|

رفت و آمد "فرشته حسینی" به افغانستان تمامی ندارد؛ نوید چی میگه؟

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی مهاجر در ایران است که پس از نفوذ طالبان به کشورش همچنان در حال رفت و آمد به افغانستان می باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

بعد از نفوذ طالبان به افغانستان فرشته حسینی بسیار بیقرار و آشفته حال برای کشور و هم وطنانش بود اما به مرور با عادی تر شدن اوضاع خانم بازیگر هم آرام گرفت.

به گزارش«شایانیوز» در این مدت فرشته حسینی بار ها به افغانستان سفر کرد و نوید محمدزاده به عنوان همسر برای او آرزوی موفقیت داشت. اما ظاهرا این رفت و آمد های فرشه تمامی ندارد و باز هم راهی سفر به افغانستان شده است. جالب اینجاست نوید محمدزاده هیچگاه همراه او به افغانستان نرفته است و اینبار هم تنها آرزوی موفقیت و سلامت برای همسرش داشت.

_fereshtehosseini_1632100854_1

_fereshtehosseini_1632100854_2

حسینی در کپشن پستش نوشت:

هر اتفاقی که برای آدم میفته شروع یادگیریه،شروع به خود رسیدن برای از خود گذشتن.

ممنونم برای اینکه همیشه کنارمی

تو به من قدرت میدی

تو عجیبی 

navidmohammadzadeh

ورود فرشته به سینما ایران

اولین حضور رسمی فرشته حسینی در سینمای ایران با بازی در فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی رقم خورد که جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش را در سال ۹۵ برای او به ارمغان آورد.

حسینی پس از این موفقیت، در سال ۹۶ در تلویزیون افغانستان حضور یافت و در گفتگویی با لهجه ی زیبای افغانستانی از ماجرای زندگی خود گفت.

به گفته حسینی، او بازیگری را از ۱۰ سالگی زیر نظر اساتید ایرانی آغاز کرد. خانواده ی پرجمعیت او در آن سال ها زندگی سختی داشتند اما فیلم های زیادی تماشا می کردند و او از همان زمان تصمیم گرفت وارد سینما شود و توانایی افغان ها در عرصه ی هنر را ثابت کند. حسینی ۲ سال به صورت آزاد آموزش تئاتر دید.

او همچنین در این مصاحبه گفت در مسیر بازیگر شدنش سختی های زیادی متحمل شد و آنقدر که سرکوب شد تشویق نشد، به همین خاطر در لحظه ی گرفتن جایزه اش در جشنواره مراکش تنها به پدر و مادر خود و طعنه هایی که از دیگران به خاطر بازیگر شدن او شنیده بودند فکر می کرد چون آن ها می گفتند ممکن نیست یک دختر افغان بتواند در ایران و عرصه های جهانی موفق شود.

فرشته حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    موفقیت باید با حفظ اصالت وهویت وشیعه بودن باشد .در دنیای بازیگری این ارزشها جایگاهی ندارد واز دست خواهد رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها