|

شلوغ بازی "نوید محمدزاده" در کنار برادر و پدر زنش! +عکس

navid mohammadzadeh shayanews

فرشته حسینی در اینستاگرام خود تصویری از نویدمحمدزاده در کنار برادرش و پدر خودش منتشر کرد که ظاهرا نوید خیلی هم خوشحال است.

لینک کوتاه کپی شد

نوید محمدزاده بازیگر محبوب و در عین حال مغرور این روزهای سینما است. آقای بازیگر سال ها پیش در برنامه جوان پسندانه «دوستان» به عنوان مجری فعالیت داشت اما به مرور با قدم گذاشتن در دنیای بازیگری و البته تلاش و هنر خود توانست به سوپراستار فیلم های اجتماعی در بیاید.

به گزارش «شایانیوز» نوید محمدزاده چند ماهی می شود که با فرشته حسینی بازیگر جوان افغانستانی ازدواج کرده است که ظاهرا خیلی هم به هم علاقمند هستند و گاهی اوقات در صفحات مجازی شان لاوی هم میترکانند!

فرشته حسینی مدتی بود که برای کشور و هم وطنانش در افغانستان بسیار بیقراری می کرد اما به مرور بهتر شد و به روال قبلی پیجش برگشت. او به تازگی تصویری از پدرش در کنار نوید محمدزاده و برادرش منتشر کرد که با واکنش خوب نوید همراه بود.

_fereshtehosseini_1631700903

فرشته در کپشن پستش نوشت:

امید ، بابا ، نوید

رویای بزرگ من در خانواده به حقیقت پیوسته است.

مرز ها را ابتدا باید از قلب و ذهن پاک کرد.‌

بیوگرافی فرشته حسینی:

فرشته حسینی متولد 1376 و نوید محمدزاده 11 سال از او بزرگ تر است. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

_fereshtehosseini_1631617687

بیوگرافی نوید محمدزاده:

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌باشد.

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    افغانیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها