تربیت خانوادگی از الفاظ نژاد و حتی افکار پرستانه استفاده نمی کند و قادر به درک هستید!

تکلیف خود را مشخص کنید! یا نژاد پرست باشید یا نباشد! یا شعور انسانی داشته باشید یا نداشته باشید! زندگی راحت تری را سپری خواهید کرد.

همه ما در انتخاب آزاد هستیم. من انتخاب می کنم که عشق بورزم و روی اهداف و زندگی خودم تمرکز کنم. ممکن است کسی دیگر انتخاب کند که هویت نداشته باشد، تمرکز بر روی زندگی و اهداف خود نداشته باشد، و در زندگی نفرت پراکنی کند و هیچ چیز خوبی نداشته باشد. در آخر هرکس مسئول زندگی خود است و افکار آن شخص روی زندگی خودش تاثیر می گذارد نه فرد دیگری!

فرشته حسینی

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر ایرانی افغانستانی‌تبار است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌ خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شهلا ارسالی در

    آخر تو رو هم میبینیم.

  • ناشناس ارسالی در

    تو که دیدگات روشنه برگرد کشورت تو حق نداری به مردم ایران بگی بیشعور افغانی تو توی کشور ما ادب رو یاد گرفتی تو توی کشورما تحصیل کردی حرف اضافیم میزنی

  • فری ارسالی در

    بی شرف نژاد پرست اگه بودیم امثال شما تو مملکت باید بردگی میکردم

  • احمد ارسالی در

    فرشته جان توباموفقیتت همه روسوزوندی اون چیزهای که برات منویسندصدایی جل....توبه کارت ادامه بدی دخترقهرمان توهیچ حواشی نداشتی .فقدازدواج کردی که اونم تواسلام کمترازواجب نیست .این چیزها باید کمکت کنه که محکم تربه کارت ادامه بدی...

  • عاقل ارسالی در

    بی چاره تو ایران به دنیا اومده چطور ایرانی نیست؟!چطور فکو فامیلامون بچه هاشون خارج به دنیا میان میگین خارجین..! فرقش چیه؟! اصلا چه فرقی میکنه کجاییه؟!بازیشو ببین قشنگیشو ببین تیپشو ببین لذت ببر چرا همش با هم درگیریم؟چرا از رنجوندن دیگران لذت میبریم؟

  • مهرداد ارسالی در

    گروه خاصی وجود دارند که هرکدام با داشتن پیجهای فیک به هنرمندان توهین میکنند با اهداف مشخص . این گروه ضد مردمی بطور حتم از جایی حمایت میشوند که معلوم نیست رهبر آنها چه کسی میباشد .
    گروه تند رو و بی فرهنگ و بی تربیت و اراذل و اوباش که لایق این واژه ها هستند .

  • ناشناس ارسالی در

    چ پر رو شده

  • نیوشا ارسالی در

    چیکارش دارن آخه. تا میبینن یکی رشد شغلی و خانوادگی دارن تا لهش نکنن ول نمیکنن! حالا اگه افغانی نبود یک انگ دیگه بهش میزدن. کلا ما ایرانیا بدذات و حسود شدیم.

  • ناشناس ارسالی در

    خدوشون بهترمیدونن

  • ناشناس ارسالی در

    خوب راست میگه بنده خدا....چکارش دارید؟یکسره بهش حمله میکنید؟معلومه همه دارن ازحسوری میترکن

  • دکتر فافا ارسالی در

    سلام
    ایرانی ها نژاد پرست نیستند کمی تاریخ رو مطالعه کن
    کمی سطح سواد و کتاب خوانی رو بالا ببر عزیز.
    اولا اینکه آور شما فیلم های خصوصی خودتون رو در فضای مجازی منتشر نکنید هرگز مورد انتقاد قرار نخواهید گرفت چه نیازی داره آدم خوبه تي‌وي به رخ بقیه بکشه که چی میخوره کجا میره ، چه دستشویی میره چه استخری میره ، چند ماهه عروسی کرده
    لطفا کمی درک داشته باشید اندکی تفکر کافی است

    مردم ایران نظام پرست نیستند حق دارند که کشور رو دست امسال افغانی ها نسپارد هر روزی خدایی نکرده جنگ بیفته همین افغانی های ساکن ایران میرن طرف کشور خودشون و جدا از این موضوع. بحث توهین های مردم به شما است . که شخصا هم مقصر مردم و هم شمایید که زندگی شخصیت و رو در اینستا به نمایش میزارید پس باید تحمل شنیدن هر حرفی رو هم داشته باشید. مردم همه چیز میگین.

  • رضا ارسالی در

    گورت گم کن از کشور ما اینجا کشورشما نیست

    • Narges ارسالی در

      آقا رضا عزیز!
      اگه تو افغانستان جنگ نبود و مردم امنیت و آرامش داشتن مجبور نمی شدن به کشور های دیگه مهاجرت کنن به هر حال کشور هر کسی برای خودش بهترین مکان برای زندگیه!
      بعدشم یکم ادب داشته باشی بد نیست!
      #زنده_باد_افغانستان

    • ناشناس ارسالی در

      ایوال

    • ناشناس ارسالی در

      خفه شو تو چی میشه مگه تو کشور ما رشد کنن چشاتون از حسودی باز نمیشه

  • shahmari hooman ارسالی در

    ما نژاد پرست نیستم ولی خودتم میدونی داستان چیه

  • غلام ارسالی در

    اینکه به موفقیت رسیدی خوب نوش جانت،خوش بحالت،چرااینهمه ادا اطفال درمیاری اروم برو سرکارت ،اینهمه عکس وویدیو چیه که میذاری،خوب این طبیعیه ذات ادما فرق دارن بعضیها نمیتونن ببینن،پیشرفت آدمهارو ،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها