|

سجاد شهباززاده چگونه از پرسپولیس دور شد؟

در شرایطی که مهاجم فصل گذشته سپاهان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت، اما به یکباره موضع این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان تغییر کرد.…

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس جذب یک مهاجم در اولویت این باشگاه تهرانی قرار گرفت. در همین راستا با توجه به فهرست سرمربی پرسپولیس نام سجاد شهباززاده مهاجم اسبق استقلال و دو فصل اخیر سپاهان در اولویت پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایرنا، شهباززاده که فصل قبل با ۲۰ گل به صورت قاطع و اختلاف ۸ گله نسبت به نفر دوم آقای گل لیگ برتر شده بود، در ابتدای نقل و انتقالات چند روز با سرخپوشان مذاکره کرد و توافقاتی هم در این مذاکرات حاصل شد، اما او اعلام کرد که ادامه مذاکرات پس از سفرش انجام شود.

پس از بازگشت شهباززاده این بازیکن ناگهان رقم پیشنهادی خود را بیش از ۲ برابر افزایش می‌دهد و به مسوولان باشگاه اعلام می‌کند که تیم سابقش حاضر به پرداخت این پول است. همین موضوع شهباززاده را از پرسپولیس تا حد زیادی دور کرد و به احتمال فراوان این بازیکن در سپاهان خواهد ماند.

با این وجود روز گذشته باشگاه سپاهان شهریار مغانلو را جذب کرد، اما هنوز خبر تمدید قرارداد شهباززاده به صورت رسمی اعلام نشده است و باید دید که در نهایت آقای گل لیگ بیستم در تیم سابق خود خواهد ماند یا تصمیم جدیدی در مورد آینده می‌گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها